Komunikaty PR

Urban Crush – puls serca miasta w nowej kolekcji Silestone

2023-04-13  |  21:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Nowa kolekcja Silestone Urban Crush od Cosentino to propozycja pełna dekorów inspirowanych tętniącym życiem miastem. Lime Delight, Concrete Pulse, Brass Relish i Cinder Craze przypominają industrialne powierzchnie, stanowiąc idealne tło do surowych, eklektycznych przestrzeni. Kolekcję wyprodukowano w technologii HybriQ+, co oznacza zrównoważony proces produkcji, z wykorzystaniem 99% ponownie odzyskanej wody, 100% energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych i minimum 20% materiałów pochodzących z recyklingu.

Po dwóch latach od ostatniej premiery Silestone firmy Cosentino, wiodąca na świecie hybrydowa powierzchnia mineralna powraca w nowej odsłonie, pełnej miejskiej witalności. Cztery odcienie Urban Crush świetnie odnajdą się w kuchniach, salonach i łazienkach o nowoczesnej, pełnej życia estetyce.

Kiedy przyglądamy się bliżej nowym wzorom, projekty wnętrz z udziałem tych wielkoformatowych płyt Urban Crush wybuchają intensywnością, wprowadzając życie w przestrzenie z ich udziałem. Ta stylowa kolekcja, nawiązująca wyglądem do wapieni i piaskowców, składa się z czterech kolorów: Lime Delight, Concrete Pulse, Brass Relish i Cinder Craze. Dekory zostały zainspirowane fakturami miasta i przedstawiają esencję marki Silestone w jej przywiązaniu do koloru, a także bycia przełomową w wyznaczaniu trendów. Płyty dostępne są w zakładach kamieniarskich i studiach kuchennych współpracujących z Cosentino w trzech grubościach: 12, 20 i 30 mm.

Strukturalne odcienie beżu Lime Delight stanowią wszechstronną bazę dla każdego stylu wnętrz, od spokojnych i czystych przestrzeni, po bardziej nieoczekiwane i awangardowe propozycje. Jego jasne, ciepłe odcienie przywodzą na myśl blask słynnego wapienia z Marbelli.

Szary odcień Concrete Pulse jest idealny do eklektycznych wnętrz, w których pomaga stworzyć ciekawą grę kontrastów. Ten naturalny, surowy ton szarości przyjemnie współgra ze światłem i cieniem.

Ziarnisty brąz Brass Relish płynnie łączy się z kolorami i elementami wzorniczymi nowoczesnego stylu vintage. Jego wyrafinowany i elegancki kolor przypomina swą kolorystyką drobnoziarnisty piaskowiec.

Ciemne i ziarniste odcienie wieńczącego kolekcję Urban Crush odcienia Cinder Craze dodają stylu, osobowości i życia wnętrzom inspirowanym stylem loftowym. Zaproponowany przez Cosentino dekor stanowi współczesną reinterpretację czarnego piaskowca.

Silestone Urban Crush i technologia HybriQ+

Urban Crush to już kolejna kolekcja Silestone, powstała w pionierskiej technologii HybriQ+, opracowanej przez Cosentino. Wprowadzona na rynek w 2020 roku HybriQ+ stanowi jakościowy skok w ewolucji marki Silestone. Nowy proces produkcyjny charakteryzuje się zaangażowaniem firmy w ochronę środowiska, gospodarkę o obiegu zamkniętym i zrównoważone zarządzanie. Dzięki HybriQ+, oprócz osiągnięć Cosentino w zakresie ochrony środowiska, takich jak wykorzystanie w procesie produkcyjnym 99% wody z recyklingu i 100% odnawialnej energii elektrycznej, do produkcji Silestone wykorzystuje się co najmniej 20% surowców pochodzących z recyklingu. Ponadto technologia HybriQ+ wyróżnia się nową formułą w składzie Silestone, w której znacznie zmniejszono obecność krzemionki krystalicznej. W ten sposób seria Urban Crush ma w swoim składzie mniej niż 40% krzemionki krystalicznej.

Więcej na www.cosentino.com/pl-pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.