Cosentino i Peka zaprosiły architektów na Rozmowy ze Smakiem w Swarzędzu
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Showroom Peka w Swarzędzu powstał z myślą o wszystkich, którzy pragną maksymalnie ułatwić sobie codzienne funkcjonowanie w kuchni. Taka misja przyświeca także firmie Cosentino, producentowi wielkoformatowych okładzin Dekton, Silestone i kamieni Sensa, które znajdują zastosowanie m.in na blatach, wyspach i frontach kuchennych. Z myślą o architektach, którzy szukają wyposażenia kuchni i materiałów wykończeniowych z najwyższej półki, firmy zaprosiły zaprzyjaźnione pracownie projektowania wnętrz na Rozmowy ze Smakiem. Spotkanie w showroomie Peka udowodniło zaproszonym architektom i projektantom wnętrz, że dobrze zaprojektowana kuchnia to więcej radości z gotowania i mniej stresu.
Od podstawowych obszarów, takich jak zaprojektowanie estetycznego blatu i zabudowy, przez wybór odpowiednich urządzeń do przygotowywania jedzenia, aż po funkcjonalne rozwiązania, pozwalające na ekonomiczne rozplanowanie miejsca i komfort korzystania z szafek oraz szuflad; produkty Peka i Cosentino, pozwalają na nowatorską aranżację zarówno niewielkich aneksów kuchennych, jak i przestronnych kuchni otwierających się na salon. W portfolio doskonale znanych na polskim rynku producentów najważniejszą rolę odgrywa wysoka jakość, funkcjonalność i estetyka.
Podczas spotkania z architektami, które odbyło się 4 kwietnia 2023 r. w Swarzędzu, gospodynie wieczoru: Anita Łopatka, Marketing Manager Peka i Iwona Sieluk, Architect & Designer Sales Manager Cosentino, zaprezentowały zgromadzonym gościom nowatorskie rozwiązania, ułatwiające korzystanie z kuchni oraz wykonywanie w niej codziennych czynności. Dzięki nowoczesnym mechanizmom Peka i trwałym powierzchniom Cosentino, gotowanie okazało się być przyjemne, wygodne i, co ważne, bezpieczne.
Gościem specjalnym Rozmów ze Smakiem, była dr Jo Jurga, projektantka produktu i przestrzeni, innowatorka i wykładowczyni, specjalistka projektowania dedykowanego poczuciu bezpieczeństwa.
” Rzeczywistość odbieramy za pomocą zmysłów, których w podstawowej klasyfikacji mamy pięć. Każdy z nich pracuje inaczej i dostarcza do naszego mózgu inny zakres informacji. Niektórych używamy świadomie, a inne działają bez użycia naszej woli (np. słuch). To za ich pomocą dobieramy partnerów (węch), poruszamy się w przestrzeni (wzrok), uspokajamy się (dotyk) czy odczuwamy przyjemność (np. smak). Niektóre uległy drastycznej nobilitacji w postindustrialnej rzeczywistości (wzrok), inne popadły w zapomnienie (węch). Jednak to zgrane działanie wszystkich pięciu powoduje, że możemy odczuwać spokój i budować w sobie poczucie bezpieczeństwa zarówno w kontekście przestrzeni, jak i dobrostanu psychicznego. Oświetlenie, materiały, zapach czy ergonomia to tylko kilka elementów kuchni na miarę XXI wieku. Miejsce do przygotowywania posiłków, jednoczy dom stanowiąc jego serce. Tu zaczynamy i kończymy dzień, dlatego każdy element tego wnętrza jest na wagę złota - naszego dobrostanu” – mówiła podczas swojego wystąpienia.
Idea spotkania ”Rozmowy ze Smakiem” obligowała oczywiście do zatroszczenia się o podniebienia gości. Zadbał o to uznany poznański szef kuchni, Grzegorz Filozof. Jego oryginalne potrawy, przygotowane na oczach gości, a także sekrety kulinarne, zrobiły ogromne wrażenie na zgromadzonych. Z zaproszenia skorzystało kilkudziesięciu najlepszych architektów z Poznania i okolic.
„Doskonałe wyniki sprzedaży warszawskiego oraz katowickiego centrum, torują drogę naszej kolejnej inwestycji, jaką będzie nowy magazyn Cosentino w Poznaniu. Region Wielkopolski to już trzecia lokalizacja firmy w Polsce, poza Warszawą i Katowicami. Nowoczesna powierzchnia, oferowana w ramach parku MLP Poznań West, zapewni wkrótce idealne warunki do dalszego, dynamicznego rozwoju firmy i ułatwi nawiązywanie relacji biznesowych z partnerami Cosentino. Dzisiejsze spotkanie z poznańskimi architektami to bardzo udany początek tej drogi” – powiedziała Karolina Sieniawska, Marketing Coordinator Cosentino.
„Od ponad 26 lat rozwijamy ofertę systemów kuchennych, po to żeby rozwiązywać codzienne problemy wszystkich, korzystających na co dzień z kuchni. W showroomie Peka można przetestować rozwiązania, dzięki którym praca w kuchni, staje się prostsza i przyjemniejsza. To pomysły, które pomagają nam w utrzymaniu porządku i dzięki którym zyskujemy dodatkową przestrzeń na przechowywanie”- dodaje Anita Łopatka, Marketing Manager Peka.
Więcej na: www.cosentino.com i www.peka.pl

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.