Komunikaty PR

„Dom z Serca” pełen kolorów Dulux

2021-03-29  |  16:30
Biuro prasowe
Do pobrania IP_foto ( 3.72 MB )

To już, 26 marca, niezwykła akcja „Dom z Serca”, którą zainicjował Budimex, miała swoje szczęśliwe zakończenie. 16-osobowa rodzina z Wierzbicy, której losy śledziła cała Polska, właśnie otrzymała klucze do swojego nowego domu. AkzoNobel, producent m.in. farb Dulux, w ramach projektu zadbał, aby mieszkańcy cieszyli się wnętrzami w pięknych kolorach.

 

Dom rodziny Pani Magdy jest teraz duży i pełen naturalnego światła. W takim wnętrzu pięknie prezentują się praktycznie wszystkie kolory. Zależało nam jednak, aby nadać przestrzeni jak najbardziej przytulny charakter. Sięgnęliśmy więc z architektem Budimeksu przede wszystkim po kolory jasne i ciepłe, które odpowiadały również przyszłym mieszkańcom – mówi Robert Gwara, Brand Manager AkzoNobel.

 

W kuchni znajduje się Najpopularniejszy szary, który doskonale komponuje się z białymi meblami i szarościami płytek ściennych oraz podłogi. Pozwala też wizualnie oddzielić tę przestrzeń od części rekreacyjnej. Do pokoi dziecięcych dobrano barwy, które z jednej strony pomogą młodym domownikom podkreślić swoją indywidualność, a z drugiej pozwolą im się wyciszyć i ułatwią koncentrację w czasie nauki. Są tam więc klasyczne beże, pastelowe róże, błękity i zielenie, ale także akcenty mocniejsze, aby ożywić te pomieszczenia. Nie zabrakło również nowoczesnej Miętowej szarości, która jest bardzo lubianym i poszukiwanym przez konsumentów kolorem. W pomieszczeniach, w których domownicy będą spędzać wspólnie czas, na ścianach dominują więc jasne i ciepłe pastele jak: Vintage beżowy czy Piaskowa moc. W ten sposób udało się optycznie powiększyć przestrzeń, a przy tym nadać jej przytulną oprawę.

 

Zaplanowanie wystroju 220-metrowego domu było nie lada wyzwaniem. Z jednej strony jest to duży metraż, z drugiej chcieliśmy zaaranżować go komfortowo i jednocześnie funkcjonalnie dla całej rodziny. Dużo zagraliśmy kolorami, aby było przytulnie i radośnie – dodaje Maja Chęcińska, architekt wnętrz, Budimex

 

Poza walorami estetycznymi, przy wykańczaniu wnętrz tej wielodzietnej rodziny, postawiono też na praktyczny aspekt – trwałe i łatwe w czyszczeniu powierzchnie. Ściany pomalowano więc farbami z serii Dulux EasyCare, które cechują się m.in. hydrofobowością i plamoodpornością. Są przy tym odporne na ścieranie, można więc łatwo utrzymać je w czystości bez obawy o uszkodzenie powłoki. W pomieszczeniach o podniesionej wilgotności wykorzystano Dulux EasyCare Kuchnia i Łazienka, dzięki czemu zyskały dodatkową ochronę przed grzybami i pleśnią.

 

„Dom z Serca” to kolejna akcja na rzecz lokalnych społeczności, w którą AkzoNobel włączył się w Polsce. Producent, będący liderem zrównoważonego rozwoju, na terenie naszego kraju zrealizował już około 170 projektów, w których wzięło udział ponad 300 wolontariuszy firmy. W ostatnich dwóch latach zaangażował się w inicjatywy, takie jak: renowacja lubelskiego oddziału SOS Wioski Dziecięce i cykl praktycznych szkoleń dedykowanych jego podopiecznym, malowanie szpitali i innych placówek publicznych, pomoc potrzebującym w ramach Szlachetnej Paczki, akcje na rzecz Banku Żywności czy wsparcie Fundacji Ronalda McDonalda i Fundacji Rak’n’Roll.

 

Zawsze chętnie włączamy się w działania, które mają na celu niesienie realnej pomocy. Także w tym przypadku nie wahaliśmy się ani chwili. Cieszymy się, że poprzez nasze farby pomogliśmy wnieść do nowego domu tej wspaniałej rodziny piękno i siłę barw. Mamy nadzieję, że dzięki nim codzienność jego mieszkańców będzie bardziej radosna i kolorowa – podsumowuje Katarzyna Kowalczyk, Kierownik ds. Komunikacji AkzoNobel.

 

Więcej informacji na temat projektu „Dom z Serca” dostępnych jest na www.domzserca.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli Biuro prasowe
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.