Ostatni dzień na skorzystanie z rabatu do Lidl!
To ostatni dzień na skorzystanie z wyjątkowej oferty Lidl Polska, w której posiadacze aplikacji „Lidl Plus”, którzy do 20 lipca zrobią zakupy za min. 99 zł*, otrzymają kupon rabatowy na kolejne zakupy (za min. 149 zł) – do wykorzystania w terminie od piątku 22 lipca do soboty 23 lipca. Promocji jest jednak znacznie więcej!
Do środy 20 lipca klienci Lidl Polska posiadający aplikację „Lidl Plus”, którzy zrobią zakupy za min. 99 zł*, otrzymają specjalny kupon rabatowy na kolejne zakupy za min. 149 zł (z wyłączeniem napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych, produktów leczniczych oraz preparatów do początkowego żywienia niemowląt). Kupon będzie można wykorzystać w terminie od piątku 22 lipca do soboty 23 lipca.
To jednak nie wszystko! Posiadacze aplikacji mogą skorzystać również z wielu atrakcyjnych promocji. Są to m.in.:
- lubiana „2+1 gratis” na różne rodzaje wegańskich jogurtów „Vegangurtów” VEMONDO, a także na pyszne lody Double GELATELLI o smaku maliny i karmelu, w podwójnej czekoladowej polewie,
- a także zniżka 30% na drugie lody w kubku HÄAGEN-DAZS (orzechy makadamia, słony karmel) oraz aż 50% na drugi napój gazowany FRITZ-KOLA!
W aplikacji „Lidl Plus” klienci znajdą też specjalne kupony z rabatem:
- 30% na mleczko kokosowe REAL THAI (500 ml)
- oraz 50% na drugie opakowanie prażonych orzechów laskowych ALESTO (200 g).
Szczegóły dotyczące powyższych promocji znajdują się w aplikacji Lidl Plus.
Lidl Polska chroni polskie rodziny przed inflacją
Obniżając ceny produktów, Lidl Polska chroni polskie rodziny przed inflacją. W związku z wprowadzeniem niższej stawki podatku VAT od 01.02.2022 r., sieć obniżyła już ceny ponad 3 tys. produktów, a od początku roku – z kuponami w aplikacji „Lidl Plus” – taniej dostępnych było ponad 2 tys. produktów.
Klienci z Kartą Dużej Rodziny w sklepach Lidl Polska mają zapewniony stały rabat 10% taniej na 7 grup asortymentowych.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.