Stonowana ekstrawagancja, czyli przepis na nowoczesne wnętrze
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Dzięki płytkom marki Engers łatwiej pozwolić sobie na ekstrawagancję, która w dyskretny sposób podkreśli charakter nowoczesnych wnętrz. Ich jasność, głębię, minimalizm i oryginalność. Kolekcja Double Impact to ciekawa odsłona uroku czerni i bieli oraz zróżnicowanych formatów – od mini mozaiki podłogowej 5x5 cm, przez kwadrat 60x60 cm, do płytek ściennych o wymiarach 33x100 cm oraz listwy wykończeniowej 3x100 cm. Dzięki nim aż trudno oderwać wzrok od podłóg i ścian! Zjawiskowe w łazience, salonie, kuchni i aneksie.
Kolekcja Double Impact marki Engers zaskakuje urodą kontrastu i możliwościami tworzenia mozaiki oraz układu, który odwzorowuje strukturę industrialnych ścian z cegły. Do wyboru jasna i ciemna wersja płytek – z przecieniowaniem, które jest o kilka tonów głębsze od barwy dominującej. To zaś daje efekt betonowej powierzchni z metalicznymi akcentami. Takie połączenie pozwala wzbogacić wnętrze o jedyny w swoim rodzaju element w stylu vintage.
Monochromatyczny szyk
Znając możliwości wariantów ułożenia i rozmiarów płytek Engers, warto wypróbować obie wersje monochromatyczne, a także jasno-ciemne wariacje: szachownicę, pasy, pręgi oraz wzory, które się nie śniły zwolennikom tradycji. Czerń i biel dają moc możliwości!
Monochromatyczne projekty mogą być zarazem ekstrawaganckie, jak i bezpieczne. Ekstrawagancja nie musi „krzyczeć” – wystarczy, że będzie zaskakiwać, nie tracąc nic z nowoczesnego tonu. Tę samą łazienkę można zobaczyć zarówno w jasnych, jak i ciemnych barwach. Jasne ściany i ciemna podłoga albo na odwrót. Wystrój niemalże biały lub niemalże czarny – z kontrastową obecnością tej drugiej barwy. Niczym jing i jang – w kontrze i w równowadze.
Śmiałe rozwiązania
Ekstrawagancka niejednoznaczność działa na wyobraźnię i pobudza twórcze rozwiązanie w zakresie wystroju wnętrz. Niektóre rozwiązania są tak piękne, że aż chce się je naśladować. Na przykład łazienka w stylu noir – ciemna od podłóg po sufit. I wcale nie czarna!
Duże przestrzenie pomagają wydobyć z designu płytek Double Impact wszystkie niuanse. Subtelną siateczkę szarych cieni, połysk oraz granice pomiędzy poszczególnymi partiami projektu. Dodatkowemu uwypukleniu łączeń służyć mogą też listwy lub pojedynczy pas białej mini-mozaiki.
Engers trafi też do gustu osób ceniących bardzo jasne, słoneczne wnętrza albo zimowe klimaty. Industrialna biel z powodzeniem sprawdzi się w niedużych pomieszczeniach takich jak WC, jak i na sporej przestrzeni salonu kąpielowego z wanną i prysznicem, która dzięki najmniejszym z płytek Double Impact, może po królewsku migać kaneczkami misternej mozaiki.
Ekstrawaganckie rozwiązania i unikalne połączenia
Kolekcje Engers określane są mianem trendsetterskich, co dodatkowo potwierdza nominacja w konkursie Perły Ceramiki. Z designu tych nowoczesnych płytek można się uczyć sztuki tworzenia unikalnych, na długo zapamiętywanych, połączeń. Takich jak projekty realizowane dzięki Double Impact.
Warto dodać, że surowcami, które inspirują projektantów wszystkich kolekcji Engers są metal, drewno i beton architektoniczny – czyli to, czego w żadnym nowoczesnym (a tym bardziej ekstrawaganckim!) projekcie nie może zabraknąć. Dzięki tym nawiązaniom łatwo o trafny wybór mebli i dodatków, które tworzą jedną linię z charakterem płytek. I równie łatwo o spektakularny efekt.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.