Komunikaty PR

Drewnochron w „Polowaniu na ogród”

2023-03-28  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Drewnochron został partnerem 9 sezonu programu telewizyjnego „Polowanie na ogród”. Produkty tej marki będą wykorzystywane do dekoracji i ochrony drewnianych elementów w ogrodach, które trafią pod opiekę prowadzącego program Dominika Strzelca. Premierowe odcinki wiosennej serii, w której po raz kolejny znany projektant ogrodów dokona spektakularnych metamorfoz zaniedbanych przydomowych przestrzeni, można oglądać na antenie TVN Style w soboty o godz. 15.20 oraz w niedziele o godz. 10.25 na stacji HGTV.

O uroku ogrodu decydują nie tylko rośliny, ale także meble i obiekty małej architektury, które wpływają na jego funkcjonalność i pomagają tworzyć niezwykły klimat. W tej roli szczególnie efektownie sprawdza się drewno. By jednak mogło ono zachować swoje piękno i trwałość ma lata, musi być odpowiednio zabezpieczone. Wie o tym doskonale profesjonalna ekipa Dominika Strzelca, która podczas nowej serii przemian ogrodowych sięgnie po sprawdzone produkty do ochrony i dekoracji drewna marki Drewnochron.

Prezentowane wiosną odcinki będą skarbnicą nowych inspiracji na zaskakujące przemiany ogrodowe, które – jak udowodni Dominik Strzelec ze swoją niezawodną drużyną – można przeprowadzić nawet w trzy dni i przy ograniczonym budżecie. „Polowanie na ogród” będzie jak zawsze okazją do dobrej zabawy nie tylko dla miłośników ogrodnictwa, a także źródłem wielu cennych porad, jak przeprowadzić prace wokół domu, by móc cieszyć się nową estetyką ogrodu i zyskać wymarzone miejsce do relaksu na świeżym powietrzu.

Premierowe odcinki nowej serii programu „Polowanie na ogród” są emitowane na antenie TVN Style w soboty o godz.15.20 oraz w niedziele o godz. 10.25 na stacji HGTV.

Więcej na temat produktów do impregnacji drewna można znaleźć na stronie https://drewnochron.pl/produkty

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.