Komunikaty PR

Weź udział w ULTRA PORANKU z REJS

2023-06-06  |  01:00
Biuro prasowe

ULTRA PORANKI to cykl wyjątkowych spotkań branżowych, podczas których stolarze będą mogli zapoznać się z propozycjami produktowymi marki REJS. Wśród prezentowanych akcesoriów, obok doskonale znanych już i sprawdzonych systemów, nie zabraknie nowości – szuflad ULTRA Box i nowych, innowacyjnych produktów z linii Maxima PURO.

Ultraporanki to świetna okazja do spotkania z naszymi handlowcami, zapoznania się z ofertą, a także rozmowy o nowych rozwiązaniach i produktach, które niedawno miały premierę – jak np. nowe szuflady UltraBox.  A to wszystko w towarzystwie przepysznej kawy i smacznego śniadania – mówi Joanna Posadzy, Dyrektor Marketingu firmy REJS.

Podczas ULTRA PORANKÓW, od godz. 9 do 13, będzie można uzyskać szczegółowe informacje na temat poszczególnych rozwiązań, a także fachowe porady dotyczące ich montażu. Mało tego, uczestnicy spotkań będą mogli liczyć na specjalne rabaty na akcesoria i komponenty meblowe.

A oto harmonogram ULTRA PORANKÓW:

12 czerwca Rypin, 13 czerwca Elbląg, 14 czerwca Lublin, 15 czerwca Bydgoszcz, 16 czerwca Gdynia, 19 czerwca Toruń, 20 czerwca Płock, 21 czerwca Siemianowice Śląskie, 22 czerwca Jelenia Góra, 23 czerwca Luboń, 26 czerwca Suwałki, 27 czerwca Łomża, 28 czerwca Bralin, 29 czerwca Świętochłowice, 30 czerwca Zielona Góra, 3 lipca Rybnik, 4 lipca Gosławice, 5 lipca Białystok, 6 lipca Szczecin, a także 10 lipca Biłgoraj (Furnifit), 11 lipca Olsztyn (Fest), 12 lipca Lublin (Carmin), 13 lipca Łodź (Dekor-płyt), 14 lipca Wrocław (Kraft).

W każdym punkcie handlowym odbędzie się jeden ULTRA PORANEK.

Serdecznie zapraszamy!

www.rejs.eu www.e-rejs.eu

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.