Nowa marka FJORDD - domowa zatoka relaksu
Nowicki PR
ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com
Wanny i umywalki z kamiennego kompozytu
FJORDD to nowa marka łazienkowa. Oryginalnie zaprojektowane i wyprodukowane w Polsce wanny i umywalki sukcesywnie pojawiać się będą na rynku, tworząc komplementarną i spójną ofertę. W tym roku producent wprowadzi co najmniej sześć kolekcji. Wszystkie modele wykonane są z kamiennego kompozytu AQUASTONE®, składającego się w dwóch trzecich ze sproszkowanej skały dolomitowej. Kontakt z jego naturalną teksturą jest źródłem przyjemnych wrażeń sensorycznych. Co ważne, materiał dzięki właściwościom termicznym, długo utrzymuje ciepło wody, czym góruje nad akrylem i stalą.
Projektant produktów marki FJORDD, dr sztuk Marcin Jędrzak podkreśla – Punktem wyjścia do stworzenia produktów marki FJORDD było pytanie – jaką rolę pełni dziś łazienka w naszych domach? I jak wpływa to na sposób jej wyposażenia. Z pewnością nie jest już tylko miejscem, do którego wpadamy w pośpiechu. Obecnie jest to starannie zaprojektowana przestrzeń, dająca komfort i ciesząca oko. Dlatego projekty dla FJORDD są wyjątkowo ergonomiczne i unikalne pod względem designu. Udało się to uzyskać dzięki wyjątkowo plastycznemu materiałowi jakim jest AQUASTONE®, który jest wdzięczną materią dla projektanta.
Inspiracja naturą
Początek marce dał zachwyt nad majestatycznym pięknem norweskich fiordów. Odwiecznym połączeniem i współgraniem dwóch żywiołów – kojącej wody i niezniszczalnych skał. To dzięki tej inspiracji z materiału, składającego się głównie ze skały dolomitowej, powstają wanny i umywalki o ponadczasowym designie. Pełne harmonii, spokoju i relaksu. Teraz cząstkę wolności, przestrzeni i natury możemy odnaleźć́ w domowym zaciszu, dzięki marce FJORDD.
Wizualna harmonia
Kolekcje wanien i umywalek FJORDD są spójne, chociaż każda z nich zaprojektowana jest w inny sposób. Znajdziemy tu kształty eliptyczne, organiczne, formy inspirowane grotem strzały z mocniej zarysowanymi łukami lub nawiązujące do ikonicznego designu smartfona. Wszystkie łączy subtelne, uniwersalne wzornictwo, dzięki któremu pasują do każdej łazienki. Dlatego idealną dla siebie propozycję znajdą tu wielbiciele stylu klasycznego i nowoczesnego, industrialnego i boho. A zestaw wanna i umywalka to gotowa podpowiedź, zwalniająca z konieczności szukania i dopasowywania do siebie dwóch modeli.
Ergonomiczne i niestandardowe
Idealne proporcje, optymalny kąt oparcia i długość. Wanny są wyprofilowane dokładnie tak, by zapewnić wygodną pozycję podczas kąpieli we dwoje, bądź samemu. Umywalki zaś mają tak dobraną szerokość i głębokość, że codzienne korzystanie z nich jest wygodne, a woda nie rozpryskuje się na blat. Wszystkie urządzenia łączy perfekcyjne wykończenie. Przykładem tego są maskownice odpływu wykonane z tego samego materiału co produkt, czyli z kompozytu AQUASTONE®. Dzięki temu wanny i umywalki zachowują jednolity wygląd, możemy więc do nich dobrać armaturę w dowolnym kolorze. W przypadku wanny jest to niestandardowe rozwiązanie, które marka FJORDD ma jako jedna z nielicznych.
Domowe SPA
Świadomie lub nie, każdy z nas ma swoje rytuały – poranna kawa, lektura przed snem, weekendowe wypady za miasto. Można je wymieniać bardzo długo… Jednak niewielu z nas uzmysławia sobie, jak rytuały pozytywnie wpływają na nasze samopoczucie. Na ich uzdrawiającą moc wskazywali Freud i Jung. Rytuały są pewnikiem, wprowadzają porządek do naszego życia i pozwalają nam je pokochać. Jednym z najprzyjemniejszych rytuałów jest… kąpiel, która odpręża ciało i poprawia nastrój. W pojedynkę lub we dwoje… Do tego właśnie stworzona została marka FJORRD, by dać nam domowe SPA, najbliższą przestrzeń dla ukojenia ciała i zmysłów. www.fjordd.com
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.