Komunikaty PR

Design plus ochrona prywatności

2021-02-22  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Do pobrania inf_pras ( 0.04 MB )

Trawertyn PLUS to wyjątkowa odsłona wzoru, który należy do najlepiej sprzedających się modeli Nowoczesnych Ogrodzeń Frontowych firmy Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe. Dzięki wprowadzeniu wąskich kształtowników pomiędzy szerokie poziome poprzeczki uzyskano całkowicie nieprzezierną przegrodę, która doskonale chroni posesję i prywatność domowników. Poprzecinanie płaszczyzny przęsła poziomymi wstawkami w srebrnym kolorze dynamizuje kompozycję i dodaje jej wizualnej lekkości.

Ogrodzenia nieprzezierne mają wiele zalet. Przede wszystkim utrudniają wgląd do wnętrza posesji, zapewniając mieszkańcom maksimum prywatności. Będą dobrym wyborem dla osób chcących osłonić się przed ciekawskim wzrokiem przechodniów, szczególnie na posesjach, gdzie ogrodowa strefa wypoczynku i taras położone są w pobliżu granicy działki. Tego typu płot pozwala też wokół domu stworzyć przytulną enklawę i odizolować się od nieciekawego widoku lub ruchliwiej ulicy. Stanowi nie tylko barierę wzrokową, ale też chroni przed hałasem i kurzem. Co zrobić, aby lita przegroda nie przytłoczyła przydomowej przestrzeni? Warto wybrać taki model ogrodzenia, który mimo swojej nieprzezierności, zachowuje wizualną lekkość i przykuwa wzrok ciekawą formą. Odpowiedzią na takie potrzeby jest Nowoczesne Ogrodzenie Frontowe Trawertyn PLUS.  

W przeciwieństwie do podstawowego modelu NOF Trawertyn, wersja PLUS pozbawiona została przerw pomiędzy poziomymi  poprzeczkami. Przestrzeń tę wypełniono metalowymi kształtownikami. Ogrodzenie składa się więc z poziomych, naprzemiennie rozmieszczonych elementów o szerokości 200 mm i 30 mm.  Wąskie kształtowniki  mają kolor srebrny, pięknie kontrastują więc z modnym kolorem antracytowym. Antracyt to jednak tylko jedna z opcji, na którą mogą zdecydować się klienci wybierający Trawertyn PLUS. Ogrodzenie to standardowo dostępne jest w 10 różnych barwach, począwszy od czerni i szarości przez brąz i zielony, aż po biel. Na specjalne zamówienie można też pomalować je na dowolny kolor z palety RAL.

Kompletny system na chroniący posesję

Nowoczesne Ogrodzenie Frontowe Trawertyn PLUS to kompleksowe rozwiązanie pozwalające w sposób wygodny i estetyczny ogrodzić całą posesję. W tym wzorze dostępne są zarówno przęsła proste, jak też furtka oraz do wyboru brama przesuwna lub dwuskrzydłowa. Całość uzupełniają dopasowane słupki i niezbędne elementy montażowe. 

Ogrodzenie Trawertyn PLUS można wzbogacić o elementy, które dodatkowo podniosą bezpieczeństwo i komfort mieszkańców. Na słupkach ogrodzeniowych można zamontować dedykowane do nich lampy LED, które nie tylko będą pełniły funkcję dekoracyjną i dodadzą posesji prestiżu, ale przede wszystkim oświetlą strefę frontową, zapewniając dobrą widoczność po zmroku. W pobliżu furtki umieścić też można wielofunkcyjny moduł Centerbox. To dopasowany stylistycznie słupek, który integruje w sobie domofon lub wideodomofon (wyjątkowo przydatny przy ogrodzeniu nieprzeziernym), skrzynkę na listy, a także centralę zasilającą i sterującą oświetleniem oraz automatyką do bramy i furtki.    


Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe z siedzibą w Trzebnicy to jeden z czołowych producentów nowoczesnych i trwałych systemów ogrodzeniowych w Polsce. Firma specjalizuje się w produkcji takich wyrobów jak: nowoczesne ogrodzenia frontowe, modułowe ogrodzenia frontowe, lampy LED, Centerbox, panele ogrodzeniowe, siatki ogrodzeniowe, słupki, akcesoria oraz bramy i furtki. Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe istnieje na rynku od 1988 r. i jest firmą ze 100% polskim kapitałem.

www.plast-met.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.