Komunikaty PR

GROHE SPA jako celebracja “Zdrowia dzięki wodzie” podczas Design Week w Mediolan

2023-04-19  |  13:30
Biuro prasowe
  • Marka GROHE prezentuje nowy subbrand GROHE SPA, który zachęca do holistycznego doświadczania wody w łazience
  • Inspirowana wodą instalacja artystyczna w muzeum Pinakoteca di Brera wyraża myśl przewodnią koncepcji GROHE SPA, czyli  „Zdrowie dzięki wodzie”
  • Wyjątkowa wystawa przedstawia innowacyjne rozwiązania łazienkowe marki GROHE w czterech multimedialnych kubikach: produkty wykonane za pomocą technologii druku 3D metalu, kolekcję GROHE Atrio oraz GROHE Allure Brilliant w wydaniu Private Collection, kolekcję kolorów GROHE, a także modularne rozwiązania prysznicowe

 

Warszawa, 18 kwietnia 2023 – Architekci, designerzy oraz fani wzornictwa z całego świata przybywają na Design Week w Mediolanie, jedno z największych i najważniejszych wydarzeń dla kreatywnych umysłów. Czołowi projektanci, wschodzące talenty, jak i światowe marki, prezentują tam swoje projekty w ramach wystaw i wydarzeń rozproszonych po całym mieście. W tej tętniącej życiem atmosferze, GROHE jako czołowy światowy producent kompletnych rozwiązań do kuchni i łazienki, zaprezentuje swój odświeżony subbrand GROHE SPA. Wszystko w otoczeniu prestiżowego muzeum Pinacoteca di Brera. Szerokie portfolio subbrandu obejmuje wysokiej klasy kolekcje armatury, modułowe prysznice sufitowe, nieszablonową ceramikę oraz dopełniające aranżację akcesoria. Obok prezentacji produktów do luksusowych przestrzeni wellbeing, marka wyrazi hasło „Zdrowie dzięki wodzie” za pomocą artystycznej instalacji, która podkreśli architekturę prestiżowej lokalizacji, jaką jest znakomite, mediolańskie muzeum.

 

„Po cyfrowej premierze subbrandu GROHE SPA w ramach marcowego wydarzenia GROHE X Summit, Design Week w Mediolanie jest idealnym miejscem do pokazania naszych rozwiązań na żywo. Są to niezwykłe produkty, które tworzą symbiozę najwyższej jakości, innowacyjnej technologii oraz precyzji i nowoczesnego designu – idealne połączenie dla znakomitych gości Milan Design Week. Naszą obecność podkreśli dodatkowo multimedialna instalacja, która wpisuje naszą pasję do wody w piękne otoczenie muzeum Pinacoteca di Brera.” – powiedział Karl Lennon, Leader, GROHE SPA, LIXIL EMENA.


Instalacja inspirowana wodą: odzwierciedlenie hasła „Zdrowie dzięki wodzie”

Wchodząc na dziedziniec muzeum Pinacoteca di Brera, odwiedzający zobaczą multimedialną instalację artystyczną, której motywem przewodnim jest woda.  Przygotowana przez projektantów marki oraz zespół brand identity LIXIL Global Design, wystawa odzwierciedla ducha muzeum i komponuje się z zajmującą centralną pozycję statuą Napoleona, stworzoną przez jednego z najważniejszych rzeźbiarzy swojego okresu – Antonio Canovę. Niezmącona tafla wody optycznie powiększa przestrzeń i tworzy swojego rodzaju iluzję, reprezentującą czystość oraz dobre samopoczucie. Cztery ogromne kubiki zostały umieszczone w każdym narożniku dziedzińca, zapewniając przestrzeń do zaprezentowania czterech kategorii produktowych subbrandu GROHE SPA. Wszystkie pokryto lustrzanymi powłokami, które potęgują wrażenie „nieskończoności” instalacji.

 

„Nasza multimedialna instalacja jest celebracją hasła przewodniego subbrandu GROHE SPA, którym jest „Zdrowie dzięki wodzie”. Jednocześnie oddaje ona hołd artystycznemu dziedzictwu muzeum Pinacoteca Di Brera. Wierzymy w to, że woda jest źródłem życiowej energii. Instalacja ma za zadanie oddziałowywać na różne zmysły i dostarczyć gościom wyjątkowych przeżyć – tak jak robią to rozwiązania z portfolio GROHE SPA. Przekształcenie łazienki w domowe spa nie polega na użyciu pojedynczych produktów, a na stworzeniu holistycznych doświadczeń, które wykorzystują pozytywne oddziaływanie wody zarówno na nasze ciało, jak i umysł” – dodaje Patrick Speck, Leader, LIXIL Global Design, EMENA

 

Zdrowie i dobre samopoczucie w czterech odsłonach

Każdy z czterech imponujących kubików jest dedykowany innej kategorii produktowej, która tworzy subbrand GROHE SPA. W pierwszym znajduje się kolekcja GROHE Icon 3D: produkty wykonane za pomocą technologii druku 3D z metalu redefiniują to, co jest możliwe w projektowaniu armatury, jednocześnie stawiając na zrównoważony design oraz szerokie możliwości personalizacji. Odwiedzający, obok zapoznania się z eksluzywnymi rozwiązaniami, będą mogli usłyszeć dźwięk druku 3D, zobaczyć cały proces na ekranach LED i poczuć zmianę temperatury, która wzrośnie wraz z rozpoczęciem symulacji. Druga kategoria składa się z kolekcji GROHE Atrio oraz GROHE Allure Brilliant w wydaniu Private Collection. Pozwalają one klientom wybierać spośród starannie wyselekcjonowanej gamy kolorów, materiałów, wykończeń i rodzajów uchwytów. Dodatkowo, aby umożliwić konsumentom korzystanie z wyrafinowanych, kwarcowych materiałów o najwyższej jakości wykończenia, marka GROHE nawiązała współpracę z firmą Caesarstone, globalnym pionierem w produkcji kwarcowych konglomeratów kompozytowych. Powierzchnie tworzone przez tego producenta mogą być łączone z kolekcjami armatury marki GROHE. Instalacja w drugim kubiku idealnie odzwierciedla to partnerstwo – czarny i biały kwarc dzieli przestrzeń na dwie połowy, demonstrując przy tym różne kombinacje aranżacyjne, które można uzyskać dzięki armaturze. 

Kolekcja kolorów GROHE jest motywem przewodnim trzeciej kategorii. Dzięki modnym kolorom produktów z kolekcji GROHE Allure, niezwykle proste staje się stworzenie spersonalizowanej łazienki. W dedykowanym kubiku dominuje kolor Cool Sunrise, rozwiązania prezentowane są w złotym świetle, a goście mogą usłyszeć kojący dźwięk wody oraz poczuć jej wilgotność dzięki podwyższonej temperaturze. Ostatnia kategoria skupia się na modułowych rozwiązaniach prysznicowych. Marka GROHE stworzyła wielozmysłowe doświadczenie z modułami mgły, światła i dźwięku, a także ekranem LED pokazującym obrazy inspirowane naturą.

 

Odkrywając portfolio GROHE SPA

Architekci, projektanci oraz zwiedzający mogą osobiście doświadczyć multimedialnej instalacji GROHE SPA na terenie muzeum Pinacoteca di Brera, w dniach 18-23 kwietnia, 2023.

Instalacja będzie otwarta dla publiczności:

18/19/23 kwietnia w godzinach od 10:00 do 19:00 CET

20 kwietnia w godzinach od 12:00 do 17:00 CET

21/22 kwietnia w godzinach od 10:00 do 22:00 CET.

 

Dodatkowe informacje o subbrandzie GROHE SPA dostępne są na stronie grohespa.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Ochrona środowiska

Susza stała się już corocznym zjawiskiem w Polsce. Lokalne inicjatywy mogą wiele zmienić

Polskie lato coraz bardziej zaczyna przypominać temperaturami to śródziemnomorskie. Rośnie liczba dni z temperaturą przekraczającą 30 st. C i tropikalnych nocy, a fale upałów sprzyjają nasilaniu się susz. Wylesianie i powiększanie obszarów nieprzepuszczalnych, w połączeniu z wadliwą gospodarką wodną, zwiększa w ostatnich dekadach „ucieczkę” wody z obszaru Polski, powodując większą intensywność skutków suszy – wynika z analizy „Nauki o klimacie”. Problemem jest brak spójnej i konsekwentnej polityki gospodarowania zasobami wodnymi.

Muzyka

Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy

Artysta przyznaje, że w branży muzycznej są ludzie, którzy zamiast wspierać młodych wykonawców w budowaniu kariery, po prostu chcą tylko zarobić na swoich „podopiecznych”. Dawid Kwiatkowski przestrzega więc wszystkich, którzy stają na scenie „Must Be the Music” i innych talent show, by nie ufali każdemu, kto się do nich odezwie po programie i zaproponuję współpracę, bo bardzo możliwe, że będzie mu zależało tylko na tym, by wykorzystać ich „pięć minut” dla własnych korzyści. On sam również padł ofiarą takich oszustów i musiał walczyć z nimi w sądzie.