Cosentino zorganizowało C-Next Designers
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Cosentino, światowy lider w produkcji innowacyjnych i zrównoważonych powierzchni Dekton, Silestone i Sensa dla architektury oraz wzornictwa, zorganizowało C-Next Designers Europe, konferencję branżową, która miała na celu kształtowanie przyszłości projektowania wnętrz i architektury. Wyjątkowe doświadczenie organizowane w hiszpańskiej Almerii, zgromadziło prawie 300 profesjonalistów z branży z 17 różnych krajów, w tym z Polski, łącząc umysły branżowe z najlepszymi światowymi markami.
Firma Cosentino gościła na początku października w Hiszpanii kilkuset profesjonalistów związanych ze światem designu. Wydarzeniu towarzyszyło szereg merytorycznych spotkań z autorytetami branży architektonicznej, jak również wykładów dotyczących aktualnych trendów i wyzwań stojących przed architektami i projektantami wnętrz.
W C-Next Designers Europe, podczas paneli dyskusyjnych można było zobaczyć na scenie znane na całym świecie nazwiska, takie jak Tom Dixon; Andrea Trimarchi i Simone Farresin ze studia FormaFantasma; argentyńczyka Andrés Reisinger; Claudię Afshar; Kar-Hwa Ho, szefa architektury wnętrz w studiu Zahy Hadid; czy Maxa Frasera, redaktora naczelnego Dezeen. Na poziomie lokalnym w C-Next wzięli również udział czołowi hiszpańscy projektanci; Lázaro Rosa-Violán, Alejandra Pombo, Raúl Martins, Ramón Esteve i Sara Folch.
Podczas czterodniowego wydarzenia odbyły się liczne wykłady i konferencje. Goście zostali zaproszeni do odwiedzenia z przewodnikiem parku przemysłowego Cosentino. Epicentrum wydarzenia odbywało się w hotelu Cabogata Beach, gdzie znajdowały się stoiska produktowe współpracujących przy wydarzeniu firm. Uczestnicy chętnie korzystali również z towarzyszących zajęć rekreacyjnych i eventów takich jak koncert OCAL (Orquesta Ciudad de Almeria) w innych lokalizacjach Almerii, lub w okolicach Cabo de Gata.
W C-Next Designers Europe aktywnie uczestniczyły wiodące firmy zajmujące się projektowaniem i aranżacją wnętrz, takie jak Gaggenau, Vibia, Planika, Tétris, Dornbracht czy Poggenpohl, Platynowi partnerzy wydarzenia. Podobnie, wiodące marki w branży, takie jak Simon, Natuzzi, Gancedo, Urban Bonfire, esPattio, Material Bank czy C.O.D.E., zdecydwały się na współpracę z Cosentino, jako partnerzy Gold.
Więcej na: www.cosentino.com

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.