Komunikaty PR

W nowojorskim rytmie

2023-11-21  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Urok nowojorskiego stylu – ponadczasowy, elegancki, z odcieniami starego złota, postanowili zachować we wnętrzu inwestorzy z Gliwic, którzy do współpracy przy projekcie zaprosili architekt Marzenę Miszczyk-Brzozowską z biura projektowego Miszczyk Interior Design, Ambasadorkę marki Geberit. To ona wpisała wnętrza nabytego przez klientów z drugiej ręki domu w rytm nowojorskiego stylu życia. A że według życzenia inwestorów, miał on stanowić prywatną oazę relaksu 5-osobowej rodziny, projektantka sięgnęła również po inspiracje stylem Hampton – ulubionego miejsca wypoczynku nowojorczyków.

Ponadczasowa elegancji

Bazę całej aranżacji stanowi więc uniwersalna i ponadczasowa biel, która buduje neutralne tło dla klasycyzujących form mebli i dodatków. Doskonale łączy się ona także z obecnymi we wszystkich pomieszczeniach naturalnymi materiałami – drewnem i kamieniem. Najlepszym na to przykładem jest otwarta, 80-metrowa strefa dzienna, która nie tylko łączy salon z kuchnią i jadalnią, ale też z przestrzenią wokół domu. Duże przeszklenia zapraszają naturę do środka, a przestronny taras stanowi przedłużenie strefy wypoczynku. Ta ostatnia emanuje ciepłem i przytulnością, tworząc idealne miejsce do wspólnego spędzania czasu dla całej rodziny. Elegancji dodaje jej klasyczna sofa narożna z charakterystycznymi przeszyciami oraz miękkimi poduchami utrzymana w piaskowym beżu. Szczyptę luksusu wnosi zaś eksponująca niepowtarzalny rysunek kamienia obudowa kominka. Całość dopełniają szykowne dodatki – marmurowe stoliki, czy złote lampy oraz stylowe sztukaterie. Nutę Hampton podkreśla zaś subtelnie przewijający się, niczym lejtmotyw, łagodny odcień błękitu.

Funkcjonalne rozwiązania

Stąd już tylko krok do równie eleganckiej, rodzinnej jadalni, która stanowi stylistyczny łącznik między strefą salonową a kuchenną. Duży drewniany stół swą nowoczesną formą nawiązuje do prostej i minimalistycznej zabudowy kuchennej, zaś stylowe krzesła korespondują z klasycznymi elementami części wypoczynkowej. Sama kuchnia jest niezwykle ergonomiczna i funkcjonalna, a dzięki białym frontom doskonale wpisuje się w koncepcję wystroju otwartej części dziennej. Domknięta efektowną wyspą, której obudowa wykonana została z tego samego materiału, co kominek oraz lustrzanym słupkiem wyznacza część roboczą w pomieszczeniu. Elegancji dodają jej złote akcenty, w postaci armatury czy uchwytów meblowych, które podkreślają, że jest ona integralną częścią całości.

Nowoczesne technologie

Na szczególną uwagę zasługuje także łazienka. Stanowi ona kwintesencję całego projektu, śmiało eksponując wszystkie charakterystyczne jego elementy. Stąd odnajdziemy tu zarówno subtelną biel, stanowiącą tło dla aranżacji, rysunek kamienia zdobiący część ścian i umywalkę, jak i nawiązujące do sztukaterii ramki frontów szafek, miękkie, obłe formy wyposażenia czy złote dodatki i dekoracyjne oświetlenie. Jednak tym, co szczególnie podkreśla założenia koncepcyjne projektu jest… toaleta myjąca wybrana z oferty Geberit, która pojawiła się we wnętrzu na specjalne życzenie inwestorów. Z portfolio marki dobrano również stelaż podtynkowy Geberit wraz z przyciskiem spłukującym Geberit Sigma.

Toaleta myjąca Geberit AquaClean Sela została wybrana przez inwestorów ze względu na funkcjonalność i jakość wykonania. Jedno urządzenie o dwóch zastosowaniach pozwoliło zaoszczędzić miejsce w łazience, zapewniając przy tym najwyższy poziom higieny. Klasyczny, nienachalny design pozwolił idealnie wkomponować ją w wystrój łazienki, a nowoczesne funkcje, jak np. oświetlenie nocne toalety, spełnić oczekiwania inwestorów. Przy wyborze konkretnego modelu bardzo istotna okazała się również dostępność różnorodnych komponentów, jak stelaże WC czy przyciski Sigma, które można dowolnie personalizować oraz części zamiennych – wyjaśnia Marzena Miszczyk-Brzozowska. - Klienci skorzystali z zaproszenia do showroomu Geberit do Krakowa, gdzie zobaczyli różne toalety myjące i mogli je przetestować. Ostatnio często wysyłamy klientów do krakowskiego showroomu marki – dodaje z uśmiechem architektka.

Wybór tak zaawansowanego technologicznie rozwiązania o unikatowym designie, zamiast tradycyjnej miski WC i bidetu, jest najlepszym dowodem na to, że w całym projekcie pod płaszczykiem klasycznej elegancji, kryją się bardzo nowoczesne i funkcjonalne rozwiązania, które choć niewidoczne na pierwszy rzut oka, najlepiej wpisują wnętrza w założenia stylu inspirowanego największą metropolią na świecie.

Projekt: Marzena Miszczyk-Brzozowska, Miszczyk Interior Design, Ambasadorka marki Geberit

Zdjęcia: Mateusz Minko

www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.