Laur Konsumenta dla Devo - odkrycie roku!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Marka Devo została wyróżniona w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta/Klienta w kategorii Odkrycie Roku 2023. To jedno z najważniejszych wyróżnień konsumenckich w kraju.
Laur Konsumenta/Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego zadaniem jest wyłonienie najpopularniejszych wśród klientów produktów, marek i usług w różnych kategoriach. Przyznawany jest markom od 17 lat w wyniku przeprowadzanego wśród konsumentów plebiscytu popularności produktów oraz usług. Pozwala wyłonić produkty i usługi cieszące się największym zaufaniem odbiorców. To jednoznaczna odpowiedź dla producentów, czy ich oferta spotyka się z zaufaniem i przychylnością odbiorców. Natomiast dla klienta ostatecznego Laur Konsumenta/Klienta stanowi swego rodzaju zbiorową rekomendację, co pozwala mu podejmować lepsze decyzje zakupowe, sięgając po sprawdzoną jakość.
W ramach plebiscytu Organizator przyznaje również wyróżnienie w kategorii Odkrycie Roku, które powstało z myślą o produktach i usługach innowacyjnych, funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywających serca klientów. Wyróżnienie w tej kategorii przyznawane jest także produktom i usługom, które przeszły lifting marketingowy lub po raz pierwszy zostały wskazane przez konsumentów. O jego przyznaniu decyduje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która ocenia innowacyjny charakter produktu lub usługi, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu jego popularności.
W tym roku wyróżnienie Odkrycie Roku otrzymała marka Devo, co świadczy o wzroście rozpoznawalności marki i zaufaniu jakim została obdarzona przez Konsumentów.
- Marka Devo istnieje na rynku już od ponad 30 lat. Cały czas staramy się rozwijać i wprowadzać innowacje, które podnoszą jakość naszych mebli. Stąd nasza współpraca ze znanymi projektantami jak Grynasz Studio czy Krzysztof Chrościelewski z ASP, której owocem są oryginalne i funkcjonalne kolekcje mebli łazienkowych. Powstałe w wyniku tej kooperacji kolekcje zostały nagrodzone najwyższymi nagrodami świata designu jak Red Dot, Dobry Wzór czy Must Have. Otrzymane wyróżnienie Laur Konsumenta/Klienta ma dla nas wyjątkową wartość, bo zostało nadane przez Konsumentów. To dla Nich tworzymy nasze kolekcje i to, że są one tak pozytywnie odbierane cieszy nas ogromnie! To dla nas informacja, że podążamy w odpowiednim kierunku. Dziękujemy! - mówią Wojciech Karwacki i Mariusz Chrostowski z Devo
Dodatkowe informacje: www.devo.pl
![Przed nami upalne dni – koniecznie zadbaj o przesłony na okna! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_733417585,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przed nami upalne dni – koniecznie zadbaj o przesłony na okna!
![Wyznania miłosne w architekturze](/files/_uploaded/glownekonf_1868141642,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wyznania miłosne w architekturze
![Delektuj się latem z Fiskars](/files/_uploaded/glownekonf_1606986133,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Delektuj się latem z Fiskars
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/pakosinska-kobiety-foto-2,w_274,_small.jpg)
Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama
Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.
Handel
Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki
![](/files/1922771799/inquiry-konsumenci-foto,w_133,_small.jpg)
Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.
Media
Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach
![](/files/1922771799/poplawska-dracz-tantiemy-foto,w_133,_small.jpg)
W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.