Komunikaty PR

Dobro za rower – Galeria Łomianki po raz 7. nakręca charytatywną zbiórkę sprzętu

2021-09-02  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Drązikowska
Triple

Błotna, 27B
96-313 Jaktorów
magdalena.drazikowska|triplepr.pl| |magdalena.drazikowska|triplepr.pl
+48 534 931 911
https://www.triplepr.pl/

4 września 2021 roku w Galerii Łomianki odbędzie się kolejna edycja wielkiej zbiórki rowerów, części i akcesoriów rowerowych na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia Mierz Wysoko. Niesprawny lub nieużywany już sprzęt nie musi zalegać na strychach i w piwnicach! Sprawdź jak rowerowy recykling pomaga dzieciom i chroni środowisko, a przy okazji skorzystaj z darmowego przeglądu swoich „dwóch kółek”!

Jak to działa? 4 września 2021 roku, w godzinach 10:00 – 17:00, na parkingu Galerii Łomianki będzie oddać niesprawny lub nieużywany  już sprzęt rowerowy. Zbieramy:

  • Nowe i używane rowery każdej wielkości;
  • Części rowerowe (w tym ramy, koła);
  • Akcesoria rowerowe (kaski, światełka, zapięcia itd.);
  • Narzędzia przydatne przy naprawie rowerów.

 

Dzień zbiórki to także okazja do wykonania jesiennego przeglądu własnych „dwóch kółek”. W akcję, również po raz kolejny, włącza się Mobilny Warsztat Rowerowy, którego przedstawiciele sprawdzą stan Twojego roweru lub poddadzą go ewentualnemu przeglądowi czy drobnej naprawie.

Zebrany podczas akcji sprzęt trafi do Stowarzyszenia Mierz Wysoko, działającego na warszawskiej Pradze Północ. Funkcjonuje tam warsztat, w którym podopieczni mają możliwość do nauki majsterkowania, naprawiania sprzętu rowerowego i tworzenia własnych pojazdów. Nieużywanym lub niesprawnym rowerom, dzieci przywracają drugie życie, ucząc się przy tym samodzielności i cierpliwości. Sprzęt staje się własnością majsterkowiczów pod warunkiem spełnienia przez nich dobrych uczynków.

W ubiegłym roku Stowarzyszenie Mierz Wysoko rozdało około 50 rowerów dziecięcych uchodźcom i potrzebującym. Dzięki zbiórkom i sprzedaży rowerów w tym roku ponownie uruchomiony został wakacyjny program dla dzieci – „Rower za dobro”. W ubiegłym roku podopieczni Stowarzyszenia zorganizowali zbiórkę dla bezdomnych zwierząt, w trakcie której zgromadzono 400 kg karmy, zabawki i koce.

Licznik dotychczasowych edycji akcji to kilkaset zebranych rowerów, które Stowarzyszenie Mierz Wysoko poddało recyklingowi. Większość z nich jest rozbierana na części, ale sporo także trafia na sprzedaż, dzięki czemu Stowarzyszenie może realizować kolejne plany i pomagać jeszcze większej grupie podopiecznych. Dzięki zbiórkom w Galerii Łomianki Stowarzyszenie otworzyło między innymi nowy warsztat całoroczny i może prowadzić warsztaty w każdą sobotę, a nie tylko w sezonie wiosenno-letnim.

Pod koniec 2020 roku cykliczna akcja charytatywna – zbiórka rowerów i sprzętu rowerowego na rzecz Stowarzyszenia Mierz Wysoko w Galerii Łomianki została nagrodzona srebrną statuetką XI edycji PRCH Retail Awards w kategorii Działania i Strategia CSR Obiektu Handlowego Roku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Triple
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.