PREMIERA KONTAKT SIMON 55
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W industrialnej przestrzeni domu handlowego Mysia 3 w Warszawie miała miejsce uroczysta premiera kolekcji „Simon 55” wiodącego producenta osprzętu elektroinstalacyjnego – firmy Kontakt-Simon. Nowa linia łączników i gniazd została przedstawiona gronu ekspertów: architektom, architektom wnętrz, stylistom i przedstawicielom czołowych mediów wnętrzarskich. Spotkanie prowadziła dziennikarka telewizyjna Katarzyna Jaroszyńska.
Kontakt-Simon w liczbach
Aż 102 lata istnienia! Firma Kontakt-Simon niedawno obchodziła okrągły jubileusz. Nakręcony z okazji stulecia film przybliżył gościom wydarzenia historię producenta gniazd, łączników (w tym zdalnie sterowanych), puszek podłogowych, praktycznych elementów elektronicznych oraz modułów świecących LED, który swoją siedzibę ma w Czechowicach-Dziedzicach. Z fabrycznej taśmy co 1,7 sekundy schodzi jeden łącznik. Firma produkuje ponad 30 milionów gniazd w ciągu roku. Działające od przeszło 6 lat Biuro Obsługi Projektów, którym kieruje Marcin Oleszczuk, w każdym miesiącu organizuje blisko 200 spotkań z architektami. Produkty Kontakt-Simon to nie tylko funkcjonalny osprzęt elektroinstalacyjny, to przede wszystkim piękny detal we wnętrzu, co podkreślali zaproszeni na premierę projektanci i styliści.
Simon 55 – od szczegółu do ogółu
W towarzystwie drewna, kamienia, skóry, okładzin i tkanin w wysublimowanych barwach łączniki z kolekcji „Simon 55” zaprezentowały w trzech artystycznych material boardach Jola Skóra i Anna Olga Chmielewska. Twórczynie agencji kreatywnej i projektowej JAM Kolektyw przedstawiły uczestnikom spotkania swoje realizacje, które współgrają z nową linią Kontakt-Simon. – Cenimy naturalne materiały, współpracujemy z lokalnymi rzemieślnikami. Lubimy domy z historią. Ważne dla nas jest, by wnętrze korespondowało z zewnętrzem – mówiły Jola Skóra i Anna Olga Chmielewska. To w takich właśnie realizacjach zdaniem JAM Kolektyw odnajdują się funkcjonalne detale producenta z Czechowic-Dziedzic.
Dziesięć moodboardów w różnych stylach z produktami z kolekcji „Simon 55” stworzyła specjalnie na warszawską premierę architekt wnętrz Karolina Szyszka z pracowni Nono, dla której przygotowanie moodboardów jest jednym z najważniejszych etapów pracy nad projektem.
W harmonii z architekturą
Przez cały proces projektowania wnętrza przeprowadził gości wydarzenia architekt wnętrz Jan Sikora, wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Profesor poprosił zebranych, by zamknęli oczy i wraz z nim wniknęli w świat jednej z jego spektakularnych realizacji – 500-metrowego salonu fryzjerskiego Sylwii Gaczorek. Do stworzenia wnętrza Jana Sikorę zainspirowały autentyczne przestrzenie loftowe. Właśnie w tego typu realizacjach profesor widzi praktyczne detale z kolekcji „Simon 55”. Architekt Jacek Tryc, opowiedział uczestnikom spotkania o swojej fascynacji Spitsbergenem, miejscem, w którym odnajduje spokój i odpoczywa. Jest ono dla niego także cennym źródłem natchnienia. Zaprezentował on swoje projekty, w które produkty Kontakt-Simon harmonijnie się wpisują, m.in. inspirowane właśnie największą norweską wyspą oraz polskim Podlasiem.
Biżuteria naścienna
W kolekcji „Simon 55” są trzy linie ramek, akcesoria i tak przydatne dodatki jak wieszaczki –na przykład na klucze. – Jedną z linii charakteryzuje czysta forma i matowe wykończenie, w drugiej mat łączy się z dekoracyjnym pierścieniem, trzecią wyróżniają naturalne materiały: szkło, metal i drewno – wskazał najważniejsze cechy nowości Marcin Oleszczuk, szef Biura Obsługi Projektów. Podsumowując spotkanie, Katarzyna Jaroszyńska zapytała uczestników o rolę osprzętu elektroinstalacyjnego w projektach wnętrz. Zdaniem ekspertów jest on istotnym elementem tak zwanej bazy wnętrza, ważnym, ale nie dominującym. Dyskretnie wkomponowuje się w całość, jest funkcjonalny, a przy tym dekoracyjny.
Fot. Bartek Barczyk
Za organizację wydarzenia odpowiedzialna była agencja OKK! PR.
Po więcej informacji zapraszamy na stronę Kontakt-Simon: https://www.kontakt-simon.com.pl/pl/

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.