Nowa farba Dekoral Effect 3in1
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Marka Dekoral wprowadziła nową matową farbę do ścian i sufitów Dekoral Effect 3in1. Łączy ona trzy funkcjonalne cechy: jest plamoodporna, zabezpiecza ściany przed działaniem grzybów i pleśni oraz, dzięki zwartości twardych jak diament kryształów korundu, zapewnia doskonałą odporność na wielokrotne zmywanie i szorowanie na mokro. W rezultacie sprawdzi się nie tylko w salonie czy sypialni, ale także w pomieszczeniach narażonych na podwyższoną eksploatację ścian, jak korytarze, kuchnie, łazienki czy pokoje dziecięce. Nowa farba jest dostępna w palecie 56 modnych odcieni opracowanych we współpracy z architektami wnętrz, co zapewnia szerokie pole do zabawy kolorem i tworzenia nietuzinkowych, wpisujących się w aktualne trendy aranżacji. Paleta Dekoral Effect 3in1 obejmuje bowiem zarówno odcienie złamanej bieli, szarości o różnym nasyceniu, ciepłe beże czy romantyczne pastele, jak również unikatowe tonacje niebieskiego oraz odcienie królującej we wnętrzarskiej modzie zieleni.
Delikatne odcienie off-white, jak Biały z nutą moreli, będą doskonałym wyborem w przypadku aranżacji klasycznych i wpisujących się w nurt wnętrz eko. Harmonijnie skomponują się z drewnianymi meblami i dekoracjami z plecionej trawy, zapewniając wyciszającą atmosferę uporządkowania i relaksu.
Funkcjonalność farby Dekoral Effect 3in1 umożliwia dokonanie szybkiej metamorfozy kolorystycznej kuchni czy łazienki. Inspirowany etnicznymi kulturami Miedziany brąz pozwoli stworzyć rozgrzewający klimat w pokoju kąpielowym, a jednocześnie będzie roztaczał egzotyczną, kojącą zmysły aurę. Farba zapewnia silne krycie i jest przyjazna w użyciu także dla początkujących malarzy.
Z pomocą Dekoral Effect 3in1 można wyczarować barwne wnętrza dla dzieci i nastolatków, które jednocześnie zapewnią ścianom odporność na różnego rodzaju zabrudzenia. Miętowy to pomysł na wykreowanie niebanalnego tła, na którym wdzięcznie zaprezentują się zarówno kolorowe dekoracje, jak i nowoczesne meble często zdobiące pokój nastolatków.
Więcej informacji na temat farb Dekoral Effect 3in1 można znaleźć na stronie https://www.dekoral.pl/dekoral-effect-3in1

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.