Komunikaty PR

Kolekcje marki Devo zauroczyły zwiedzających targi ISH

2023-03-29  |  11:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Za nami największe targi sanitarne ISH we Frankfurcie nad Menem. Jedno z ważniejszych wydarzeń branżowych przyciągnęło zarówno wielu wystawców, jak i zwiedzających. Wśród największych firm z całego świata swoje stoisko zaprezentowała polska marka Devo, pokazując najlepsze kolekcje mebli łazienkowych.

W ciągu pięciu dni, od 13 do 17 marca na terenie Messe Frankfurt można było podziwiać najnowsze rozwiązania sanitarne, ciekawe kolekcje mebli łazienkowych, ceramikę, a także armaturę. Zauważalnym nurtem był pojawiający się kolor, który występował nie tylko w meblach, ale i w ceramice, oraz wszelkiego rodzaju ryflowania. Marka Devo idealnie wpasowała się w nadchodzące trendy.

W zgodzie z naturą

Za sprawą niebanalnej konstrukcji, stoisko marki Devo w hali 3.0 było widoczne już z daleka. Przyciągające wzrok niewielkie kwadraty ze sklejki, ponawlekane na żyłki, lewitowały nad przestrzenią niczym spadające karteczki. To właśnie sklejka była motywem przewodnim i zarazem tłem dla ekspozycji mebli. Wykonana z niej podłoga i ściany doskonale korespondowały z filozofią firmy, stawiającej na naturalne materiały i zrównoważony rozwój, a także podkreślały niebanalność kolekcji.

Na stoisku Devo zaprezentowano aż dziewięć serii mebli łazienkowych. Wśród nich wpisująca się w aktualne trendy Gloria 2.0 z ryflowanym frontem i zaobleniami nawiązującymi do stylu art déco. Ta zaprojektowana przez Grynasz Studio kolekcja wyprzedziła obecną modę, bo na naszym rynku dostępna jest już od ponad dwóch lat.

Niewątpliwym faworytem od tego duetu projektantów okazała się również kolekcja mebli Mood, która została doceniona i nagrodzona w konkursach z dziedziny designu – Dobry Wzór 2020 oraz Must Have Łódź Festival 2021. Modułowa seria zaprezentowana w kolorze butelkowej zieleni ze złotymi dodatkami zdecydowanie wyróżniała się na tle mebli prezentowanych na innych stoiskach. Odwiedzającym podobał się niekonwencjonalny modułowy charakter linii, kolor i wysoka jakość wykonania. Naturalny blat z litego drewna to rzadkość wśród prezentowanych na targach mebli, co podkreślane było przez zwiedzających. Szczególnie doceniana była przez Włochów i Hiszpanów, którzy z chęcią zamawiali kolekcje do swoich showroomów.

Wśród prezentowanych kolekcji projektu Grynasz Studio, była też wielokrotnie nagradzana kolekcja OVAL. Zdobywczyni nagrody głównej Must Have Łódź Festival 2019, nagrody – Dobry Wzór 2019 przyznawanej przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego instytucji z 70-letnią tradycją oraz najważniejszej nagrody „Oscar” dla produktu  w międzynarodowym  konkursie w dziedzinie designu Red Dot 2020. Red Dot jest jednym z najbardziej prestiżowych konkursów, w którym najwyższe zaszczyty zdobywają tylko najlepsi z najlepszych. Otrzymując tę nagrodę Devo zapewniło sobie pozycję lidera w światowej branży łazienkowej. Kolekcja Oval, to dobrze wyważona mieszanka stylu skandynawskiego i loftowego. Przykuwa uwagę subtelnymi opływowymi kształtami i metalowymi wykończeniami połączonymi z naturalnym olejowanym drewnem w postaci blatów, frontów oraz półek mebli.  Również kolekcja SONET nagrodzona została w plebiscycie must have podczas zeszłorocznej edycji ŁDF.  Zaprojektowana przez Grynasz Studio kolekcja Sonet w swej stylistyce opiera się na miękkich liniach, zaokrągleniach i harmonijnych proporcjach. Stonowana kolorystyka oraz detale wykonane z olejowanego, litego drewna dębowego to inspiracje pochodzące prosto z natury.  Od kolekcji Oval odróżnia ją brak elementów metalowych. Zarówno stelaż, nogi jak i uchwyty szafek oraz szuflad wykonane są z naturalnego, olejowanego drewna.

Kolejnymi kolekcjami, które wyszły spod ręki projektanta, tym razem Krzysztofa Chróścielewskiego, była Cristal 2.0 w pudrowo – różowym, wiosennym wydaniu oraz loftowa kolekcja LOTOS. Zachwyt wzbudzała także seria Modus, wykonana z drewna dębowego. Zwiedzający z przyjemnością i podziwem dotykali mebli wykonanych z naturalnego materiału, zachwalając ich unikatowość.

Goście targów docenili również kolekcję o giętej linii VENA ARTE 2.0. oraz prostą kolekcję FIFA projektu Studio Devo. Ta pozornie klasyczna linia zachwycała niebanalnym, asymetrycznym wyglądem. Dzięki połączeniu bieli i bielonego drewna idealnie komponowała się ze ścianą wykonaną ze sklejki. Uwagę zwracało opatentowane rozwiązanie uchwytu zintegrowanego we frontach szafek, dzięki którym kolekcja zyskuje niezwykłą elegancję.

Prezentacja kolekcji mebli łazienkowych podczas ISH Frankfurt była dla marki Devo potwierdzeniem, że podjęte działania biznesowe i współpraca z projektantami, były krokiem w dobrym kierunku. Stoisko były przemyślane, nowatorskie i wyróżniało się na tle konkurencji. Miłe komentarze i zachwyty zainspirowały do dalszych działań i rozwoju kolejnych kolekcji.

Dodatkowe informacje: www.devo.pl

O Devo

Firma Devo, założona przez Jerzego Karwackiego, to wiodący polski producent mebli łazienkowych działający od 1990 roku. Systematycznie rozwijając i podnosząc poziom swoich produktów Devo dołączyło do grona światowych marek proponując nowe kierunki rozwoju wzornictwa mebli łazienkowych. Przekraczając kolejne granice w dążeniu do stworzenia oferty z nowoczesnymi i niebanalnymi kolekcjami, Devo przyjęło za cel spełnienie potrzeb i oczekiwań klientów o najbardziej wyszukanych gustach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.