Komunikaty PR

Laur Konsumenta dla Devo - odkrycie roku!

2023-06-20  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Marka Devo została wyróżniona w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta/Klienta w kategorii Odkrycie Roku 2023. To jedno z najważniejszych wyróżnień konsumenckich w kraju.

Laur Konsumenta/Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego zadaniem jest wyłonienie najpopularniejszych wśród klientów produktów, marek i usług w różnych kategoriach. Przyznawany jest markom od 17 lat w wyniku przeprowadzanego wśród konsumentów  plebiscytu popularności produktów oraz usług. Pozwala wyłonić produkty i usługi cieszące się największym zaufaniem odbiorców. To jednoznaczna odpowiedź dla producentów, czy ich oferta spotyka się z zaufaniem  i przychylnością odbiorców. Natomiast dla klienta ostatecznego Laur Konsumenta/Klienta stanowi swego rodzaju zbiorową rekomendację, co pozwala mu podejmować lepsze decyzje zakupowe, sięgając po sprawdzoną jakość.

W ramach plebiscytu Organizator przyznaje również wyróżnienie w kategorii Odkrycie Roku, które powstało z myślą o produktach i usługach innowacyjnych, funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywających serca klientów. Wyróżnienie w tej kategorii przyznawane jest także produktom i usługom, które przeszły lifting marketingowy lub po raz pierwszy zostały wskazane przez konsumentów. O jego przyznaniu decyduje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która ocenia innowacyjny charakter produktu lub usługi, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu jego popularności.

W tym  roku wyróżnienie  Odkrycie Roku otrzymała marka Devo, co świadczy o wzroście rozpoznawalności marki i zaufaniu jakim została obdarzona przez Konsumentów.

Marka Devo istnieje na rynku  już od ponad 30 lat. Cały czas staramy się rozwijać i wprowadzać innowacje, które podnoszą jakość naszych mebli. Stąd nasza współpraca ze znanymi projektantami jak Grynasz Studio czy Krzysztof Chrościelewski z ASP, której owocem są oryginalne i funkcjonalne kolekcje mebli łazienkowych. Powstałe w wyniku tej kooperacji kolekcje zostały nagrodzone najwyższymi nagrodami świata designu jak Red Dot, Dobry Wzór czy Must Have. Otrzymane wyróżnienie Laur Konsumenta/Klienta ma dla nas wyjątkową wartość, bo zostało nadane przez Konsumentów. To dla Nich tworzymy nasze kolekcje i to, że są one tak pozytywnie odbierane cieszy nas ogromnie! To  dla nas informacja, że podążamy w odpowiednim kierunku.  Dziękujemy! - mówią Wojciech Karwacki i Mariusz Chrostowski z Devo

Dodatkowe informacje: www.devo.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.