Komunikaty PR

Podwójny tytuł must have 2023 dla Nobonobo

2023-05-23  |  22:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Łódź Design Festival ogłosił laureatów tegorocznej edycji plebiscytu must have. Wśród wyróżnionych renomowanym znakiem jakości must have znalazły się aż dwa produkty marki Nobonobo – fotel FULU projektu Davida Girelli oraz stół ROOTS autorstwa Nelsona de Araújo.

Konkurs must have organizowany od 2011 roku przez Łódź Design Festival wyróżnia najlepsze polskie produkty pochodzące od krajowych projektantów i producentów. Znak jest symbolem jakości na najwyższym poziomie, a celem samego ŁDF jest upowszechnianie dobrego polskiego wzornictwa, promowanie biznesu oraz rodzimych projektantów.

Do tegorocznej edycji zgłoszonych zostało aż 400 produktów, natomiast 80 z nich wyróżniono znakiem jakości must have przez Radę Ekspertów w skład, której weszli: Kamil Białas, Anna Olga Chmielewska, Anna Grużewska, Piotr Maciaszek, Dominika Olszyna-Kniaź, Michał Piernikowski, Hanna Rydlewska, Jan Sikora, Jola Skóra, Małgorzata Szczepańska, Agata Twardoch oraz Zofia Wyganowska.

Wśród tegorocznych laureatów znalazły się dwa produkty marki Nobonobo – stół ROOTS zaprojektowany przez Nelsona de Araújo oraz fotel FULU projektu Davida Girelli. Podczas trwania 17. edycji Łódź Design Festival w dniach 18-28.05.2023 r., będzie można obejrzeć je w Łódzkim Art Center, zwiedzając wystawę prezentującą wyróżnionych w 13. edycji plebiscytu must have.

FULU od Davida Girelli

Inspiracją stojącą za projektem były kamienie wyrzucane na brzeg przez morze czy ocean. Ich nieregularne, opływowe kształty niosą komfort i spokój dla oka. FULU to oda do natury i wieloletniego procesu wygładzania skał przez wodę.

David Girelli pochodzi ze Szwajcarii, ale na co dzień pracuje w Wielkiej Brytanii. W 2019 roku założył multidyscyplinarne biuro projektowe Girelli Studio, które koncentruje się na wzornictwie przemysłowym, projektowaniu produktów i doradztwie projektowym. Girelli szybko zyskał miano wschodzącej gwiazdy, która błyskawicznie zyskuje sławę w całej Europie. Jego projekty nawiązują do skandynawskiego designu, ale wyróżniają się dzięki eleganckim, współczesnym elementom. Minimalistyczny styl Girelli charakteryzuje m.in. wykorzystanie jasnych, teksturowanych tkanin i skór, a także zazębiające się, geometryczne kształty produktów.

ROOTS od Nelsona de Araújo

Stół ROOTS został stworzony z myślą o osobach, które cenią prosty styl we wnętrzu, ale jednocześnie nie boją się eksperymentów. Forma mebla to ukłon w stronę organic design, stylu inspirowanego kształtami natury - fal oceanu, chmur, płynącej rzeki, korzeni drzew, które swobodnie rosną pod ziemią. Stół składa się z dwóch połączonych ze sobą części – blatu wykonanego z litego drewna dębowego, pokrytego olejem oraz giętej podstawy z metalu lakierowanego proszkowo. Design stołu w subtelny i nienachalny sposób wprowadza elementy natury do wnętrz, co sprawia, że mebel idealnie sprawdzi się zarówno w przestrzeniach hotelowych, jak i w domowym zaciszu.

Nelson de Araújo, ukończył wydział projektowania produktu na Uniwesytecie Escola Superior de Tecnologia e Gestão w mieście Viana Do Castelo. Swoją pasję do designu odkrył podczas pobytu we Włoszech, gdzie uczestniczył w programie Erasmus na Università Degli di Palermo. To doświadczenie ukształtowało jego wizję projektowania mebli. Projektant dąży do perfekcji w każdym detalu, a inspiruje go piękno natury, fotografia i podróże. Swoją mantrę projektową definiuje dwoma słowami - minimalizm i równowaga. Wizja Nelsona doskonale łączy się z misją marki Nobonobo, którą jest tworzenie ponadczasowych, unikalnych i funkcjonalnych produktów do aranżacji wnętrz o doskonałej jakości.

Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.