Komunikaty PR

Celebruj życie – kolekcja IKEA inspirowana mieszanką kultur Ameryki Łacińskiej

2023-03-28  |  13:30
Biuro prasowe

Pyszne jedzenie, spotkania z bliskimi, dobra zabawa – to aspekty, które Latynosi cenią w życiu najbardziej. We współpracy z dziewięciorgiem artystów, którzy wnieśli swoje doświadczenia związane ze sztuką, modą, projektowaniem i architekturą, powstała wyjątkowa kolekcja ÖMSESIDIG. Dzięki niej stworzysz w domu atmosferę do miłego spędzania czasu w gronie znajomych. A wszystko to z barwnymi, latynoamerykańskimi akcentami.

Ameryka Łacińska to bogactwo tradycji i kultur, a jej mieszkańcy słyną z zamiłowania do celebracji każdej chwili życia. Chcąc to wykorzystać, IKEA zaprosiła do współpracy dziewięcioro artystów z Kolumbii, Chile i Meksyku, by wspólnie stworzyć kolekcję ÖMSESIDIG zachęcającą do spontanicznego spędzania czasu z bliskimi – zarówno w domu, jak i na zewnątrz.

IKEA od lat poszerza swoją wiedzę na temat życia w domu ludzi na całym świecie. Co roku przeprowadza badania i publikuje obszerny raport na ten temat, co czyni markę ekspertem w dziedzinie odpowiadania na oczekiwania i potrzeby mieszkańców nawet najodleglejszych krajów świata. Z okazji otwarcia sklepów na nowych rynkach w Ameryce Łacińskiej (w tym w Chile, Kolumbii i Peru) wypuszcza kolekcję, która składa hołd mieszance kultur tego regionu.

Ta kolekcja to dla nas prawdziwy powód do dumy. Fascynują nas nowe kraje, ludzie i projektanci. Artyści, których zaprosiliśmy do współpracy, są wschodzącymi gwiazdami w różnych dziedzinach twórczości. Wspólnie z nimi zaprojektowaliśmy przedmioty, które łączą w sobie demokratyczne wzornictwo IKEA z lokalnymi tradycjami typowymi dla Ameryki Łacińskiej – mówi Tjeerd van Waijenburg, kierownik ds. projektowania asortymentu i produktów IKEA.

Linia ÖMSESIDIG składa się z 30 oryginalnych produktów takich jak szklane naczynia i zastawa stołowa, dekoracyjne girlandy, zabawne klosze, przyciągające wzrok tekstylia i torby pełne wzorów i nasyconych kolorów. Kolekcja jest dostępna wyłącznie online na stronie IKEA.pl oraz w Aplikacji Mobilnej IKEA od kwietnia 2023 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.