Komunikaty PR

Do Portu Łódź z psiakiem na zakupy i na plac zabaw

2021-07-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Port Łódź jest przyjazny czworonogom. Dlatego w razie konieczności i szczególnie podczas zbliżających się upalnych dni, przypomina Klientom o możliwości zabrania swoich pupili ze sobą na zakupy.  Pamiętając jednak o tym, że najlepsza dla psów jest aktywność na świeżym powietrzu, zaprasza także do strefy treningowej za budynkiem centrum, w której właściciele mogą bezpłatnie spędzić czas ze swoim psem, korzystając z wielu atrakcji. 

 

Lato w tym roku nas rozpieszcza. Słoneczna pogoda, wysokie temperatury – jest pięknie. 

W upalne dni, warto więc pamiętać o tym, że Port Łódź jest otwarty na odwiedziny psów. Jeśli zdarzy się sytuacja, kiedy nie będziemy w stanie zostawić pupila bezpiecznie w domu – nie zostawiajmy go w aucie, ani przed Centrum, a zabierzmy do środka, gdzie będzie mu chłodniej. W punkcie informacyjnym, przy sklepie IKEA, można odebrać miskę na wodę oraz woreczki na psie „wypadki”. Pamiętajmy jednak, że na terenie Port Łódź pies powinien mieć założony kaganiec. Wyjątek stanowią niewielkie psy niesione na rękach lub w specjalnym nosidełku. Ponadto, warto mieć na uwadze, że wejście z czworonogiem do poszczególnych sklepów jest kwestią indywidualnej decyzji każdego z najemców. Lokale, w których psiaki są mile widziane oznaczone są specjalną naklejką. Podobnie, jak dedykowane im miejsca w strefie restauracyjnej – gdzie właściciele psów mogą wygodnie usiąść, by coś zjeść. 

Po zakupach lub po prostu odwiedzając okolicę Portu Łódź, warto też zabrać czworonożnego przyjaciela do strefy treningowej. Psi plac zabaw zlokalizowany jest na terenach rekreacyjnych Centrum (z tyłu sklepu IKEA) – w spokojnej okolicy pełnej zieleni.  Znajdują się tam równoważnia, slalom, tunel, pochylnia i kładka zapewniające świetną zabawę dla psiaków i ich właścicieli. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.