Komunikaty PR

Drewnochron w „Polowaniu na ogród”

2023-03-28  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Drewnochron został partnerem 9 sezonu programu telewizyjnego „Polowanie na ogród”. Produkty tej marki będą wykorzystywane do dekoracji i ochrony drewnianych elementów w ogrodach, które trafią pod opiekę prowadzącego program Dominika Strzelca. Premierowe odcinki wiosennej serii, w której po raz kolejny znany projektant ogrodów dokona spektakularnych metamorfoz zaniedbanych przydomowych przestrzeni, można oglądać na antenie TVN Style w soboty o godz. 15.20 oraz w niedziele o godz. 10.25 na stacji HGTV.

O uroku ogrodu decydują nie tylko rośliny, ale także meble i obiekty małej architektury, które wpływają na jego funkcjonalność i pomagają tworzyć niezwykły klimat. W tej roli szczególnie efektownie sprawdza się drewno. By jednak mogło ono zachować swoje piękno i trwałość ma lata, musi być odpowiednio zabezpieczone. Wie o tym doskonale profesjonalna ekipa Dominika Strzelca, która podczas nowej serii przemian ogrodowych sięgnie po sprawdzone produkty do ochrony i dekoracji drewna marki Drewnochron.

Prezentowane wiosną odcinki będą skarbnicą nowych inspiracji na zaskakujące przemiany ogrodowe, które – jak udowodni Dominik Strzelec ze swoją niezawodną drużyną – można przeprowadzić nawet w trzy dni i przy ograniczonym budżecie. „Polowanie na ogród” będzie jak zawsze okazją do dobrej zabawy nie tylko dla miłośników ogrodnictwa, a także źródłem wielu cennych porad, jak przeprowadzić prace wokół domu, by móc cieszyć się nową estetyką ogrodu i zyskać wymarzone miejsce do relaksu na świeżym powietrzu.

Premierowe odcinki nowej serii programu „Polowanie na ogród” są emitowane na antenie TVN Style w soboty o godz.15.20 oraz w niedziele o godz. 10.25 na stacji HGTV.

Więcej na temat produktów do impregnacji drewna można znaleźć na stronie https://drewnochron.pl/produkty

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Farmacja

Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.