Komunikaty PR

Dulux Ambiance Ceramic – AkzoNobel startuje z nową kampanią

2023-05-18  |  14:00
Biuro prasowe

5 maja ruszyła kampania reklamowa firmy AkzoNobel, promująca nową linię farb premium Dulux Ambiance Ceramic. Szeroko zakrojona komunikacja będzie prowadzona w telewizji, internecie
i SoMe pod hasłem Dodaj życia swoim wnętrzom z nową, ceramiczną farbą Dulux Ambiance Ceramic. Na potrzeby kampanii powstał spot reklamowy, w którym pojawia się 5 Muz uosabiających atmosfery – palety barw nowego produktu.

 

Celem kampanii reklamowej jest zbudowanie świadomości Dulux Ambiance Ceramic – nowego produktu w segmencie farb ceramicznych premium, a także zainspirowanie Polaków do zmiany
i ożywiania swych wnętrz. Farby Dulux Ambiance Ceramic charakteryzują się bowiem między innymi wyrazistymi i trwałymi kolorami w technologii HD, które zostały ułożone w 4 unikalnych paletach barw – atmosferach.

 

„Najważniejszym zadaniem kampanii jest zbudowanie pozytywnej relacji między konsumentem
a marką. Pragniemy zaprezentować nowy produkt, który w pełni wpisuje się w naszą misję, a zarazem jest swego rodzaju wyjściem naprzeciw oczekiwaniom klientów” – mówi Natalia Kokora, Brand Manager marki Dulux.

 

W ramach kampanii powstał spot:

https://www.youtube.com/watch?v=JcH66D8UVKo. Występujące w nim żywiołowe Muzy podkreślają łatwość i elastyczność dopasowania Dulux Ambiance Ceramic do wymarzonego wnętrza. Spot emitowany będzie w stacjach grup TVP, Polsat oraz TVN, a także w VOD: TVP VOD, Player i Polsat Go. Ponadto będzie go można zobaczyć w serwisach typu: Interia.pl, RMF.FM, a także na YouTube
i w Social Mediach. Lokalizację reklamy dla polskiego rynku zrealizowała agencja kreatywna Kalicińscy. Za przygotowanie kreacji w mediach społecznościowych odpowiada agencja oS3.

 

Działania reklamowe prowadzone będą również w kanale OOH w sieci AdScreen, a także w mediach społecznościowych, m.in. na Facebooku, Instagramie i Pinterest.

 

Z ramienia AkzoNobel za launch Dulux Ambiance Ceramic odpowiedzialna jest Natalia Kokora, Brand Manager marki Dulux oraz Robert Gwara, Marketing Manager Consumer Paints & Profi. Zakup mediów do kampanii zrealizowały domy mediowe: w zakresie TV&VOD – EssenceMediacom; w zakresie digital – Mediahub.

 

Dulux Ambiance Ceramic będzie dystrybuowana szeroko w kanałach nowoczesnym i tradycyjnym.

 

 

 

 

O firmie AkzoNobel

Dostarczamy zrównoważone i innowacyjne farby i powłoki, na których coraz częściej polegają nasi klienci - z korzyścią dla swoich społeczności oraz dla środowiska. To właśnie dlatego wszystko, co robimy, podporządkowane jest strategii People. Planet. Paint. Nasze globalne portfolio marek takich jak Dulux, International, Sikkens oraz Interpon cieszy się zaufaniem klientów z całego świata. Działamy w ponad 150 krajach, zaś nasza wizja zakłada, że staniemy się globalnym liderem branży. Tylko takiego podejścia można spodziewać się od pełniącej rolę pioniera firmy działającej w sektorze farb, która dąży do osiągnięcia opierających się na osiągnięciach naukowych celów i podejmuje rzeczywiste działania w celu sprostania globalnym wyzwaniom, pragnąc chronić przyszłe pokolenia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Ochrona środowiska

Susza stała się już corocznym zjawiskiem w Polsce. Lokalne inicjatywy mogą wiele zmienić

Polskie lato coraz bardziej zaczyna przypominać temperaturami to śródziemnomorskie. Rośnie liczba dni z temperaturą przekraczającą 30 st. C i tropikalnych nocy, a fale upałów sprzyjają nasilaniu się susz. Wylesianie i powiększanie obszarów nieprzepuszczalnych, w połączeniu z wadliwą gospodarką wodną, zwiększa w ostatnich dekadach „ucieczkę” wody z obszaru Polski, powodując większą intensywność skutków suszy – wynika z analizy „Nauki o klimacie”. Problemem jest brak spójnej i konsekwentnej polityki gospodarowania zasobami wodnymi.

Muzyka

Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy

Artysta przyznaje, że w branży muzycznej są ludzie, którzy zamiast wspierać młodych wykonawców w budowaniu kariery, po prostu chcą tylko zarobić na swoich „podopiecznych”. Dawid Kwiatkowski przestrzega więc wszystkich, którzy stają na scenie „Must Be the Music” i innych talent show, by nie ufali każdemu, kto się do nich odezwie po programie i zaproponuję współpracę, bo bardzo możliwe, że będzie mu zależało tylko na tym, by wykorzystać ich „pięć minut” dla własnych korzyści. On sam również padł ofiarą takich oszustów i musiał walczyć z nimi w sądzie.