Komunikaty PR

O łazienkach współczesnych i przyszłości. Rozmowa z ambasadorkami marki Geberit

2022-09-21  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Wszyscy możemy zgodzić się z tym, że nowoczesna łazienka to przestrzeń relaksu i wyciszenia po męczącym dniu. Warto więc zadbać o jak najlepsze samopoczucie w tym miejscu. Co w szczególności decyduje o naszym poczuciu komfortu? Ekologiczne rozwiązania, walory estetyczne, higiena – o tym wszystkim muszą myśleć współczesne firmy produkujące wyposażenie sanitarne. O upodobaniach Polaków i wartościach, jakimi kierują się przy aranżacji łazienki, rozmawiamy z ambasadorkami marki Geberit – Anetą Korus i Paulą Pióro, założycielkami pracowni Architektura i Wnętrza.

Firma Geberit opublikowała niedawno wyniki swojego badania pod tytułem „Geberit Hygiene Study 2021”, które przeprowadzono wśród 18 tysięcy Europejczyków. Wynika z niego, że aż dla 92% procent respondentów poczucie komfortu w toalecie jest ważne lub bardzo ważne. Czy klienci też przedkładają komfort ponad estetykę wnętrza, a może jednak punktem wyjścia jest najczęściej właśnie ona?

Aneta Korus i Paula Pióro: Naszą dewizą jest „forma podąża za funkcją”, zatem w projektowaniu przedkładamy aspekty funkcjonalne ponad oczekiwania wizualne. Co za tym idzie, w pierwszej kolejności rozmawiamy z klientami o możliwościach, jakie niosą za sobą produkty marki Geberit. Zapoznanie klientów z asortymentem w zupełności utwierdza ich w swoich potrzebach, które zawsze stawiają powyżej aspektów wizualnych wnętrz. Kolejnym krokiem w procesie inwestycyjnym jest stworzenie przez nas kompozycji wizualno-produktowej, w której klient odnajduje upragnioną i poszukiwaną estetykę, gdy sięga po wsparcie architekta.

Jakie rozwiązania wpływają na poczucie komfortu w łazience?

Aneta Korus i Paula Pióro: Analizując nasze doświadczenia, zwłaszcza w pracy z inwestorem prywatnym, dla którego dana nieruchomość jest docelowym miejscem do zamieszkania, wielki nacisk kładziony jest na sprawnie działający system wentylacji lub często dodatkowo, jeśli istnieje taka możliwość – umieszczenie w projektowanej łazience okna. Co za tym idzie, nasze spostrzeżenia są zupełnie podobne, na poczucie komfortu w łazience wpływa możliwość szybkiej wymiany powietrza. Polecanym przez nas w tym zakresie rozwiązaniem dla naszych klientów jest sprawdzony system Geberit DuoFresh. Moduł ten niweluje problem nieprzyjemnych zapachów odciągając powietrze bezpośrednio z miski WC.

Z badania firmy Geberit wynika też, że zdaniem 90% badanych toaleta komfortowa to toaleta czysta. Jakie sugerują Panie swoim klientom rozwiązania ułatwiające utrzymanie czystości w toalecie?

Aneta Korus i Paula Pióro: Najbardziej polecanym przez nas rozwiązaniem są oczywiście bezkrawędziowe miski ustępowe. Dzięki takiemu profilowi miski nie znajdziemy w niej miejsc, w których gromadzą się zanieczyszczenia trudne do usunięcia. Oprócz tego olbrzymim komfortem związanym z czyszczeniem toalety są deski oraz pokrywy przystosowane do szybkiego zdjęcia, by móc łatwo i dokładnie usunąć z nich zanieczyszczenia. Świetnym i coraz częściej wybieranym przez naszych klientów rozwiązaniem są bezdotykowe przyciski elektroniczne do spłukiwania wody, co również daje nam – architektom - aranżacyjną możliwość zaprojektowania w danych łazienkach przycisków szklanych, których to właśnie najczęściej ze względu na utrzymanie czystości boją się nasi klienci.

Czy klienci często decydują się na toalety myjące – na przykład Geberit AquaClean?

Aneta Korus i Paula Pióro: Inwestorzy coraz częściej decydują się na rozwiązania typu Geberit AquaClean, z uwagi na wiele korzyści płynących z możliwości związanych z tym urządzeniem. Poniekąd głównym powodem, dla którego warto wziąć pod uwagę zakup tego produktu jest aspekt higieniczny, który w łatwy sposób umożliwia nam codzienne, komfortowe użytkowanie. Natomiast z naszego puntu widzenia, konsument w Polsce ma bardzo dużą świadomość w zakresie higieny osobistej, nie trzeba go edukować w tej kwestii. Często jednak utrzymanie tego komfortu na stałym poziomie ogranicza mu dla przykładu powierzchnia projektowanego pomieszczenia, w której nie ma miejsca na bidet. Zatem idealnym rozwiązaniem wydaje się być urządzenie „dwa w jednym”. Również ci klienci, którzy już w swoim życiu doświadczyli przewlekłych kontuzji, niepełnosprawności czy też opieki nad osobą, która ma trudności ze sprawnym poruszaniem się wiedzą doskonale, jak rewolucyjny w dzisiejszym świecie jest to produkt.

Jaka będzie łazienka przyszłości? Na jakie rozwiązania będziemy wkrótce stawiać?

Aneta Korus i Paula Pióro: W przyszłości, a właściwie już obserwujemy zwiększone zainteresowanie rozwiązaniami ekologicznymi. Wraz ze wzrostem świadomości społecznej w kwestii ekologicznej zmieniają się również nawyki oraz podeście do robienia zakupów. Inwestorzy zdecydowanie chętniej kupują produkty wysokiej jakości, a co za tym idzie lokują fundusze w produkty trwałe, które zostaną z nimi na długie lata. Producenci natomiast projektują coraz to korzystniejsze rozwiązania w zakresie oszczędzania energii oraz wody. Zatem łazienka przyszłości to łazienka, która bogata jest w rozwiązania ergonomiczne oraz ekonomiczne użytkowo, a zarazem wygodne i dostosowane do potrzeb konsumenta. My zadbamy również by była piękna.

Więcej informacji o raporcie „Geberit Hygiene Study 2021” na: https://bit.ly/hygiene_study

Więcej informacji na www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca

Drifterka podkreśla, że niektóre zadania w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” były na tyle wymagające, że kończyły się kontuzjami i urazami. Karolina Pilarczyk zaznacza, że największą motywacją była dla niej możliwość zmierzenia się z uznanymi sportowcami, których podziwia od lat. Ma też świadomość, że różni się od pozostałych uczestników formatu, ponieważ jej dyscyplina koncentruje się nie na przygotowaniu fizycznym, ale na umiejętności prowadzenia samochodu wyścigowego, gdzie kluczowe są refleks, panowanie nad emocjami i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji.

Bankowość

Styczeń powinien przynieść wzrost popytu na hipoteki i sprzedaży mieszkań. Klientom pomogłyby obniżki stóp procentowych

W styczniu eksperci rynku nieruchomości spodziewają się wzrostu popytu na kredyty hipoteczne. Rezygnacja przez rząd z zapowiadanego programu Kredyt 0 proc. spowodowała, że do banków zwracają się klienci czekający do tej pory na rządowe dopłaty. Jak podkreśla założyciel serwisu Tabelaofert.pl, jest grupa klientów, którzy ze względu na sytuację rynkową i swoje finanse potrzebują wsparcia państwa, ale taka ingerencja nie byłaby potrzebna przy niższym poziomie stóp procentowych. Ewentualna pomoc państwa powinna obejmować premie dla oszczędzających na własne M.

Muzyka

Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę

Wokalistka podkreśla, że wiele lat pracowała na to, żeby być w miejscu, w którym jest teraz, i robić to, co kocha. Tworzenie muzyki i koncertowanie to dla niej nie tylko praca, ale i pasja, z którą zawsze będzie związana. Luna zdradza też, że co prawda czuje potrzebę eksploracji innych swoich umiejętności, takich jak taniec czy gotowanie, i czasami marzy o radykalnej zmianie swojego życia, ale nie mogłaby porzucić całego dotychczasowego dorobku artystycznego. Nie wyklucza natomiast, że kiedyś wyreżyseruje jakiś film albo napisze powieść.