Komunikaty PR

Artshow - za nami dwa dni bliskiego spotkania ze sztuką

2023-12-15  |  15:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.25 MB )

To było wydarzenie jedyne w swoim rodzaju. Na grudniowym Artshow można było zobaczyć i kupić około 1000 dzieł wykonanych przez 155 artystów z całej Polski. 9 i 10 grudnia do Kamienicy Karskich przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie przybyły tłumy, wiedzione wspólną chęcią zaprzyjaźnienia się ze sztuką współczesną. Po sukcesie dotychczasowych dwóch edycji Artshow wyrasta na pozycję „must see” w kalendarzu kulturalnych wydarzeń stolicy.

Miniony weekend przyciągnął do Kamienicy Karskich blisko trzy tysiące miłośników sztuki współczesnej. Na Artshow po raz kolejny mogli nawiązać bezpośredni kontakt z artystami, kupić dzieło sztuki lub kolekcjonerskiego designu, podpatrzeć artystów przy pracy i zasięgnąć porady eksperta. W głównej wystawie na trzech piętrach zabytkowej kamienicy goście Artshow podziwiali setki artystycznych obiektów wykonanych przez artystów należących do rożnych nurtów i pokoleń. To była szansa nie tylko na zdobycie oryginalnego dzieła malarstwa, rzeźby, grafiki czy fotografii, ale także na osobistą rozmowę z twórcą lub właścicielem reprezentującej go galerii.

"Misją Artshow jest stworzenie przyjaznych warunków do bezpośredniego spotkania twórców i odbiorców sztuki. Chcemy, żeby sztuka stała się bardziej dostępna, żeby Polacy wprowadzali ją do swojego życia i otaczali się nią na co dzień” – mówi Ewa Mierzejewska, pomysłodawczyni Artshow.

„Artshow kierujemy nie tylko do kolekcjonerów i pasjonatów sztuki, ale także do całkiem nowych odbiorców, którzy swoją przygodę ze sztuką dopiero zaczynają” – dodaje Agnieszka Pisarczyk, współorganizatorka wydarzenia.

Liczna frekwencja na dwudniowym wydarzeniu potwierdziła, że unikalna formuła wykreowana przez organizatorów spodobała się publiczności, a zainteresowanie sztuką w Polsce rzeczywiście rośnie. Wiele prezentowanych dzieł znalazło nowych nabywców.

Dodatkową atrakcją Artshow był konkurs polegający na opublikowaniu najciekawszego postu z wydarzenia na Instagramie. Na zwycięzców czekały nagrody: voucher na roczną jazdę luksusowym autem Lexus LBX, obrazy Bovskiej i Martyny Łuszczyńskiej, lampa duetu Derive oraz wazon Oskara Zięty.

Wydarzenie uświetniły także interesujące instalacje artystyczne przygotowane przez partnerów – marki Laufen i Jung. W przestrzeni zwanej Domoteka Design Meeting Point odwiedzający oglądać mogli unikatowe meble z kolekcji Centrum Designu Domoteka i skorzystać z eksperckich konsultacji z architektami wnętrz z pracowni Interiorsy.

Oświetleniem dzieł sztuki na wystawie zajęła się LABRA, natomiast niesamowite efekty świetne, tworzące niepowtarzalny nastrój zapewniła firma GRODA. Część sal dostosowała do wystawy znana z wysokiej jakości farb marka Benjamin Moore. O tapety zadbał Muraspec, o wykładzinę – Agnella.

Patronami medialnymi byli: Wprost, Archisnob, Czas na Wnętrze, designteka.pl, Label, Magazif, Whitemad, Murator, Architektura, Urządzamy, Nowy Magazyn, Wnętrza Domów.

Lista artystów biorących udział w wydarzeniu dostępna jest na stronie www.artshowevents.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Delektuj się latem z Fiskars Biuro prasowe
2024-06-28 | 14:00

Delektuj się latem z Fiskars

Lato to doskonały czas na urządzenie pikniku z przyjaciółmi albo rodziną. Tym razem użyjmy do przygotowania i serwowania pysznych dań produktów Fiskars, a gotowanie
Dom LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT
2024-06-26 | 16:10

LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT

Duńska marka meblowa BoConcept zaprasza na jedno z największych wydarzeń promocyjnych tego roku - Letnią Wyprzedaż. W dniach 15 czerwca – 31 lipca 2024 roku, znaczną część kolekcji
Dom Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały
2024-06-26 | 13:00

Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały

Candy wprowadziła na rynek nowe chłodziarko-zamrażarki z rodziny Fresco 300, które przy standardowej szerokości 60 cm, charakteryzują się imponującą pojemnością nawet 409

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.