Komunikaty PR

Jak kupić mieszkanie na rynku pierwotnym?

2023-04-05  |  14:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Wybór i zakup mieszkania, a także jego wykończenie, to dla wielu zarówno ekscytujący, jak i stresujący proces. Konieczność podjęcia ważnych i kosztownych decyzji bywa przytłaczająca. Dlatego 19 kwietnia Oddział Warszawski Polskiego Związku Firm Deweloperskich we współpracy z firmami Decoroom, Otodom i Finamax zorganizuje spotkanie skierowane do osób aktywnie poszukujących mieszkania na rynku pierwotnym.

Każdy, kto ma za sobą zakup pierwszego mieszkania wie, że znalezienie w gąszczu ofert tej, która najlepiej spełnia nasze wymagania może niekiedy trwać kilka miesięcy. Dlatego warto skorzystać z platform, które dzięki sztucznej inteligencji dopasują prezentowane oferty do naszych preferencji, a także umożliwią wirtualny spacer po mieszkaniach, które dopiero są w budowie. Pozwolą także obejrzeć wybrane wnętrze wykończone w różnych aranżacjach.

O tym jak szukać mieszkania i jak nowoczesne technologie mogą nam w tym pomóc opowie Justyna Lachowska z Otodom. Z kolei Mariusza Grzędę z firmy Finamax zaprosiliśmy, aby odpowiedział na pytanie, które obecnie zadaje sobie wiele osób – czy w dzisiejszych czasach można pozyskać finansowanie mieszkania na korzystnych warunkach? Nie zabraknie również kwestii związanych z odbiorem mieszkania od dewelopera oraz projektowaniem i wykańczaniem wnętrz. Swoją wiedzą w tym zakresie podzielą się z uczestnikami Alicja Janiak i Michał Szymański z pracowni Decoroom. Po wystąpieniach uczestnicy będą mieli możliwość indywidualnej rozmowy z ekspertami.

Program:

  • ABC kupna mieszkania. Gdzie szukać? Na co zwrócić uwagę? – Justyna Lachowska, Otodom
  • Kredyt hipoteczny na dobrych warunkach – czy obecnie to możliwe? – Mariusz Grzęda, Finamax
  • Współpraca z architektem wnętrz na etapie zakupu mieszkania – Alicja Janiak i Michał Szymański, Decoroom
  • Indywidualne rozmowy z ekspertami

Data: 19 kwietnia 2023 r., g. 17:00

Miejsce: Showroom Decoroom, ul. Nowogrodzka 62B, Warszawa

Link do rejestracji: https://forms.gle/Q8snTnXY753FoqhG7

O PZFD

Polski Związek Firm Deweloperskich to działająca od 2002 roku organizacja branżowa dbająca o prawidłowy rozwój rynku deweloperskiego w Polsce, a także o ochronę interesów klientów w relacjach z firmami członkowskimi. Obecnie ma swoje oddziały w 6 największych polskich miastach.

O DECOROOM

Pracownia Architektury Wnętrz DECOROOM jest obecna na rynku od 14 lat i z wieloma sukcesami na koncie pozycjonuje się jako jeden z pionierów usługi kompleksowego wykończenia mieszkania „pod klucz”. Swoich klientów zaprasza do wyjątkowego biura połączonego z showroomem w samym centrum Warszawy. Zespół DECOROOM tworzą doświadczeni architekci, zaufane ekipy wykończeniowe, działy realizacji i dział DECOROOM KITCHEN, który zajmuje się kompleksowym wykończeniem zabudowy kuchennej i meblowej. Wszyscy nieustannie dbają o to, aby dostarczać klientom jak najwyższy poziom obsługi. Firma współpracuje z czołowymi przedstawicielami branży wykończeniowej, a swój wizerunek w branży zbudowała dzięki wysokim standardom wykonywanej usługi jak i współpracy z klientem. W ofercie Decoroom znajdziemy 3 pakiety: Standard, Premium oraz Designer, które odpowiadają potrzebom najbardziej wymagających klientów.

*** DECOROOM jest laureatem European Property Awards – Best Office Interior Europe (2015-2016), firma posiada również certyfikat „Rzetelnej Firmy”.

*** Jest Członkiem Wpierającym Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.