Komunikaty PR

Nowa kolekcja marki Devo w stylu mid century modern - Gloria Style

2023-04-24  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Oglądając kolekcje prezentowane na międzynarodowych targach, można śmiało stwierdzić, że ryflowane fronty mebli pozostaną z nami przez kolejne sezony. Ten trend doskonale wyczuła marka Devo, wprowadzając do swojej oferty w 2021 roku kolekcję mebli łazienkowych Gloria 2.0 projektu Grynasz Studio. W tym roku przedstawia siostrzaną wersję -  elegancką Glorię Style.

Ryflowania pionowe i poziome początkowo pojawiły się we wnętrzach w postaci ozdobnych paneli ściennych, wprowadzając tym samym do nich odrobinę dynamizmu, ale i wizualnego porządku. Trójwymiarowe linie przykuwają wzrok i harmonizują wnętrze. Stosowane już w starożytności, jako ozdoba kolumn w budowlach architektonicznych, symbolizowały połączenie nieba i ziemi. Projektanci śmiało przenieśli ten motyw na meble, dając tym samym ukłon w stronę rzemiosła i ręcznego rzeźbienia w drewnie. Chociaż dziś większość tych prac wykonują maszyny, to i takie ryflowania sprawiają, że mebel wydaje się być wyjątkowy i elegancki.

Przed trendami

Kolekcja Gloria 2.0 zaprojektowana przez duet Grynasz Studio swymi ryflowanymi frontami wyprzedziła obecny trend. Świetne wyczucie stylu pozwoliło na stworzenie serii mebli wyróżniającej się na rynku swym wyjątkowym urokiem.

Gloria Style to siostrzana kolekcja linii Gloria 2.0. Łączą je zaokrąglenia nawiązujące do wczesnomodernistycznego stylu i ryflowane fronty. Jednakże, w tej wersji są one nieregularne, co sprawia, że wizualnie cała kolekcja nabiera delikatności i subtelnej lekkości.

Od siostry odróżnia ją też większa ilość kolorów, w których można skonfigurować swój zestaw łazienkowy. W kolekcji znajduje się szafka pod umywalkę, tym razem z jedną widoczną szufladą, druga znajduje się natomiast wewnątrz szafki, ukryta za jednym frontem. Do kompletu można dobrać słupek wiszący, bądź półsłupek z blatem. Kolejną różnicą jest rodzaj zastosowanej umywalki. W kolekcji Gloria Style mamy do dyspozycji umywalkę nadblatową w przeciwieństwie do umywalki meblowej kolekcji Gloria 2.0. Takie rozwiązanie nadaje elegancji całej linii, którą podkreślają dodatkowo wysokiej jakości materiały wykończeniowe.

Kolekcja Gloria Style doskonale wpasowuje się w modny obecnie styl aranżacji wnętrz nawiązujący do połowy ubiegłego wieku -  mid century modern.

Zaokrąglenia, symetria, geometryczne kształty, widoczne linie i żłobienia, to elementy charakterystyczne dla tamtej epoki, które teraz odkrywamy na nowo. Tak jak wracają do łask meble w okleinie drewnianej, bądź imitującej ten naturalny surowiec. Jako nowość w kolekcji Gloria Style udostępniono również opcję do wyboru mebli w okleinie dębowej, dzięki czemu stworzymy aranżację łazienki w najmodniejszym stylu.

Dodatkowe informacje: www.devo.pl

O Devo

Firma Devo, założona przez Jerzego Karwackiego, to wiodący polski producent mebli łazienkowych działający od 1990 roku. Systematycznie rozwijając i podnosząc poziom swoich produktów Devo dołączyło do grona światowych marek proponując nowe kierunki rozwoju wzornictwa mebli łazienkowych. Przekraczając kolejne granice w dążeniu do stworzenia oferty z nowoczesnymi i niebanalnymi kolekcjami, Devo przyjęło za cel spełnienie potrzeb i oczekiwań klientów o najbardziej wyszukanych gustach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.