Dobrze się składa, Galeria Młociny rusza z akcją Puzzle & Bony za paragony!
Galeria Młociny z radością zaprasza klientów w swoje progi i celebruje ponowne otwarcie galerii handlowych, oferując ekscytującą akcję promocyjną! Od 1 do 13 lutego na klientów czekać będą fantastyczne nagrody – w tym także stworzone specjalnie na tę okazję puzzle z wizerunkiem Galerii Młociny.
Galeria Młociny od początku istnienia zaskakuje swoich klientów i oferuje im nieszablonowe akcje promocyjne, w których mogą zdobyć wspaniałe nagrody. Tym razem schemat działań ułożyła tak, by konsumenci mieli wybór wygranej między voucherem na kwotę 50 złotych do wybranych sklepów w Galerii Młociny, a ponadczasową rozrywką – puzzlami. Powstałe specjalnie na tę okazję designerskie puzzle z pewnością sprawią wiele frajdy całej rodzinie i urozmaicą wspólne spędzanie czasu.
Mechanizm akcji jest prosty. Za każde dwa paragony na kwotę minimum 100 złotych każdy klienci otrzymają voucher o wartości 50 złotych do zrealizowania w wybranych sklepach lub niepowtarzalne puzzle ze zdjęciami Galerii Młociny. Łącznie jedna osoba będzie mogła odebrać w ten sposób aż trzy nagrody – każda wydana zostanie na podstawie oddzielnych paragonów.
Zgłoszenia zakupów i odbiór nagród będą możliwe między godziną 11:00 a 19:00 w specjalnie uruchomionym punkcie „Puzzle & Bony za paragony”, umiejscowionym na poziomie +1, zaraz obok salonu Gagliardi. Miejsce zostało przygotowane zgodnie z restrykcyjnymi zasadami sanitarnymi, a cały proces jest dla klientów w pełni bezpieczny.
Akcja obowiązuje od 1 do 13 lutego włącznie. Regulamin akcji oraz pełną listę sklepów biorących w niej udział znajdziemy na www.galeriamlociny.pl
*Z akcji prosprzedażowej wyłączone będą transakcje za: rachunki oraz raty; zakłady bukmacherskie; punkty lotto, wpłaty oraz wypłaty; zakup kart podarunkowych lub typu pre–paid; umowy zawarte na odległość; napoje alkoholowe; wyroby tytoniowe i powiązane; leki; preparaty do początkowego żywienia niemowląt.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.