DESIGNERSKA AKUSTYKA WOVEN IMAGE W OFERCIE MURASPEC
Wszyscy, którzy znają i obserwują działania Muraspec w ostatnich latach, widzą, jak dużą wagę firma przykłada do tematu materiałów akustycznych, i jak dynamicznie rozwija ten segment oferty. Połączenie asortymentu tapet obiektowych z profesjonalnymi materiałami akustycznymi, tworzy dla projektantów wnętrz komercyjnych wygodną, komplementarną bazę rozwiązań w zakresie wykończenia ścian, w biurach, hotelach, restauracjach. Tym bardziej, że każdy klient znajdzie w Muraspec nie tylko sam produkt, ale także fachowe doradztwo i know-how.
Wraz ze zmianą trendów w aranżacji wnętrz biurowych, najważniejszymi obszarami do poprawy komfortu akustycznego są przestrzenie do pracy, zwłaszcza te o charakterze open-space, ale również sale konferencyjne, przestrzenie wypoczynkowe i pomieszczenia z dużą ilością powierzchni „twardych” (szkła, kamienia, pomalowane farbami itp.). Wprowadzenie elementów akustycznych w postaci ścianek działowych czy przegród biurkowych, wyłożenie ścian tapetami, to zabiegi, które wyraźnie poprawią komfort pracujących tam osób. Co ważne – zmiany te można przeprowadzić łatwo, bez dużego remontu, nawet gdy inwestycja jest już zrealizowana.
Również jeśli chodzi o obiekty hotelowe akustyka jest zagadnieniem, które obejmuje właściwie wszystkie hotelowe przestrzenie, od lobby, przez korytarze, pokoje hotelowe, po sale konferencyjne i restaurację. W każdym z tych miejsc można poprawić komfort akustyczny dzięki gamie dostępnych rozwiązań. Do wyboru są tapety akustyczne, ścianki, zawiesia sufitowe, lampy, przegrody itp. - a wszystko to dostępne w ofercie firmy Muraspec. Od niedawna propozycji jest jeszcze więcej, ponieważ do portfolio firmy dołączyła australijska marka Woven Image.
- Zachwyciła nas jakość produktów Woven Image, długoletnie doświadczenie w produkcji tego typu rozwiązań oraz ekologiczne podejście firmy, która już w 2004 roku opatentowała i wprowadziła na rynek akustyczny filc PET w 60 proc. wykonany z włókien pochodzących z recyklingu – mówi Barbara Łukasiak, dyrektor handlowy Muraspec Polska.
Nie bez znaczenia w decyzji Muraspec był też znakomity design rozwiązań Woven Image, który osadzony jest w aktualnych trendach wzorniczych i kolorystycznych, a jednocześnie czerpie z tego, co najlepsze w tradycji firmy. Do tworzenia swoich produktów firma zaprasza uznanych designerów wzornictwa przemysłowego takich jak np. Michael Young, Adam Goodrum, Dinosaur Designs, jak również grafików (Alex Miles), czy projektantów mody (Akira Isogawa ).
Zapraszamy do świata ekologicznej, designerskiej akustyki Muraspec: https://www.muraspec.pl/oferta/akustyka/woven-image
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Jakub Rzeźniczak: Z Radkiem Majdanem mamy dużo tematów do rozmowy. Jest świetnym współlokatorem, ale trochę ciężko się przy nim spało
Podczas realizacji zdjęć do programu „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” w Grecji Jakub Rzeźniczak mieszkał w pokoju z Radosławem Majdanem. Ucieszyło go to, bo w wolnych chwilach mogli wymieniać swoje spostrzeżenia dotyczące aktualnej sytuacji w piłce nożnej. Miał też okazję się przekonać, czy mąż Małgorzaty Rozenek również jest perfekcyjnym panem domu. Niestety byłemu bramkarzowi zdarzało się chrapać, co przełożyło się na bezsenne noce Jakuba Rzeźniczaka.
Ochrona środowiska
Susza stała się już corocznym zjawiskiem w Polsce. Lokalne inicjatywy mogą wiele zmienić
Polskie lato coraz bardziej zaczyna przypominać temperaturami to śródziemnomorskie. Rośnie liczba dni z temperaturą przekraczającą 30 st. C i tropikalnych nocy, a fale upałów sprzyjają nasilaniu się susz. Wylesianie i powiększanie obszarów nieprzepuszczalnych, w połączeniu z wadliwą gospodarką wodną, zwiększa w ostatnich dekadach „ucieczkę” wody z obszaru Polski, powodując większą intensywność skutków suszy – wynika z analizy „Nauki o klimacie”. Problemem jest brak spójnej i konsekwentnej polityki gospodarowania zasobami wodnymi.
Muzyka
Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy
Artysta przyznaje, że w branży muzycznej są ludzie, którzy zamiast wspierać młodych wykonawców w budowaniu kariery, po prostu chcą tylko zarobić na swoich „podopiecznych”. Dawid Kwiatkowski przestrzega więc wszystkich, którzy stają na scenie „Must Be the Music” i innych talent show, by nie ufali każdemu, kto się do nich odezwie po programie i zaproponuję współpracę, bo bardzo możliwe, że będzie mu zależało tylko na tym, by wykorzystać ich „pięć minut” dla własnych korzyści. On sam również padł ofiarą takich oszustów i musiał walczyć z nimi w sądzie.