Artshow – 1000 dzieł sztuki w weekend plus najnowszy Lexus LBX na rok!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Weekend 9-10 grudnia w Warszawie stać będzie pod znakiem święta sztuki, czyli Artshow. Tym razem wydarzenie odbędzie się w centrum miasta, w Kamienicy Karskich przy ul. Wiejskiej 19. Odwiedzający będą mogli zobaczyć i kupić setki obrazów, rzeźb i unikalnych obiektów kolekcjonerskich. Do wygrania w konkursie m.in. najnowszy model Lexusa na rok oraz obraz namalowany przez Bovską.
– Zachęceni sukcesem pierwszej, czerwcowej edycji, postanowiliśmy zorganizować drugi Artshow jeszcze przed Świętami – mówi Ewa Mierzejewska, pomysłodawczyni i główna organizatorka wydarzenia. – Tym razem wypełnimy dziełami sztuki 38 pokoi na trzech piętrach zabytkowej kamienicy. Swoje prace pokaże ponad stu wybranych artystów i renomowane galerie z całej Polski. Szykujemy też mnóstwo atrakcji i niespodzianek.
Artshow to coś więcej niż wystawa sztuki. To jedyne w swoim rodzaju wydarzenie skierowane do wszystkich, którzy chcą kupić dzieło sztuki, dowiedzieć się czegoś więcej o sztuce i bliżej poznać jej twórców. Swoje prace zaprezentują wyselekcjonowani artyści posługujący się różnymi technikami i należący do różnych pokoleń. Obok prac utalentowanych debiutantów na ścianach Kamienicy Karskich gościnnie pojawią się dzieła takich gwiazd rynku sztuki, jak Rafał Olbiński, Marek Okrassa, Piotr Czajkowski, Joanna Sarapata czy Anna Zalewska.
Co jeszcze czeka na odwiedzających Artshow?
– możliwość kupienia wszystkich prezentowanych dzieł sztuki,
– spotkania i rozmowy z artystami i właścicielami galerii,
– pokazy malowania i rzeźbienia „na żywo”,
– wykłady i praktyczne rady ekspertów,
– wystawy towarzyszące, m.in. „Art & Design” (kolekcjonerski design),
– strefa artystycznych prezentów gwiazdkowych „Art & Gift,
– konkursy z cennymi nagrodami.
Każdy, kto w grudniowy weekend przyjdzie na Wiejską 19, może wziąć udział w prostym konkursie instagramowym. Główną nagrodą, ufundowaną przez Lexus Warszawa Wola, jest najnowszy Lexus LBX. Zwycięzca otrzyma voucher na wynajem tego luksusowego auta na okres 12 miesięcy. Pozostałe nagrody to pełnowartościowe dzieła sztuki i designu kolekcjonerskiego, m.in. obraz popularnej wokalistki Bovskiej, która na Artshow zaprezentuje swoją twórczość malarską.
Grudniowa edycja Artshow to także okazja do upolowania oryginalnego, świątecznego upominku. Jedną z atrakcji jest premierowa sprzedaż kolekcji unikalnych poduszek firmy Vitkacy z motywami z obrazów Tamary Łempickiej. Każda poduszka posiada certyfikat autentyczności potwierdzony przez Tamara de Lempicka Estate, podpisany przez prawnuczkę Tamary – Marisę de Lempicką.
Hasłem tej edycji Artshow jest „1000 dzieł sztuki w weekend”. Podana liczba ma charakter symboliczny. Artshow to pierwsza w Polsce wystawa mobilna, podczas której artyści nieustannie przewieszają i wymieniają swoje prace na inne. W praktyce nie wiadomo zatem, ile obiektów zobaczymy w Kamienicy Karskich w ciągu tego artystycznego weekendu.
Partnerami grudniowej edycji Artshow są: Lexus Warszawa Wola, Laufen Polska, JUNG, Domoteka, Benjamin Moore, Muraspec, Labra, GRODA
Patroni medialni: Archisnob, Czas na wnętrze, designteka.pl, Label, Magazif, Whitemad, Nowy Magazyn, Wnętrza domów
Lista artystów, program wykładów i pokazów artystycznych oraz wszystkie szczegóły organizacyjne wkrótce na stronie artshowevents.pl
Miejsce: Kamienica Karskich, ul. Wiejska 19, Warszawa
Termin: 9 i 10 grudnia 2023 r.
Godziny otwarcia: 10:00-20:00
Bilety dostępne na miejscu w dniu wydarzenia oraz online: na stronie artshowevents.pl, w aplikacji Going, na stronach goingapp.pl i empikbilety.pl oraz w salonach Empik na terenie całego kraju.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.