Komunikaty PR

Wnętrze z duszą. Zobacz nowy odcinek cyklu Open the door for Tubądzin w Mono Caf

2023-04-04  |  16:00
Biuro prasowe

Styl soft loft, który zgodnie łączy ze sobą industrializm i przytulność, otulił wnętrze wyjątkową atmosferą, sprawiając, że chce się w nim pozostać na długo. Bazą aranżacji jest subtelna ceramika.

Mono Cafe & Bistro w Łodzi mieści się w budynku Monopolis – dawnego Monopolu Wódczanego, który ma długą i niezwykle interesującą historię. Pofabryczny ceglany budynek, zachwycający zabytkową architekturą, przyciąga nie tylko miłośników wnętrz, ale też fanów wyśmienitej kuchni. Stał się bowiem centrum kulinarnej podróży, oferując między innymi autorskie dania i aromatyczną kawę z karty Mono Cafe & Bistro.

W bistro panuje styl soft loft, będący zgrabnym zestawieniem przytulności i domowego ciepła, z lekkim połyskiem glamour oraz industrializmem. Zespolenie tych trzech konwencji w jednym projekcie stanowi nie lada wyzwanie. Zachowanie proporcji i eksponowanie każdej z nich w odpowiedni sposób, wymaga najwyższej jakości materiałów i świeżego spojrzenia na tradycję. Doskonałą bazą aranżacji są płytki z kolekcji Torano marki Monolith od Grupy Tubądzin.

W Mono Cafe nie zabrakło stricte fabrycznych detali, świetnie zachowanej czerwonej cegły, miękkich foteli i drewnianych krzeseł oraz pięknie wykończonego baru. Pojawiły się na nim płytki od Grupy Tubądzin o zjawiskowym wzorze, przywołującym na myśl zakłady fabryczne. Podłogi oraz blaty stołów wykonano z płytek Torano marki Monolith.

Więcej o inspiracjach estetycznych i kulinarnych realizowanych w Mono Cafe & Bistro opowiadają właściciele lokalu. Bistro pojawiło się w najnowszym odcinku Open the door for Tubądzin, który jest już dostępny na kanale marki w serwisie YouTube oraz na profilach społecznościowych w serwisach Facebook i Instagram.

Open the door for Tubądzin to cykl, który zabiera widzów do domów oraz pracowni polskich artystów i miłośników unikalnych wnętrz. To wyjątkowa okazja, aby zobaczyć niezwykłe wnętrzarskie aranżacje stworzone przez i dla rodzimych twórców. Goście cyklu pokazują jak żyją, pracują, a także dzielą się swoimi inspiracjami aranżacyjnymi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.