Komunikaty PR

Nowa marka FJORDD - domowa zatoka relaksu

2021-02-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jarosław Kril
Nowicki PR

ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com
Do pobrania Fjordd ( 0.01 MB )

 

Wanny i umywalki z kamiennego kompozytu 

FJORDD to nowa marka łazienkowa. Oryginalnie zaprojektowane i wyprodukowane w Polsce wanny i umywalki sukcesywnie pojawiać się będą na rynku, tworząc komplementarną i spójną ofertę. W tym roku producent wprowadzi co najmniej sześć kolekcji. Wszystkie modele wykonane są z kamiennego kompozytu AQUASTONE®, składającego się w dwóch trzecich ze sproszkowanej skały dolomitowej. Kontakt z jego naturalną teksturą jest źródłem przyjemnych wrażeń sensorycznych. Co ważne, materiał dzięki właściwościom termicznym, długo utrzymuje ciepło wody, czym góruje nad akrylem i stalą.

Projektant produktów marki FJORDD, dr sztuk Marcin Jędrzak podkreśla – Punktem wyjścia do stworzenia produktów marki FJORDD było pytanie – jaką rolę pełni dziś łazienka w naszych domach? I jak wpływa to na sposób jej wyposażenia. Z pewnością nie jest już tylko miejscem, do którego wpadamy w pośpiechu. Obecnie jest to starannie zaprojektowana przestrzeń, dająca komfort i ciesząca oko. Dlatego projekty dla FJORDD są wyjątkowo ergonomiczne i unikalne pod względem designu. Udało się to uzyskać dzięki wyjątkowo plastycznemu materiałowi jakim jest AQUASTONE®, który jest wdzięczną materią dla projektanta.

Inspiracja naturą

Początek marce dał zachwyt nad majestatycznym pięknem norweskich fiordów. Odwiecznym połączeniem i współgraniem dwóch żywiołów –  kojącej wody i niezniszczalnych skał. To dzięki tej inspiracji z materiału, składającego się głównie ze skały dolomitowej, powstają wanny i umywalki o ponadczasowym designie. Pełne harmonii, spokoju i relaksu. Teraz cząstkę wolności, przestrzeni i natury możemy odnaleźć́ w domowym zaciszu, dzięki marce FJORDD. 

Wizualna harmonia

Kolekcje wanien i umywalek FJORDD są spójne, chociaż każda z nich zaprojektowana jest w inny sposób. Znajdziemy tu kształty eliptyczne, organiczne, formy inspirowane grotem strzały z mocniej zarysowanymi łukami lub nawiązujące do ikonicznego designu smartfona. Wszystkie łączy subtelne, uniwersalne wzornictwo, dzięki któremu pasują do każdej łazienki. Dlatego idealną dla siebie propozycję znajdą tu wielbiciele stylu klasycznego i nowoczesnego, industrialnego i boho. A zestaw wanna i umywalka to gotowa podpowiedź, zwalniająca z konieczności szukania i dopasowywania do siebie dwóch modeli.

Ergonomiczne i niestandardowe 

Idealne proporcje, optymalny kąt oparcia i długość. Wanny są wyprofilowane dokładnie tak, by zapewnić wygodną pozycję podczas kąpieli we dwoje, bądź samemu. Umywalki zaś mają tak dobraną szerokość i głębokość, że codzienne korzystanie z nich jest wygodne, a woda nie rozpryskuje się na blat. Wszystkie urządzenia łączy perfekcyjne wykończenie. Przykładem tego są maskownice odpływu wykonane z tego samego materiału co produkt, czyli z kompozytu AQUASTONE®. Dzięki temu wanny i umywalki zachowują jednolity wygląd, możemy więc do nich dobrać armaturę w dowolnym kolorze. W przypadku wanny jest to niestandardowe rozwiązanie, które marka FJORDD ma jako jedna z nielicznych. 

Domowe SPA

Świadomie lub nie, każdy z nas ma swoje rytuały – poranna kawa, lektura przed snem, weekendowe wypady za miasto. Można je wymieniać bardzo długo… Jednak niewielu z nas uzmysławia sobie, jak rytuały pozytywnie wpływają na nasze samopoczucie. Na ich uzdrawiającą moc wskazywali Freud i Jung. Rytuały są pewnikiem, wprowadzają porządek do naszego życia i pozwalają nam je pokochać. Jednym z najprzyjemniejszych rytuałów jest… kąpiel, która odpręża ciało i poprawia nastrój. W pojedynkę lub we dwoje… Do tego właśnie stworzona została marka FJORRD, by dać nam domowe SPA, najbliższą przestrzeń dla ukojenia ciała i zmysłów. www.fjordd.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nowicki PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.