Komunikaty PR

Antalis ogłasza zwycięzców konkursu Antalis Interior Design Award 2022!

2023-04-17  |  10:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Firma Antalis ogłosiła właśnie zwycięskie projekty, które zrobiły na jurorach największe wrażenie. W gronie zwycięzców znalazła się praca z Polski!

 Z końcem stycznia zakończyło się przesyłanie zgłoszeń do konkursu organizowanego przez firmę Antalis, europejskiego lidera dystrybucji rozwiązań komunikacji wizualnej. Międzynarodowe jury, składające się z czołowych osobowości świata designu, nagrodziło najciekawsze projekty.

Zwycięzcy konkursu Antalis Interior Design Award 2022

Konkurs Antalis Interior Design Award (AIDA) skierowany jest do projektantów wnętrz, architektów, drukarzy, reklamodawców, grafików oraz innych  twórców i zachęca uczestników, aby wykazali się swoją kreatywnością i dali wyraz swojej artystycznej wrażliwości. W tym roku warunkiem udziału w konkursie było zaprojektowanie aranżacji przestrzeni z wykorzystaniem przynajmniej jednego produktu zakupionego w Antalis.

Tegoroczna edycja konkursu okazała się ogromnym sukcesem. Zgłoszono 411 prac z 29 krajów, a w głosowaniu publiczności na stronie Antalis Interior Design Award wzięło udział ponad 36 500 osób.

Nagrody przyznano w 11 kategoriach:

Budynki użyteczności publicznej i przestrzenie publiczne: „COMME TOMBÉES DU CIEL, LES COULEURS IN SITU ET EN MOUVEMENT” — DANIEL BUREN, autor: Etienne Fraikin, Belgia

Monumentalną, kolorową instalację autorstwa jednego z najbardziej znanych francuskich artystów, Daniela Burena, zrealizowano na sklepieniu dworca kolejowego Liège-Guillemins. Do realizacji pracy wykorzystano folie Oracal 8300 i 8500.

Dom: „Vineyard House — Part 2”, autorka: Hajnalka Szöke, Węgry

Aby zrównoważyć surowy wygląd  XIX-wiecznego budynku, w projekcie wykorzystano specjalne folie, laminaty i tapety Coala Interior Film  – marki własnej Antalis. Dzięki temu 130-letni dom przemienił się w przytulne, a zarazem nowoczesne wnętrze dla całej rodziny.

Biuro: „Fomo an Office in the Woods”, autorka: Hilde B Lambrechts, Norwegia

Fomo to przestrzeń coworkingowa. Aby oddzielić korytarz od pomieszczeń, szklane ściany pokryto półtransparentną folią Avery SF-100 Ultra Clear firmy Antalis, dzięki której odwiedzający biura poczują się jak na spacerze w środku pięknego lasu.

Handel detaliczny i usługi: sklepy jubilerskie Given, autorka: Ieva Erlecka-Cucure, Łotwa

Atmosfera sklepów Given jest pogodna i pełna pozytywnej energii. Efekt ten udało się uzyskać dzięki stonowanej, pastelowej kolorystyce, naturalnym materiałom, lustrom oraz tapecie z dekoracyjnym wzorem egzotycznych roślin, kwiatów i ptaków.

Hotelarstwo i rekreacja: Hotel Amsterdam ID, autor: Loes Kok, Holandia

Radość i poczucie humoru to podstawowe elementy tożsamości Aparthotelu Amsterdam ID. W realizacji projektu wykorzystano strukturalną tapetę Coala Leather firmy Antalis, na którą nadrukowano oryginalny wzór przedstawiający znane miejsca  Amsterdamu, a także liczne elementy wystroju wnętrz, takie jak meble, półki, kwiaty czy obrazy, co dało efekt zabawnej i stylowej iluzji.

Nagroda specjalna w kategorii „Folia architektoniczna”: Galeria Bałtycka, autor: Artur Pruszyński, Polska

W ramach modernizacji Galerii Bałtyckiej w obiekcie utworzono między innymi 15 stref relaksu, z których każda ma inny wystrój. Na ścianach pojawiły się nowe, oryginalne grafiki oraz tapety. Ruchome schody oklejono folią imitującą miedź. W projekcie wykorzystano folie 3M Di-Noc VM1693, 3M Di-Noc FW236 oraz Coala Interior Film Stone U20.

Nagroda specjalna w kategorii „Folia okienna”: Médiathèque de Agde, autorka: Nilda Hernandez, Francja

Aranżacja Mediateki we francuskim Agde czerpie inspiracje z historii miasta i otaczających je naturalnych krajobrazów. W projekcie wykorzystano transparentną folię na okna Coala Easy Stick Clear. Abstrakcyjne elementy graficzne kojarzą się z winoroślą i krajobrazem winnic, a także z wodą, algami i morską fauną.

Nagroda Specjalna „Zrównoważony Rozwój”: „Join Us and Grow!”, autor: Nathan SWINSON-BULLOUGH, Wielka Brytania

Stoisko wystawowe dla firmy Pie Factory przybrało formę niewielkiego ogródka wypełnionego zielenią. Przy jego budowie wykorzystano elementy kartonowe Xanita. Kiedy „życie” instalacji dobiegnie końca, jej elementy trafią do recyklingu.

Nagroda za projekt 3D: „Aqua”, autorka: Ernesta Jakonytė, Litwa

W cyfrowym projekcie bistro intencją autorki było osiągnięcie efektu znajdowania w środku oceanicznej głębi i zaprezentowanie różnych odcieni morskiego błękitu.  W projekcie autorka wykorzystała folie z linii Coala Interior Film.

Nagroda Publiczności: sklep STÜHMER w centrum handlowym Gobuda w Budapeszcie, autor: Zsolt Nagypál, Węgry

Sklep z wyrobami czekoladowymi STÜHMER otrzymał wyrazisty wystrój, w którym dominuje biel, czerwień, czerń i miodowy odcień żółci. W projekcie wykorzystano folie linii Coala Interior Film.

Nagroda za Oryginalny Wzór: „Patternplay”, autor: Thomas Heinz, Niemcy

Największą przyjemność autorowi sprawia tworzenie prostych abstrakcji z mocnym graficznym efektem, ale niepozbawionych humoru. Wyrazistymi wzorami szybko zainteresowali się klienci z całego świata.

Nagroda za Oryginalny Wzór: „Blue Forest”, autor: Andrea Ferreras Dorado, Hiszpania

Autorka opracowała swój projekt specjalnie dla przestrzeni wypełnionej naturalnym światłem. Chcąc stworzyć atmosferę spokoju i relaksu, użyła przede wszystkim organicznych kształtów oraz delikatnego połączenia kolorystycznego ze złotymi akcentami.

Ceremonia wręczenia nagród odbyła się 30 marca w Paryżu. Laureaci z całej Europy zjechali do Hôtel de la Marine by wspólnie celebrować swój sukces. Więcej o nagrodzonych projektach można dowiedzieć się na stronie konkursu oraz w innych kanałach komunikacji Antalis na całym świecie.

O Antalis

Antalis jest częścią grupy Kokusai Pulp&Paper, światowego lidera dystrybucji papierów, opakowań i komunikacji wizualnej z siedzibą w Japonii i notowanej na giełdzie w Tokio z obrotem 545 miliardów JPY* w 2021 r. Antalis jest wiodącym dystrybutorem B2B produktów i usług w zakresie papieru i opakowań przemysłowych oraz numerem dwa w dystrybucji nośników komunikacji wizualnej w Europie i Ameryce Łacińskiej. Z siedzibą główną w Paryżu Antalis działa w 30 krajach, obsługując ponad 100 000 klientów z zespołem 3800 pracowników oferujących przełomowe rozwiązania e-commerce. Nasze 93 centra dystrybucyjne świadczą odpowiedzialne ekologicznie usługi na światowym poziomie.

*około 4,2 mld euro

Dowiedz się więcej na www.antalis.pl i śledź nas na LinkedIn, Twitterze, Instagramie, Facebooku, Pintereście lub YouTube, aby otrzymywać  od nas najnowsze wiadomości!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Przed nami upalne dni – koniecznie zadbaj o przesłony na okna! Biuro prasowe
2024-07-02 | 13:00

Przed nami upalne dni – koniecznie zadbaj o przesłony na okna!

Utrzymanie komfortowej temperatury w domu ma kluczowe znaczenie dla naszego zdrowia, lepiej się czujemy, jesteśmy bardziej wydajni w pracy. Skutecznym sposobem na osiągnięcie właściwej
Dom Wyznania miłosne w architekturze
2024-07-01 | 08:00

Wyznania miłosne w architekturze

W świecie architektury, za fasadami monumentalnych budowli, kryją się niezwykłe historie miłości, pasji i zawiści. Jedną z nich jest życie ikonicznej Eileen Gray - kobiety bez formalnego
Dom Delektuj się latem z Fiskars
2024-06-28 | 14:00

Delektuj się latem z Fiskars

Lato to doskonały czas na urządzenie pikniku z przyjaciółmi albo rodziną. Tym razem użyjmy do przygotowania i serwowania pysznych dań produktów Fiskars, a gotowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama

Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.

Handel

Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki

Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.