Komunikaty PR

Kolekcje marki Devo zauroczyły zwiedzających targi ISH

2023-03-29  |  11:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Za nami największe targi sanitarne ISH we Frankfurcie nad Menem. Jedno z ważniejszych wydarzeń branżowych przyciągnęło zarówno wielu wystawców, jak i zwiedzających. Wśród największych firm z całego świata swoje stoisko zaprezentowała polska marka Devo, pokazując najlepsze kolekcje mebli łazienkowych.

W ciągu pięciu dni, od 13 do 17 marca na terenie Messe Frankfurt można było podziwiać najnowsze rozwiązania sanitarne, ciekawe kolekcje mebli łazienkowych, ceramikę, a także armaturę. Zauważalnym nurtem był pojawiający się kolor, który występował nie tylko w meblach, ale i w ceramice, oraz wszelkiego rodzaju ryflowania. Marka Devo idealnie wpasowała się w nadchodzące trendy.

W zgodzie z naturą

Za sprawą niebanalnej konstrukcji, stoisko marki Devo w hali 3.0 było widoczne już z daleka. Przyciągające wzrok niewielkie kwadraty ze sklejki, ponawlekane na żyłki, lewitowały nad przestrzenią niczym spadające karteczki. To właśnie sklejka była motywem przewodnim i zarazem tłem dla ekspozycji mebli. Wykonana z niej podłoga i ściany doskonale korespondowały z filozofią firmy, stawiającej na naturalne materiały i zrównoważony rozwój, a także podkreślały niebanalność kolekcji.

Na stoisku Devo zaprezentowano aż dziewięć serii mebli łazienkowych. Wśród nich wpisująca się w aktualne trendy Gloria 2.0 z ryflowanym frontem i zaobleniami nawiązującymi do stylu art déco. Ta zaprojektowana przez Grynasz Studio kolekcja wyprzedziła obecną modę, bo na naszym rynku dostępna jest już od ponad dwóch lat.

Niewątpliwym faworytem od tego duetu projektantów okazała się również kolekcja mebli Mood, która została doceniona i nagrodzona w konkursach z dziedziny designu – Dobry Wzór 2020 oraz Must Have Łódź Festival 2021. Modułowa seria zaprezentowana w kolorze butelkowej zieleni ze złotymi dodatkami zdecydowanie wyróżniała się na tle mebli prezentowanych na innych stoiskach. Odwiedzającym podobał się niekonwencjonalny modułowy charakter linii, kolor i wysoka jakość wykonania. Naturalny blat z litego drewna to rzadkość wśród prezentowanych na targach mebli, co podkreślane było przez zwiedzających. Szczególnie doceniana była przez Włochów i Hiszpanów, którzy z chęcią zamawiali kolekcje do swoich showroomów.

Wśród prezentowanych kolekcji projektu Grynasz Studio, była też wielokrotnie nagradzana kolekcja OVAL. Zdobywczyni nagrody głównej Must Have Łódź Festival 2019, nagrody – Dobry Wzór 2019 przyznawanej przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego instytucji z 70-letnią tradycją oraz najważniejszej nagrody „Oscar” dla produktu  w międzynarodowym  konkursie w dziedzinie designu Red Dot 2020. Red Dot jest jednym z najbardziej prestiżowych konkursów, w którym najwyższe zaszczyty zdobywają tylko najlepsi z najlepszych. Otrzymując tę nagrodę Devo zapewniło sobie pozycję lidera w światowej branży łazienkowej. Kolekcja Oval, to dobrze wyważona mieszanka stylu skandynawskiego i loftowego. Przykuwa uwagę subtelnymi opływowymi kształtami i metalowymi wykończeniami połączonymi z naturalnym olejowanym drewnem w postaci blatów, frontów oraz półek mebli.  Również kolekcja SONET nagrodzona została w plebiscycie must have podczas zeszłorocznej edycji ŁDF.  Zaprojektowana przez Grynasz Studio kolekcja Sonet w swej stylistyce opiera się na miękkich liniach, zaokrągleniach i harmonijnych proporcjach. Stonowana kolorystyka oraz detale wykonane z olejowanego, litego drewna dębowego to inspiracje pochodzące prosto z natury.  Od kolekcji Oval odróżnia ją brak elementów metalowych. Zarówno stelaż, nogi jak i uchwyty szafek oraz szuflad wykonane są z naturalnego, olejowanego drewna.

Kolejnymi kolekcjami, które wyszły spod ręki projektanta, tym razem Krzysztofa Chróścielewskiego, była Cristal 2.0 w pudrowo – różowym, wiosennym wydaniu oraz loftowa kolekcja LOTOS. Zachwyt wzbudzała także seria Modus, wykonana z drewna dębowego. Zwiedzający z przyjemnością i podziwem dotykali mebli wykonanych z naturalnego materiału, zachwalając ich unikatowość.

Goście targów docenili również kolekcję o giętej linii VENA ARTE 2.0. oraz prostą kolekcję FIFA projektu Studio Devo. Ta pozornie klasyczna linia zachwycała niebanalnym, asymetrycznym wyglądem. Dzięki połączeniu bieli i bielonego drewna idealnie komponowała się ze ścianą wykonaną ze sklejki. Uwagę zwracało opatentowane rozwiązanie uchwytu zintegrowanego we frontach szafek, dzięki którym kolekcja zyskuje niezwykłą elegancję.

Prezentacja kolekcji mebli łazienkowych podczas ISH Frankfurt była dla marki Devo potwierdzeniem, że podjęte działania biznesowe i współpraca z projektantami, były krokiem w dobrym kierunku. Stoisko były przemyślane, nowatorskie i wyróżniało się na tle konkurencji. Miłe komentarze i zachwyty zainspirowały do dalszych działań i rozwoju kolejnych kolekcji.

Dodatkowe informacje: www.devo.pl

O Devo

Firma Devo, założona przez Jerzego Karwackiego, to wiodący polski producent mebli łazienkowych działający od 1990 roku. Systematycznie rozwijając i podnosząc poziom swoich produktów Devo dołączyło do grona światowych marek proponując nowe kierunki rozwoju wzornictwa mebli łazienkowych. Przekraczając kolejne granice w dążeniu do stworzenia oferty z nowoczesnymi i niebanalnymi kolekcjami, Devo przyjęło za cel spełnienie potrzeb i oczekiwań klientów o najbardziej wyszukanych gustach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Sprytne rozwiązania w aranżacji łazienki Biuro prasowe
2024-07-22 | 13:00

Sprytne rozwiązania w aranżacji łazienki

Urządzając łazienkę poszukujemy funkcjonalności, trwałości i efektu „wow”. Rozglądamy się za rozwiązaniami, które pozwolą nam zrealizować najbardziej śmiałe
Dom Małe wielkie meble. Stoliki do salonu – w niejednej roli
2024-07-22 | 13:00

Małe wielkie meble. Stoliki do salonu – w niejednej roli

Służą do tego, by odstawić filiżankę z herbatą lub kieliszek z winem. Ale przecież nie tylko! Stoliki popularnie zwane kawowymi mają też szereg innych ważnych funkcji. Od kwestii czysto
Dom Kuchnia dla nowożeńców – jak ją wyposażyć?
2024-07-22 | 08:00

Kuchnia dla nowożeńców – jak ją wyposażyć?

Lato to nie tylko czas wakacyjnych wyjazdów, ale również wielkich celebracji weselnych i przygotowywania mieszkań dla młodych par. Wielu nowożeńców decyduje się w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.