Cosentino zorganizowało C-Next Designers
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Cosentino, światowy lider w produkcji innowacyjnych i zrównoważonych powierzchni Dekton, Silestone i Sensa dla architektury oraz wzornictwa, zorganizowało C-Next Designers Europe, konferencję branżową, która miała na celu kształtowanie przyszłości projektowania wnętrz i architektury. Wyjątkowe doświadczenie organizowane w hiszpańskiej Almerii, zgromadziło prawie 300 profesjonalistów z branży z 17 różnych krajów, w tym z Polski, łącząc umysły branżowe z najlepszymi światowymi markami.
Firma Cosentino gościła na początku października w Hiszpanii kilkuset profesjonalistów związanych ze światem designu. Wydarzeniu towarzyszyło szereg merytorycznych spotkań z autorytetami branży architektonicznej, jak również wykładów dotyczących aktualnych trendów i wyzwań stojących przed architektami i projektantami wnętrz.
W C-Next Designers Europe, podczas paneli dyskusyjnych można było zobaczyć na scenie znane na całym świecie nazwiska, takie jak Tom Dixon; Andrea Trimarchi i Simone Farresin ze studia FormaFantasma; argentyńczyka Andrés Reisinger; Claudię Afshar; Kar-Hwa Ho, szefa architektury wnętrz w studiu Zahy Hadid; czy Maxa Frasera, redaktora naczelnego Dezeen. Na poziomie lokalnym w C-Next wzięli również udział czołowi hiszpańscy projektanci; Lázaro Rosa-Violán, Alejandra Pombo, Raúl Martins, Ramón Esteve i Sara Folch.
Podczas czterodniowego wydarzenia odbyły się liczne wykłady i konferencje. Goście zostali zaproszeni do odwiedzenia z przewodnikiem parku przemysłowego Cosentino. Epicentrum wydarzenia odbywało się w hotelu Cabogata Beach, gdzie znajdowały się stoiska produktowe współpracujących przy wydarzeniu firm. Uczestnicy chętnie korzystali również z towarzyszących zajęć rekreacyjnych i eventów takich jak koncert OCAL (Orquesta Ciudad de Almeria) w innych lokalizacjach Almerii, lub w okolicach Cabo de Gata.
W C-Next Designers Europe aktywnie uczestniczyły wiodące firmy zajmujące się projektowaniem i aranżacją wnętrz, takie jak Gaggenau, Vibia, Planika, Tétris, Dornbracht czy Poggenpohl, Platynowi partnerzy wydarzenia. Podobnie, wiodące marki w branży, takie jak Simon, Natuzzi, Gancedo, Urban Bonfire, esPattio, Material Bank czy C.O.D.E., zdecydwały się na współpracę z Cosentino, jako partnerzy Gold.
Więcej na: www.cosentino.com

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.