Cztery kolekcje Ceramiki Paradyż nominowane do Perły Ceramiki UE 2020
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Zakończyła się II edycja plebiscytu Perły Ceramiki UE 2020. Nominacje jury do tytułów Perła Ceramiki UE 2020, Perła Ceramiki Dystrybutorów 2020 oraz Perła Ceramiki Projektantów – użytkowników CAD Decor 2020 otrzymały cztery kolekcje Ceramiki Paradyż. Wśród nich nie zabrakło najnowszych wdrożeń polskiego producenta – płytek z setu Home of Concrete.
Konkurs Perły Ceramiki UE organizowany jest nieprzerwanie od 2004 roku przez kwartalnik Wokół Płytek Ceramicznych oraz firmę CAD Projekt K&A. Celem konkursu jest promowanie płytek ceramicznych, które wyróżniają się wzornictwem i jakością, ale także uhonorowanie zespołów zaangażowanych w ich projektowanie. W tej edycji aż cztery kolekcje Ceramiki Paradyż zdobyły uznanie jury i znalazły się w gronie nominowanych: Wildland, Craftland, Moondust w klasie standard oraz Granddust w klasie premium.
Płytki z kolekcji Wildland zachwyciły jury idealnie odzwierciedlonym wzorem drewna dębowego z wyraźnie uwidocznionymi słojami oraz sękami, które do złudzenia przypominają naturalne tworzywo. Dodatkowym atutem, na który zwrócono uwagę, jest modna obecnie dekoracja z wzorem chevron wchodząca w skład kolekcji. Kolejna propozycja Ceramiki Paradyż – Craftland, została odebrana jako stonowana i pełna elegancji kolekcja, która podkreśli spokojny i subtelny nastrój wnętrza. Zdaniem jury jej dodatkowym atutem jest możliwość zastosowania płytek na zewnątrz budynków, co pozwala na stworzenie spójnej aranżacji z wnętrzem.
Uznanie jury oraz nominację do konkursu zdobyły także ostatnie nowości produktowe polskiego producenta. Są to kolekcje Moondust oraz Granddust z setu Home of Concrete, które stanowią nową odsłonę cieszącego się od kilku sezonów betonu. Moondust to nowoczesne płytki inspirowane kosmosem oraz powracającym do architektury wnętrz terazzo (lastriko). Jak przyznają jurorzy: Kolekcja doskonale wpisuje się w aktualne trendy wnętrzarskie. Mimo bogactwa wzorów i dekorów łączących w sobie wszystkie kolorystyki, kolekcja utrzymana jest w nowoczesnym, industrialnym stylu. Z kolei Granddust to ekspresyjna kolekcja, oparta o wszystkie odcienie szarości. Wyróżnia ją oryginalna faktura cementu, która została przełamana rysunkiem niezwykle modnego terazzo. Wzór na płytkach oddaje spektakularny efekt kamieni zatopionych w betonie, które zostały ukryte pod gładką, polerowaną powierzchnią. Jury wyróżniło kolekcję za ciekawą kolorystykę i format.
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/pakosinska-kmn-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej
Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.
Media i PR
Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem
![](/files/1922771799/iwp-prawa-wydawcow-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców. Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.
Psychologia
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
![](/files/1922771799/luna-alive-foto,w_133,_small.jpg)
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.