NOWOŚĆ! Znaki czasu – przycisk spłukujący TECEsquare z efektem korozji
Rdza – niejednolita warstwa tlenków, wodorotlenków i soli żelaza. Do niedawna synonim przemijania, wiekowości, zużycia, nieprzydatności. Teraz - dzięki pomysłowości designerów - zmienia swoje znaczenie. Wchodząc w reakcję z nowoczesnością, staje się oryginalnym akcentem w aranżacji łazienek. Dowód? Nowy przycisk z serii TECEsquare w wariancie rdzawa stal.
Piękno przemijania
Otoczeni nowoczesnością, zaczynamy dostrzegać urok w naturze i w jej procesach, w niedoskonałości, w tym, co minione i naznaczone zębem czasu. Poszukujemy rozwiązań i materiałów, które tchną w nasze wnętrza duszę - i sprawią, że będą na swój wyjątkowy sposób unikalne. Dlatego w ostatnim czasie na popularności zyskują elementy wyposażenia i powierzchnie, które swoim wyglądem odwzorowują wiekowe i zniszczone struktury, a efekt korozji to jeden z najoryginalniejszych sposobów na nadanie wnętrzu osobowości.
Motyw ten sprawdzi się w łazienkach urządzonych zarówno w stylu loftowym, jak i nowoczesnym, który cechuje się dużym eklektyzmem. Pozwoli także wprowadzić nieco surowości do przytulnych, utrzymanych w ciepłych tonacjach aranżacji. Ze względu na fakt, że efekt korozji jest bardzo wyrazisty i zdecydowanie wyróżnia się we wnętrzu, warto stosować go w umiarze, a idealnymi elementami udostępniającymi mu swoją powierzchnię będą dodatki.
Sposób na rdzę
Nowy model TECEsquare rdzawa stal poszerza ulubioną przez architektów wnętrz serię przycisków spłukujących marki TECE. Powstał z myślą o osobach poszukujących oryginalności i wyjątkowości w aranżacji. Inspiracją do jego stworzenia był zaś kontrast między nowoczesnością a przemijalnością. Naturalny urok przycisku tkwi w efekcie skorodowanych stalowych pigmentów na jego powierzchni. Szlachetne wykończenie zmienia każdą ścianę w architektoniczny pejzaż i nawiązuje do aktualnych trendów w projektowaniu elewacji. Z takim elementem wyposażenia łazienki możemy tchnąć industrialnego ducha do wnętrz o surowym charakterze, mających swój własny styl i historię.
Dzięki temu, że każdy przyciski w wariancie rdzawa stal jest wytwarzany ręcznie - we współpracy marki TECE z lakiernią Lehner - zyskuje on swój indywidualny, niepowtarzalny charakter. Specjalne procesy gwarantują trwałość, odporność na wilgoć i łatwość utrzymania w czystości.
Wymiary przycisku: 150 x 220 mm

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.