Już tylko godziny dzielą nas od architektonicznej gratki Rusza archiDAY 2020
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
12 października rozpocznie się archiDAY 2020 online - jedno z najważniejszych rynkowych wydarzeń dla architektów, projektantów, dekoratorów, stylistów wnętrz i designerów. W tym roku w dyskusjach i prezentacjach poruszane zostaną, takie tematy jak wpływ nowej rzeczywistości na potrzeby i oczekiwania inwestorów, najnowsze rynkowe trendy i przemyślane rozwiązania do zastosowania w procesie inwestycyjnym. Partnerem wydarzenia jest Ceramika Paradyż.
Tegoroczna formuła będzie wyjątkowa. Po raz pierwszy w historii archiDAY odbędzie się online. Przez 5 dni: od 12 do 16 października będzie można śledzić dyskusje, spotkania, prelekcje, wywiady i pokazy poświęcone aktualnym kierunkom i rynkowym trendom. Na scenie wystąpią najlepsi biznesowi stratedzy, eksperci rynkowi oraz projektanci, m.in. Jurand Brzeziński, Prezes Zarządu Ceramika Paradyż, Maja Ganszyniec czy duet Paprocki&Brzozowski. Specjalnie dla uczestników wydarzenia Ceramika Paradyż przygotowała 3 praktyczne webinary poświęcone tworzeniu indywidualnych konceptów w przestrzeniach publicznych, pomysłom na nietypowe rozwiązania zaskakujące klienta oraz temu jak pogodzić wizję architekta z możliwościami wykonawców.
W programie archiDAY warto zwrócić uwagę na:
12 października
10:00 - 11:00
Strategia w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości
Prowadzący: Justyn Czekański (Better & Company Consulting)
Jurand Brzeziński (Prezes Zarządu - Ceramika Paradyż)
Przemysław Wojdat (Dyrektor Zarządzający - Hansgrohe Polska)
Katarzyna Świderska (Dyrektor Marketingu – Wiśniowski)
13 października
10:00 - 11:00
Przedwojenny sznyt w nowoczesnym wydaniu
Prowadzący: Michał Drożdż (Ceramika Paradyż)
Maja Ganszyniec (Studio Ganszyniec)
11:00 - 12:00
Łazienka w czasie przemian
Prowadzący: Arkadiusz Kaczanowski (Design/Biznes)
Michał Drożdż (Ceramika Paradyż)
Rafał Hampel (Hansgrohe Polska)
Ada Skwira i Małgorzata Liebhart (właścicielki WZ studio)
14 października
10:00 - 11:00
Eklektyzm w modzie i architekturze
Prowadzący: Katarzyna Księżopolska (Magazif)
Marcin Paprocki (Paprocki & Brzozowski)
Mariusz Brzozowski (Paprocki & Brzozowski)
15 października
10:00 – 11:00
W pogoni za oczekiwaniami inwestora
Prowadzący: Piotr Stępniak (Ceramika Paradyż)
Agnieszka Biernat (Ceramika Paradyż)
Marta Słaby (Ceramika Paradyż)
Łukasz Dytrych (Ceramika Paradyż)
12:00 – 13:00
Typowe pomieszczenia i nietypowe rozwiązania, czyli jak zaskoczyć klienta?
Prowadzący: Piotr Stępniak (Ceramika Paradyż)
Aldona Chudzicka (Ceramika Paradyż)
Anna Koszowska-Król (Ceramika Paradyż)
16 października
10:00 – 11:00
Płytki w projekcie i na budowie – czyli jak połączyć wizję z realizacją?
Prowadzący: Piotr Stępniak (Ceramika Paradyż)
Tomasz Rusek (Selena)
10:00 - 11:00
Współpraca z Architektami w dobie Covid - co się zmieniło, czego oczekują Architekci i jak będzie wyglądała przyszłość obsługi Architekta
Prowadzący: Kinga Konopko (Head of Architect Suppor w PROFIM)
Grzegorz Kopeć (dyrektor ds. współpracy z architektami w Ceramice Paradyż)
Rafał Hampel (Hansgrohe)
Dawid Mąkinia (Pro Grupa)
Więcej szczegółów na temat programu archiDAY 2020 oraz bezpłatna rejestracja na wydarzenie są dostępne na stronie www.archiday.pl/ceramikaparadyz .
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/pakosinska-kmn-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej
Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.
Media i PR
Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem
![](/files/1922771799/iwp-prawa-wydawcow-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców. Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.
Psychologia
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
![](/files/1922771799/luna-alive-foto,w_133,_small.jpg)
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.