Komunikaty PR

Hoover H-Power 700 – higieniczne odkurzanie

2023-03-17  |  01:00
Biuro prasowe

Alergia na roztocza kurzu domowego jest najczęściej występującym uczuleniem w Polsce. Wiele osób, których dotyka ta dolegliwość szuka urządzeń, które pomogą im w skuteczny sposób pozbyć się kurzu. Warto zwrócić uwagę na odkurzacz Hoover H-Power 700 HP720PET 011, który wyposażony został w filtr antybakteryjny i eliminujący zapachy, a samo usuwanie zanieczyszczeń z pojemnika, odbywa się bez kontaktu użytkownika z kurzem.

 

Do wszystkich powierzchni

Według badań przeprowadzonych przez Epidemiologię Chorób Alergicznych - 40 procent Polaków cierpi z powodu takiej nadwrażliwości, z czego prawie połowa uczulona jest właśnie na roztocza kurzu domowego. Objawy alergii utrzymują się cały rok. Bardzo ważne jest to, aby regularnie pozbywać się kurzu, ponieważ jest to miejsce w którym bytują te mikroskopijne pajęczaki powodujące uczulenie i dyskomfort w oddychaniu.  Warto pomyśleć o takich urządzeniach, które zapewnią nie tylko czystość, ale także pozwoli na higieniczne użytkowanie bez kontaktu z kurzem i zanieczyszczeniami. Taki właśnie jest Hoover H-Power 700 HP720PET 011.

Odkurzacz wyposażony został w 5 wymiennych końcówek. Bez względu na rodzaj powierzchni, dzięki Hoover H-Power 700 dotrzesz w każdy zakamarek wymagający oczyszczenia. Dla podłóg i dywanów najlepsza będzie szczotka z przełącznikiem do twardych powierzchni gwarantując doskonałe rezultaty. Z kolei do parkietów sprawdzi się miękka szczotka przeznaczona do pielęgnacji podłóg drewnianych. Jej delikatne włosie i filcowe kółka umożliwiają czyszczenie wrażliwych na zarysowania obszarów bez ryzyka jakichkolwiek uszkodzeń. Dzięki temu możesz swobodnie czyścić nawet najbardziej delikatne powierzchnie. Należy pamiętać, że zanieczyszczenia osadzają się nie tylko na podłodze, ale również na meblach. Dlatego w zestawie z odkurzaczem znajduje się szczotka do mebli, specjalna szczotka do tapicerek, a także mini turbo szczotka, która pozwoli precyzyjnie pozbyć się sierści psów i kotów.  Dzięki odpowiednio dobranym końcówkom znacznie szybciej i precyzyjniej oczyścisz różnorodne powierzchnie. Zasięg pracy odkurzacza wynosi 9 metrów, co pozwoli na swobodne manewrowanie między meblami. Praktyczny uchwyt nie tylko pomoże w łatwym przenoszeniu urządzenia bez większego wysiłku, ale również  umożliwi precyzyjną regulację mocy odkurzania.

 

Higieniczne użytkowanie

Warto zwrócić uwagę na higieniczne aspekty tego urządzenia. H-Power 700 wyposażony jest w filtr antybakteryjny i eliminujący zapachy. Dzięki temu zapewnia maksymalną ochronę i komfort, zapobiegając zarówno rozprzestrzenianiu się bakterii i drobnoustrojów jak i oczyszczając dom z nieprzyjemnych zapachów. Co więcej, za sprawą technologii cyklonowej następuje bardzo skuteczna separacja drobin kurzu od czystego powietrza, bez konieczności częstej konserwacji filtra. Wydobywające się z odkurzacza powietrze jest oczyszczone nawet z najmniejszych cząstek pyłów, w tym z kurzu, który może wywoływać niepożądane alergie. Ponadto, dzięki specjalnej technologii Self Dust Clean pozbywanie się zawartości pojemnika następuje bez konieczności kontaktu z zanieczyszczeniami i kurzem. Wystarczy jedynie nacisnąć przycisk, by pierścień czyszczący samoczynnie usunął nieczystości oraz kurz.

Producent daje możliwość przetestowania urządzenia i ewentualnego zwrotu w ciągu 60 dni. Regulamin promocji dostępny na stronie www.hoover.pl .

Więcej informacji:  https://www.hoover.pl/pl_PL/odkurzacze-cylindryczne/-/catalog/39002215/hp720pet-011

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.