Komunikaty PR

Lena Lighting i Acustio zaprezentowały wspólny produkt podczas ARCHITECT@WORK

2023-06-01  |  14:40
Biuro prasowe

Lampa akustyczna Colline x Terrano została stworzona przez wiodące polskie marki: Lena Lighting i Acustio. Autorami produktu są Aleksandra Mętlewicz, Mateusz Gaczkowski oraz Lena Lighting. W ostatnich dniach producenci pojawili się wspólnie na targach ARCHITECT@WORK w Warszawie, aby przedstawić innowacyjny produkt architektom oraz projektantom wnętrz. Colline x Terrano przyciągnęły uwagę nie tylko designem, ale także znakomitymi parametrami świetlnymi i akustycznymi.

Targi ARCHITECT@WORK to jedno z ciekawszych wydarzeń w świecie architektury i designu, które przyciąga wielu twórców. Event odbył się w stolicy 30 i 31 maja 2023, a jednymi z wystawców byli wiodący polscy producenci w branżach oświetleniowej i akustycznej: Lena Lighting oraz Acustio. Rodzime marki zaprezentowały wspólny produkt – lampę akustyczną Colline x Terrano, która już zdobyła Oscara designu – Red Dot Design Award 2023.

Colline x Terrano łączy w sobie wysoką energooszczędność, unikalny design oraz najwyższej klasy dźwiękochłonność. Inspirowana naturą oraz sztuką współczesną lampa, została zaprojektowana z myślą o wnętrzach sprzyjających pracy i odpoczynkowi.

Podczas ARCHITECT@WORK producenci Lena Lighting i Acustio chętnie prezentowali innowacyjne możliwości Colline x Terrano, jak choćby efekty zapewniane przez kompatybilność lamp z autorskim systemem Clue In od Lena Lighting, który pozwala na ustawianie scen świetlnych oraz programowanie parametrów świetlnych z poziomu aplikacji w telefonie lub z panelu sterującego.

- Udział w ARCHITECT@WORK to dla nas świetna okazja do zaprezentowania lamp akustycznych Colline x Terrano szerszemu gronu ekspertów. Wciąż rozwijamy naszą ofertę w kierunku innowacyjnych rozwiązań oświetleniowych, co dowodzi produkt stworzony we współpracy z marką Acustio. Lampy akustyczne Colline x Terrano oparte zostały na nowoczesnych technologiach, które łączą niezawodność i dopracowany design. Bardzo nam na tym zależało. – tłumaczy Marzena Lesińska, Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu z Lena Lighting. – Cisza i światło idealnie się dopełniają, tworząc przestrzenie komfortowe i pełne pozytywnej energii. Wysoka energooszczędność i efektywność świetlna, powłoka przeciwbakteryjna, dźwiękochłonność i najwyższej jakości filc -  wszystko to znajdziemy w jednym produkcie. – podsumowuje.

Uwagę gości zwróciła również szeroka gama kolorystyczna filcu, która zapewnia niemal nieograniczone możliwości personalizacji - lampa może być monochromatyczna lub dwukolorowa (każdy panel w innym kolorze).

NanoFelt Ag to kolejny wyróżnik charakteryzujący Acustio. Technologia ta tworzy barierę mikrobiologiczną. Cząsteczki nano-srebra przez cały czas dbają o to, by na powierzchni produktu nie gromadziły się żadne szkodliwe mikroorganizmy.

Nasza autorska technologia NanoFelt Ag, która może zostać nałożona na powierzchnie produktów , skutecznie chroni użytkowników przed bakteriami. Zawarte w powłoce  pokrywającej panele cząsteczki nanosrebra mają właściwości bakterio i wirusobójcze – wyjaśnia Mateusz Gaczkowski, CEO & Product Designer Acustio. Lampy Colline x Terrano to kontynuacja kolekcji naszych paneli ściennych Colline, co oznacza, że ich design idealnie do siebie pasuje - pozwala to stworzyć spójne wizualnie wnętrza - dodaje.

 

Same panele akustyczne wykonane zostały z najwyższej jakości filcu naturalnego (wełna 100%) lub syntetycznego (możliwość wyboru), które posiadają wysokie właściwośćci pochłaniania dźwięków, a dodatkowe wypełnienie akustyczne wzmacnia ten efekt. Na uwagę zasługuje także specjalna, autorska  metoda produkcji oparta na technologii trójwarstwowego filcu. W procesie wytwarzania, produkt nie jest termoformowalny, dzięki czemu cała jego powierzchnia pozostaje miękka, a materiał porowaty, co istotnie wpływa na wysoką dźwiękochłonność paneli. 

W ciągu dwóch dni ARCHITECT@WORK stoisko Lena Lighting oraz Acustio odwiedziło ok. 200 osób. Lampa akustyczna Colline x Terrano zebrała wiele pozytywnych recenzji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Przed nami upalne dni – koniecznie zadbaj o przesłony na okna! Biuro prasowe
2024-07-02 | 13:00

Przed nami upalne dni – koniecznie zadbaj o przesłony na okna!

Utrzymanie komfortowej temperatury w domu ma kluczowe znaczenie dla naszego zdrowia, lepiej się czujemy, jesteśmy bardziej wydajni w pracy. Skutecznym sposobem na osiągnięcie właściwej
Dom Wyznania miłosne w architekturze
2024-07-01 | 08:00

Wyznania miłosne w architekturze

W świecie architektury, za fasadami monumentalnych budowli, kryją się niezwykłe historie miłości, pasji i zawiści. Jedną z nich jest życie ikonicznej Eileen Gray - kobiety bez formalnego
Dom Delektuj się latem z Fiskars
2024-06-28 | 14:00

Delektuj się latem z Fiskars

Lato to doskonały czas na urządzenie pikniku z przyjaciółmi albo rodziną. Tym razem użyjmy do przygotowania i serwowania pysznych dań produktów Fiskars, a gotowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama

Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.

Handel

Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki

Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.