INVERTO – innowacyjny koncept w portfolio marki Cersanit
Marka Cersanit stale poszerza swoją ofertę, szukając rozwiązań innowacyjnych i funkcjonalnych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, nowe produkty są odzwierciedleniem połączenia idealnego – najnowocześniejszej technologii oraz stylowego designu. Wyjątkowa ceramika z kolekcji INVERTO tworzy unikalne i minimalistyczne wnętrza, wpisujące się w najbardziej wysublimowane gusta.
Ponadczasowe rozwiązania
Błyszczące, eleganckie lub awangardowe wnętrze? Taka właśnie może być łazienka dzięki nowej ceramice marki Cersanit. Kolekcja INVERTO to przede wszystkim stylowe materiały, proste formy oraz nowatorskie rozwiązania technologiczne. Biała ceramika łazienkowa z połyskiem jest jednym z najpopularniejszych wyborów przy urządzaniu łazienki ze względu na swoją niezwykłą praktyczność i wygodę, która zawsze wpisuje się w najnowsze trendy wnętrzarskie. Kolekcja INVERTO to proste rozwiązania, które pomogą zaprojektować elegancką i nowoczesną łazienkę, na miarę XXI wieku.
Prosty kształt i blask szkliwa czyli umywalki INVERTO
Łazienka to miejsce, z którego wszyscy domownicy korzystają wiele razy w ciągu dnia. Z tego względu, przy jej urządzaniu, powinniśmy szukać produktów wysokiej jakości, trwałych i odpornych na nieprzewidziane zdarzenia. Z tą myślą zostały zaprojektowane umywalki INVERTO, wykonane z lekkiej, a jednocześnie wytrzymałej masy ceramicznej ROCKLITE, dla której nie straszne są żadne uderzenia, czy obciążenia. Bardzo cienkie ścianki (5-6 mm) nadają ceramice wyjątkowo delikatny i nowoczesny wygląd. Kolekcja składa się z umywalek nablatowych prostokątnych lub owalnych oraz meblowo-nablatowych, które można zestawić z szafkami podumywalkowymi lub z blatami.
StreamOn – innowacyjny system spłukiwania wody
Produkty marki Cersanit cechują się dużym zaawansowaniem technologicznym. Najnowszym rozwiązaniem jest funkcja StreamOn, zastosowana w produktach takich jak miski zawieszane, bidety oraz sety stelażowe, wszystkie z ukrytym montażem. System spłukiwania StreamOn odwraca strumień wody i zamienia go w wir, który kilkukrotnie obmywa wewnętrzną powierzchnię toalety. W ten sposób zanieczyszczenia są usuwane cicho i dokładnie, bez rozlewania wody. Otwór spłukujący został umiejscowiony tak, aby najmocniejszy strumień wody obmywał miskę tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne. Miski INVERTO posiadają bezkołnierzową konstrukcję, która zmniejsza gromadzenie się zarazków oraz ułatwia jej czyszczenie. StreamOn to również oszczędność, ponieważ jedno wirowe spłukiwanie wody zużywa jedynie 2/4 litra wody. Jest to rozwiązanie zarówno ekologiczne, jak i ekonomiczne!

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.