Komunikaty PR

Dobrze się składa, Galeria Młociny rusza z akcją Puzzle & Bony za paragony!

2021-02-01  |  16:40
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.47 MB )

Galeria Młociny z radością zaprasza klientów w swoje progi i celebruje ponowne otwarcie galerii handlowych, oferując ekscytującą akcję promocyjną! Od 1 do 13 lutego na klientów czekać będą fantastyczne nagrody – w tym także stworzone specjalnie na tę okazję puzzle z wizerunkiem Galerii Młociny.

 

               Galeria Młociny od początku istnienia zaskakuje swoich klientów i oferuje im nieszablonowe akcje promocyjne, w których mogą zdobyć wspaniałe nagrody. Tym razem schemat działań ułożyła tak, by konsumenci mieli wybór wygranej między voucherem na kwotę 50 złotych do wybranych sklepów w Galerii Młociny, a ponadczasową rozrywką – puzzlami. Powstałe specjalnie na tę okazję designerskie puzzle z pewnością sprawią wiele frajdy całej rodzinie i urozmaicą wspólne spędzanie czasu.

Mechanizm akcji jest prosty. Za każde dwa paragony na kwotę minimum 100 złotych każdy klienci otrzymają voucher o wartości 50 złotych do zrealizowania w wybranych sklepach lub niepowtarzalne puzzle ze zdjęciami Galerii Młociny. Łącznie jedna osoba będzie mogła odebrać w ten sposób aż trzy nagrody – każda wydana zostanie na podstawie oddzielnych paragonów.

Zgłoszenia zakupów i odbiór nagród będą możliwe między godziną 11:00 a 19:00 w specjalnie uruchomionym punkcie „Puzzle & Bony za paragony”, umiejscowionym na poziomie +1, zaraz obok salonu Gagliardi. Miejsce zostało przygotowane zgodnie z restrykcyjnymi zasadami sanitarnymi, a cały proces jest dla klientów w pełni bezpieczny.

Akcja obowiązuje od 1 do 13 lutego włącznie. Regulamin akcji oraz pełną listę sklepów biorących w niej udział znajdziemy na www.galeriamlociny.pl

*Z akcji prosprzedażowej wyłączone będą transakcje za: rachunki oraz raty; zakłady bukmacherskie; punkty lotto, wpłaty oraz wypłaty; zakup kart podarunkowych lub typu pre–paid; umowy zawarte na odległość; napoje alkoholowe; wyroby tytoniowe i powiązane; leki; preparaty do początkowego żywienia niemowląt.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.