Nowoczesne miejsca pracy. Relacja z Connection Days w Warszawie
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Jakie będą biura przyszłości, czym jest design syntetyczne oraz jakie meble sprawdzą się w tzw. collaborative spaces? O tym mi.in. można było dowiedzieć się podczas Connection Days w Warszawie, które odbyły się 14-15 marca 2023 r. w salonie firmowym Flokk. Wydarzenie to wiązało się z debiutem na polskim rynku nowej marki w portfolio firmy – brytyjskiego Connection.
Flokk to norweski dom marek, dostarczający kompleksowe rozwiązania do przestrzeni biurowych. Pod koniec ubiegłego roku do portfolio firmy dołączyła brytyjska marka Connection, która obecnie wchodzi na rynek polski. Z tej właśnie okazji, w salonie firmowym Flokk w Warszawie przy ul. Konstruktorskiej 12a, w dniach 14-15 marca odbyły się Connection Days. Na zaproszonych gości czekało szereg atrakcji oraz inspirujących spotkań z przedstawicielami marki i designerami. Wszystko to w nowoczesnej oprawie biurowej z portfolio marek Flokk.
Pierwszego dnia, 14 marca we wtorek w godzinach 14.15 – 18.30 odbyło się spotkanie inaugurujące pojawienie się marki Connection na rynku polskim. Podczas niego oficjalnie zaprezentowano portfolio brytyjskiego producenta mebli biurowych, którego dewiza brzmi: „space that works” („przestrzeń, która pracuje”). W duchu tego hasła powstają meble do przestrzeni typu collaboration spaces, ułatwiające współpracę między członkami zespołu czy też interdyscyplinarnie między zespołami. O nich właśnie opowiadała przybyła na wydarzenie Elizabeth Bene. Przedstawicielka marki mówiła m.in. o tym jak meble Connection wspierają każdy rodzaj pracy – zarówno w skomplikowanych i współzależnych przestrzeniach biurowych i coworkingowych poprzez duże projekty edukacyjne czy mniejsze biura. Zwracała też uwagę, jak dobre zrozumienie potrzeb nowoczesnych środowisk komercyjnych, edukacyjnych i sektora publicznego pozwala Connection dostosować ofertę do zmieniających się praktyk pracy. Współpraca, skupienie, spotkania i życie towarzyskie w biurze – to cztery filary, które obecnie interpretują sposób, w jaki ludzie pracują, dlatego też stanowią fundament portfolio Connection.
Równie inspirujące było spotkanie z dr Joanną Jurgą – projektantką produktu i przestrzeni, badaczką w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego oraz wykładowczynią w School of Form Uniwersytetu SWPS. Specjalista od projektowania dedykowanego poczuciu bezpieczeństwa, przybliżyła zgromadzonym gościom zagadnienia z zakresu designu synestetycznego i spekulatywnego oraz jego roli w aranżacji współczesnych przestrzeni biurowych. To one są bowiem obecnie kluczowym zasobem, a ich definiowanie wpływa na fizyczne i emocjonalne nastawienie, tworzy kulturę organizacji i oddziałuje na produktywność osób w niej przebywających.
15 marca z kolei, podczas dnia otwartego, przybyli goście mogli w pełni zapoznać się z ofertą marki, która została wyeksponowana w przestrzeni salonu Flokk. Uwagę przybyłych zwróciły kompaktowe mini biura z kolekcji Rooms od Connection, które można łatwo konfigurować. Różnorodne formy i kształty parawanów, ścianek działowych nie tylko wydzielają, ale także wygłuszają otwarte przestrzenie biur, ułatwiając tworzenie formalnych i mniej formalnych miejsc spotkań – o czym zgromadzeni goście przekonali się na żywo. Poza kolekcją Rooms, można było zapoznać się z innymi bestsellerami marki Connection, między innymi designerskimi, okrągłymi stanowiskami do pracy Kuppel. Do dyspozycji gości spragnionych rzetelnej i fachowej wiedzy pozostawali eksperci firmy Flokk, którzy podczas Connection Days odpowiadali na wszystkie pytania, służyli wsparciem i profesjonalnym doradztwem.
https://www.flokk.com/pl/poland/
Flokk – sprawdzone rozwiązania i śmiałe innowacje
Firma Flokk bazuje na doświadczeniu należących do niej marek, z których każda ma unikatową tożsamość. Marka HÅG projektuje krzesła, które pomagają użytkownikowi zachować zdrowie, aktywność i czujność, umożliwiając bez wysiłkowy ruch całego ciała podczas siedzenia i pracy. Rezultatem jest większa swoboda, większy komfort i lepsza produktywność. Krzesła marki RH zaprojektowane są dla lepszej efektywności pracy, z kolei Giroflex to marka z 150-letnim doświadczeniem i szwajcarską jakością, dopasowana do potrzeb ludzkiej anatomii. Marka Offecct to skandynawska firma projektująca unikatowe meble, które tworzą inspirujące miejsca spotkań w domu, biurze i przestrzeni publicznej. Od 4 lat do Flokk należy również dobrze znana polskim klientom marka Profim, a od niedawno pod dachem Flokk znalazła się brytyjska marka Connection!

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.