Drewnochron w „Polowaniu na ogród”
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Drewnochron został partnerem 9 sezonu programu telewizyjnego „Polowanie na ogród”. Produkty tej marki będą wykorzystywane do dekoracji i ochrony drewnianych elementów w ogrodach, które trafią pod opiekę prowadzącego program Dominika Strzelca. Premierowe odcinki wiosennej serii, w której po raz kolejny znany projektant ogrodów dokona spektakularnych metamorfoz zaniedbanych przydomowych przestrzeni, można oglądać na antenie TVN Style w soboty o godz. 15.20 oraz w niedziele o godz. 10.25 na stacji HGTV.
O uroku ogrodu decydują nie tylko rośliny, ale także meble i obiekty małej architektury, które wpływają na jego funkcjonalność i pomagają tworzyć niezwykły klimat. W tej roli szczególnie efektownie sprawdza się drewno. By jednak mogło ono zachować swoje piękno i trwałość ma lata, musi być odpowiednio zabezpieczone. Wie o tym doskonale profesjonalna ekipa Dominika Strzelca, która podczas nowej serii przemian ogrodowych sięgnie po sprawdzone produkty do ochrony i dekoracji drewna marki Drewnochron.
Prezentowane wiosną odcinki będą skarbnicą nowych inspiracji na zaskakujące przemiany ogrodowe, które – jak udowodni Dominik Strzelec ze swoją niezawodną drużyną – można przeprowadzić nawet w trzy dni i przy ograniczonym budżecie. „Polowanie na ogród” będzie jak zawsze okazją do dobrej zabawy nie tylko dla miłośników ogrodnictwa, a także źródłem wielu cennych porad, jak przeprowadzić prace wokół domu, by móc cieszyć się nową estetyką ogrodu i zyskać wymarzone miejsce do relaksu na świeżym powietrzu.
Premierowe odcinki nowej serii programu „Polowanie na ogród” są emitowane na antenie TVN Style w soboty o godz.15.20 oraz w niedziele o godz. 10.25 na stacji HGTV.
Więcej na temat produktów do impregnacji drewna można znaleźć na stronie https://drewnochron.pl/produkty

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.