Komunikaty PR

Laur Konsumenta dla Devo - odkrycie roku!

2023-06-20  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Marka Devo została wyróżniona w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta/Klienta w kategorii Odkrycie Roku 2023. To jedno z najważniejszych wyróżnień konsumenckich w kraju.

Laur Konsumenta/Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego zadaniem jest wyłonienie najpopularniejszych wśród klientów produktów, marek i usług w różnych kategoriach. Przyznawany jest markom od 17 lat w wyniku przeprowadzanego wśród konsumentów  plebiscytu popularności produktów oraz usług. Pozwala wyłonić produkty i usługi cieszące się największym zaufaniem odbiorców. To jednoznaczna odpowiedź dla producentów, czy ich oferta spotyka się z zaufaniem  i przychylnością odbiorców. Natomiast dla klienta ostatecznego Laur Konsumenta/Klienta stanowi swego rodzaju zbiorową rekomendację, co pozwala mu podejmować lepsze decyzje zakupowe, sięgając po sprawdzoną jakość.

W ramach plebiscytu Organizator przyznaje również wyróżnienie w kategorii Odkrycie Roku, które powstało z myślą o produktach i usługach innowacyjnych, funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywających serca klientów. Wyróżnienie w tej kategorii przyznawane jest także produktom i usługom, które przeszły lifting marketingowy lub po raz pierwszy zostały wskazane przez konsumentów. O jego przyznaniu decyduje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która ocenia innowacyjny charakter produktu lub usługi, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu jego popularności.

W tym  roku wyróżnienie  Odkrycie Roku otrzymała marka Devo, co świadczy o wzroście rozpoznawalności marki i zaufaniu jakim została obdarzona przez Konsumentów.

Marka Devo istnieje na rynku  już od ponad 30 lat. Cały czas staramy się rozwijać i wprowadzać innowacje, które podnoszą jakość naszych mebli. Stąd nasza współpraca ze znanymi projektantami jak Grynasz Studio czy Krzysztof Chrościelewski z ASP, której owocem są oryginalne i funkcjonalne kolekcje mebli łazienkowych. Powstałe w wyniku tej kooperacji kolekcje zostały nagrodzone najwyższymi nagrodami świata designu jak Red Dot, Dobry Wzór czy Must Have. Otrzymane wyróżnienie Laur Konsumenta/Klienta ma dla nas wyjątkową wartość, bo zostało nadane przez Konsumentów. To dla Nich tworzymy nasze kolekcje i to, że są one tak pozytywnie odbierane cieszy nas ogromnie! To  dla nas informacja, że podążamy w odpowiednim kierunku.  Dziękujemy! - mówią Wojciech Karwacki i Mariusz Chrostowski z Devo

Dodatkowe informacje: www.devo.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.