Komunikaty PR

Artshow – 1000 dzieł sztuki w weekend plus najnowszy Lexus LBX na rok!

2023-11-15  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Weekend 9-10 grudnia w Warszawie stać będzie pod znakiem święta sztuki, czyli Artshow. Tym razem wydarzenie odbędzie się w centrum miasta, w Kamienicy Karskich przy ul. Wiejskiej 19. Odwiedzający będą mogli zobaczyć i kupić setki obrazów, rzeźb i unikalnych obiektów kolekcjonerskich. Do wygrania w konkursie m.in. najnowszy model Lexusa na rok oraz obraz namalowany przez Bovską.

– Zachęceni sukcesem pierwszej, czerwcowej edycji, postanowiliśmy zorganizować drugi Artshow jeszcze przed Świętami – mówi Ewa Mierzejewska, pomysłodawczyni i główna organizatorka wydarzenia. – Tym razem wypełnimy dziełami sztuki 38 pokoi na trzech piętrach zabytkowej kamienicy. Swoje prace pokaże ponad stu wybranych artystów i renomowane galerie z całej Polski. Szykujemy też mnóstwo atrakcji i niespodzianek.

Artshow to coś więcej niż wystawa sztuki. To jedyne w swoim rodzaju wydarzenie skierowane do wszystkich, którzy chcą kupić dzieło sztuki, dowiedzieć się czegoś więcej o sztuce i bliżej poznać jej twórców. Swoje prace zaprezentują wyselekcjonowani artyści posługujący się różnymi technikami i należący do różnych pokoleń. Obok prac utalentowanych debiutantów na ścianach Kamienicy Karskich gościnnie pojawią się dzieła takich gwiazd rynku sztuki, jak Rafał Olbiński, Marek Okrassa, Piotr Czajkowski, Joanna Sarapata czy Anna Zalewska.

Co jeszcze czeka na odwiedzających Artshow?

– możliwość kupienia wszystkich prezentowanych dzieł sztuki,

– spotkania i rozmowy z artystami i właścicielami galerii,

– pokazy malowania i rzeźbienia „na żywo”,

– wykłady i praktyczne rady ekspertów,

– wystawy towarzyszące, m.in. „Art & Design” (kolekcjonerski design),

– strefa artystycznych prezentów gwiazdkowych „Art & Gift,

– konkursy z cennymi nagrodami.

Każdy, kto w grudniowy weekend przyjdzie na Wiejską 19, może wziąć udział w prostym konkursie instagramowym. Główną nagrodą, ufundowaną przez Lexus Warszawa Wola, jest najnowszy Lexus LBX. Zwycięzca otrzyma voucher na wynajem tego luksusowego auta na okres 12 miesięcy. Pozostałe nagrody to pełnowartościowe dzieła sztuki i designu kolekcjonerskiego, m.in. obraz popularnej wokalistki Bovskiej, która na Artshow zaprezentuje swoją twórczość malarską.

Grudniowa edycja Artshow to także okazja do upolowania oryginalnego, świątecznego upominku. Jedną z atrakcji jest premierowa sprzedaż kolekcji unikalnych poduszek firmy Vitkacy z motywami z obrazów Tamary Łempickiej. Każda poduszka posiada certyfikat autentyczności potwierdzony przez Tamara de Lempicka Estate, podpisany przez prawnuczkę Tamary – Marisę de Lempicką.

Hasłem tej edycji Artshow jest „1000 dzieł sztuki w weekend”. Podana liczba ma charakter symboliczny. Artshow to pierwsza w Polsce wystawa mobilna, podczas której artyści nieustannie przewieszają i wymieniają swoje prace na inne. W praktyce nie wiadomo zatem, ile obiektów zobaczymy w Kamienicy Karskich w ciągu tego artystycznego weekendu.

Partnerami grudniowej edycji Artshow są: Lexus Warszawa Wola, Laufen Polska, JUNG, Domoteka, Benjamin Moore, Muraspec, Labra, GRODA

Patroni medialni: Archisnob, Czas na wnętrze, designteka.pl, Label, Magazif, Whitemad, Nowy Magazyn, Wnętrza domów

Lista artystów, program wykładów i pokazów artystycznych oraz wszystkie szczegóły organizacyjne wkrótce na stronie artshowevents.pl

Miejsce: Kamienica Karskich, ul. Wiejska 19, Warszawa

Termin: 9 i 10 grudnia 2023 r.

Godziny otwarcia: 10:00-20:00

Bilety dostępne na miejscu w dniu wydarzenia oraz online: na stronie artshowevents.pl, w aplikacji Going, na stronach goingapp.pl i empikbilety.pl oraz w salonach Empik na terenie całego kraju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.