Komunikaty PR

Ostatni dzień na skorzystanie z rabatu do Lidl!

2022-07-20  |  09:30

To ostatni dzień na skorzystanie z wyjątkowej oferty Lidl Polska, w której posiadacze aplikacji „Lidl Plus”, którzy do 20 lipca zrobią zakupy za min. 99 zł*, otrzymają kupon rabatowy na kolejne zakupy (za min. 149 zł) – do wykorzystania w terminie od piątku 22 lipca do soboty 23 lipca. Promocji jest jednak znacznie więcej!

Do środy 20 lipca klienci Lidl Polska posiadający aplikację „Lidl Plus”, którzy zrobią zakupy za min. 99 zł*, otrzymają specjalny kupon rabatowy na kolejne zakupy za min. 149 zł (z wyłączeniem napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych, produktów leczniczych oraz preparatów do początkowego żywienia niemowląt). Kupon będzie można wykorzystać w terminie od piątku 22 lipca do soboty 23 lipca.

To jednak nie wszystko! Posiadacze aplikacji mogą skorzystać również z wielu atrakcyjnych promocji. Są to m.in.:

  • lubiana „2+1 gratis” na różne rodzaje wegańskich jogurtów „Vegangurtów” VEMONDO, a także na pyszne lody Double GELATELLI o smaku maliny i karmelu, w podwójnej czekoladowej polewie,
  • a także zniżka 30% na drugie lody w kubku HÄAGEN-DAZS (orzechy makadamia, słony karmel) oraz aż 50% na drugi napój gazowany FRITZ-KOLA!

W aplikacji „Lidl Plus” klienci znajdą też specjalne kupony z rabatem:

  • 30% na mleczko kokosowe REAL THAI (500 ml)
  • oraz 50% na drugie opakowanie prażonych orzechów laskowych ALESTO (200 g).

Szczegóły dotyczące powyższych promocji znajdują się w aplikacji Lidl Plus.

 


Lidl Polska chroni polskie rodziny przed inflacją

Obniżając ceny produktów, Lidl Polska chroni polskie rodziny przed inflacją. W związku z wprowadzeniem niższej stawki podatku VAT od 01.02.2022 r., sieć obniżyła już ceny ponad 3 tys. produktów, a od początku roku – z kuponami w aplikacji „Lidl Plus” – taniej dostępnych było ponad 2 tys. produktów.

Klienci z Kartą Dużej Rodziny w sklepach Lidl Polska mają zapewniony stały rabat 10% taniej na 7 grup asortymentowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.