Komunikaty PR

Kawalerka z charakterem. Nieduże mieszkanie w stylu loft

2023-04-14  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Ciemne, zdecydowane kolory, surowy beton ocieplony granatem oraz znaczące detale aranżacyjne, jak np. grzejniki Ritmo marki Vasco. Wszystko to utrzymane w modnym, loftowym stylu. To wnętrze, choć niewielkie, ma charakter. Za jego projekt odpowiada Marta Krukowska z pracowni Mano.

Styl loftowy we wnętrzach od lat cieszy się niesłabnącą popularnością. Zdecydowany, minimalistyczny, niepozbawiony przy tym aranżacyjnego pazura. Nic więc dziwnego, że właśnie na tę stylistykę postawił inwestor – aktywny zawodowo i pełen sportowej pasji mężczyzna, dla którego własne M ma przede wszystkim mieć charakter. Już sam wybór lokalizacji 45-metrowego lokum nie był przypadkowy. Położony w pobliżu rzeki, z malowniczym krajobrazem, który rozpościera się przez wysokie okna, sprzyja wypoczynkowi w domowym zaciszu i aktywności fizycznej na zewnątrz. Stąd głównym założeniem projektowym było dostosowanie przestrzeni do trybu życia właściciela, który dużo czasu przebywa poza domem, lubi więc wygodnie spędzić czas we własnym apartamencie, a w czasie wolnym oddaje się różnego rodzaju dyscyplinom sportowym.

Funkcjonalność na małym metrażu

Atrakcyjna była nie tylko lokalizacja, ale także układ deweloperski mieszkania, w którym odpowiedzialna za projekt Marta Krukowska z pracowni Mano, musiała nanieść właściwie kosmetyczne poprawki. Stąd dwa pokoje z aneksem kuchennym oraz niedużą łazienką spełniają w pełni potrzeby inwestora, zapewniając przy tym wystarczająco dużo miejsca do przechowywania. - Już na etapie deweloperskim dostrzec można było dbałość o miejsce do przechowywania na tak małej powierzchni. To niewątpliwy największy atut tego mieszkania – zdradza Marta Krukowska.

W strefie wejścia deweloper zadbał o wnęki. Ulokowano w nich szafy na odzież wierzchnią oraz zabudowy, skrywające sprzęty typu suszarka i pralka. We wnęce umiejscowiono także aneks kuchenny, który efektownie wtapia się w aranżację salonu z jadalnią. Całość ładnie się komponuje ze stylistyką wnętrza, nie rzucają przy tym w oczy. Z kolei sypialnia i łazienka wymagały drobnej korekty - W sypialni, przenosząc wejście do sypialni na stronę pokoju, wygospodarowaliśmy przestrzeń na dużą szafę. Dostosowaliśmy też naprawdę niewielką łazienkę pod kabinę prysznicową, która dzięki składanym w harmonijkę drzwiom idealnie wpisała się w przestrzeń – opowiada projektantka.

Układanka w stylu loft

Zalety funkcjonalnego układu mieszkania podkreśla wybrana na życzenie właściciela wspomniana już stylistyka loft. Stąd na podłodze pojawiła się betonowa posadzka, do której projektantka zaproponowała granatowe dodatki. Ten pomysł pozwolił ocieplić utrzymane w palecie czerni i szarości wnętrza, nie zakłócając przy tym ich zdecydowanego, męskiego charakteru. Poza betonowymi okładzinami, znajdziemy tu także charakterystyczne dla przewodniej stylistyki meble, oświetlenie i dodatki, jak przyciągająca uwagę tapeta za łóżkiem w sypialni, czy czarna ceramika i armatura w łazience. Te ostatnie pełnią bowiem znaczącą rolę w projekcie, wyznaczając rytm aranżacji i spajając ją w spójną wizualnie całość. Najlepszym na to przykładem jest wybór grzejników Ritmo z oferty marki Vasco.

Idealnym dopasowaniem do stylistyki wnętrza były czarne grzejniki Ritmo, które doskonale sprawdzają się zarówno w loftowych, jak i prostych, minimalistycznych wnętrzach. Co więcej, grzejnik wyznaczył nam linię dla krzeseł - i tak, element po elemencie, poskładała nam się układanka – wyjaśnia Marta Krukowska.

Układanka ta spaja nie tylko stronę estetyczną projektu z funkcjonalnością wnętrz, ale też w pełni spełnia potrzeby właściciela, dopasowując się do jego stylu życia.

Fotografia: MUFKA Fotografia

Więcej to na: www.vasco.eu/pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.