Komunikaty PR

Kobieca łazienka - przestrzeń doskonała

2023-03-28  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Marzec nieodzownie kojarzy się z Międzynarodowym Dniem Kobiet. Nie musi on jednak trwać tylko jeden dzień! Panie świętować mogą cały rok, mając swoją wymarzoną przestrzeń, w której się zrelaksują i spędzą czas tylko dla siebie. Taką oazą kobiecego wytchnienia może być właśnie łazienka. Podpowiadamy jak ją zaaranżować, by była domowym SPA i elegancką przestrzenią relaksu.

Aranżacja takiej łazienki to zapewne marzenie niejednej z Pań… Stworzenie miejsca, gdzie będzie można się odprężyć po całym aktywnym dniu lub przygotować na wyzwania dnia bieżącego, wymaga nie tylko odpowiedniego zaaranżowania funkcjonalnego, ale i estetycznego.

Delikatne odcienie

Gdy zamkniemy oczy i pomyślimy o kobiecej łazience, to zobaczymy salon kąpielowy w jasnych pastelowych odcieniach, bieli, z wolnostojącą wanną i eleganckim wykończeniem. Taka też powinna być ta przestrzeń. Subtelna i kobieca, ale i z charakterem, jak jej właścicielka. Sprawdzą się tu zatem wszystkie odcienie pudrowego różu, beże, gołębie błękity i szarości, które mogą pojawiać na ścianach, jak i w meblach. Przeplecione bielą nadadzą kobiecego wymiaru każdej łazienkowej przestrzeni. Wspomnianego charakteru może nadać oryginalny motyw graficzny lub roślinny na ścianie, zarówno w postaci płytki, jak i tapety odpornej na wilgoć.

Szafki i szafeczki

Poza podstawowymi elementami wyposażenia łazienki, w świątyni kobiecego piękna powinno znaleźć się wystarczająco dużo szafek, by pochować wszystkie niezbędne kosmetyki, których jak wiadomo, wciąż przybywa. Doskonałym rozwiązaniem może okazać się system modułowy, który można rozbudowywać w miarę potrzeb. Kolekcja MOOD zaprojektowana dla marki Devo przez Grynasz Studio to zestaw mebli zarówno do małych, jak i większych łazienek. Pozwala na dowolne zastosowanie i ustawienie modułów w zależności od wielkości łazienki i potrzeb użytkowników. W kobiecej łazience sprawdzi się również innowacyjne rozwiązanie toaletki oraz organizerów na podręczne akcesoria, pędzle do makijażu, biżuterię, szczotki. Te dodatkowe rozwiązania sprawiają, iż miejsce, w którym zagości kolekcja MOOD, staje się designerskim pokojem kąpielowym, idealnym dla kobiet, które chcą podkreślić swoją oryginalną osobowość.

Dodatki do urody

W kobiecej łazience jednym z ważniejszych dodatków nadających uroku wnętrzu jest lustro. Pełni we wnętrzu podwójną funkcję. Z jednej strony jest niezastąpione podczas codziennej pielęgnacji i makijażu, z drugiej natomiast powiększa optycznie przestrzeń i dodaje jej blasku.

Kolejnym ważnym elementem jest oświetlenie. Eleganckie oprawy świetlne wykończone złotym akcentem, podkreślają ekskluzywność kobiecej przestrzeni, natomiast schowane, wkomponowane w ścianę czy sufit, dają tylko subtelny blask, tworząc romantyczny nastrój. Niewątpliwe ważnym  rodzajem oświetlenia jest to przy lustrze. Powinno dawać w miarę naturalne światło, by móc wykonać przy nim odpowiedni makijaż.

Gdy już mamy zaaranżowane lustro, oświetlenie czas na pozostałe „upiększacze”. Naturalne kwiaty, suche trawy, dyfuzory zapachu, świece, to wszystko pozwoli wyczarować przyjemną kobiecą przestrzeń sprzyjającą relaksowi. Dzięki takim drobiazgom Panie będą mogły na co dzień cieszyć się domowym SPA.

Piękne przestrzenie zaprojektowali projektanci studia Linea Art, tworząc niezwykle zestawienia płytek, mebli marki Devo i dodatków, które wspólnie składają się na wymarzoną kobiecą łazienkę.

https://www.lineaart.pl/studio/

Dodatkowe informacje www.devo.pl

O Devo

Firma Devo, założona przez Jerzego Karwackiego, to wiodący polski producent mebli łazienkowych działający od 1990 roku. Systematycznie rozwijając i podnosząc poziom swoich produktów Devo dołączyło do grona światowych marek proponując nowe kierunki rozwoju wzornictwa mebli łazienkowych. Przekraczając kolejne granice w dążeniu do stworzenia oferty z nowoczesnymi i niebanalnymi kolekcjami, Devo przyjęło za cel spełnienie potrzeb i oczekiwań klientów o najbardziej wyszukanych gustach.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.