Komunikaty PR

Już tylko godziny dzielą nas od architektonicznej gratki Rusza archiDAY 2020

2020-10-12  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/

12 października rozpocznie się archiDAY 2020 online - jedno z najważniejszych rynkowych wydarzeń dla architektów, projektantów, dekoratorów, stylistów wnętrz i designerów. W tym roku w dyskusjach i prezentacjach poruszane zostaną, takie tematy jak wpływ nowej rzeczywistości na potrzeby i oczekiwania inwestorów, najnowsze rynkowe trendy i przemyślane rozwiązania do zastosowania w procesie inwestycyjnym. Partnerem wydarzenia jest Ceramika Paradyż.

 

Tegoroczna formuła będzie wyjątkowa. Po raz pierwszy w historii archiDAY odbędzie się online. Przez 5 dni: od 12 do 16 października będzie można śledzić dyskusje, spotkania, prelekcje, wywiady i pokazy poświęcone aktualnym kierunkom i rynkowym trendom. Na scenie wystąpią najlepsi biznesowi stratedzy, eksperci rynkowi oraz projektanci, m.in. Jurand Brzeziński, Prezes Zarządu Ceramika Paradyż, Maja Ganszyniec czy duet Paprocki&Brzozowski. Specjalnie dla uczestników wydarzenia Ceramika Paradyż przygotowała 3 praktyczne webinary poświęcone tworzeniu indywidualnych konceptów w przestrzeniach publicznych, pomysłom na nietypowe rozwiązania zaskakujące klienta oraz temu jak pogodzić wizję architekta z możliwościami wykonawców.

 

W programie archiDAY warto zwrócić uwagę na:

 

12 października

10:00 - 11:00

Strategia w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości

Prowadzący:  Justyn Czekański (Better & Company Consulting)

Jurand Brzeziński (Prezes Zarządu - Ceramika Paradyż)

Przemysław Wojdat (Dyrektor Zarządzający - Hansgrohe Polska)

Katarzyna Świderska (Dyrektor Marketingu – Wiśniowski)

 

13 października

10:00 - 11:00

Przedwojenny sznyt w nowoczesnym wydaniu

Prowadzący:  Michał Drożdż (Ceramika Paradyż)

Maja Ganszyniec (Studio Ganszyniec)

 

11:00 - 12:00

Łazienka w czasie przemian

Prowadzący:  Arkadiusz Kaczanowski (Design/Biznes)

Michał Drożdż (Ceramika Paradyż)

Rafał Hampel (Hansgrohe Polska)

Ada Skwira i Małgorzata Liebhart (właścicielki WZ studio)

14 października

10:00 - 11:00

Eklektyzm w modzie i architekturze

Prowadzący:  Katarzyna Księżopolska (Magazif)

Marcin Paprocki (Paprocki & Brzozowski)

Mariusz Brzozowski (Paprocki & Brzozowski)

 

        

15 października

10:00 – 11:00

W pogoni za oczekiwaniami inwestora

Prowadzący:  Piotr Stępniak (Ceramika Paradyż)

Agnieszka Biernat (Ceramika Parady​ż)

Marta Słaby (Ceramika Paradyż)

​Łukasz Dytrych (Ceramika Paradyż)

 

12:00 – 13:00

Typowe pomieszczenia i nietypowe rozwiązania, czyli jak zaskoczyć klienta?

Prowadzący:  Piotr Stępniak (Ceramika Paradyż)

​Aldona Chudzicka (Ceramika Paradyż)

Anna Koszowska-Król  (Ceramika Paradyż)

 

 

16 października

10:00 – 11:00

Płytki w projekcie i na budowie – czyli jak połączyć wizję z realizacją?

Prowadzący: Piotr Stępniak (Ceramika Paradyż)

Tomasz Rusek (Selena) 

 

10:00 - 11:00

Współpraca z Architektami w dobie Covid - co się zmieniło, czego oczekują Architekci i jak będzie wyglądała przyszłość obsługi Architekta

Prowadzący: Kinga Konopko (Head of Architect Suppor w PROFIM)

Grzegorz Kopeć (dyrektor ds. współpracy z architektami w Ceramice Paradyż)

Rafał Hampel (Hansgrohe)

Dawid Mąkinia (Pro Grupa)

 

Więcej szczegółów na temat programu archiDAY 2020 oraz bezpłatna rejestracja na wydarzenie są dostępne na stronie www.archiday.pl/ceramikaparadyz .

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.