Wyposażasz mieszkanie lub dom? Asystent Klienta w Galerii Wnętrz DOMAR doradzi!

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut
ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl
W wyniku ostatnich, wzmożonych zmian w aktywności zakupowej konsumentów, wzrosła popularność nowoczesnych narzędzi pozwalających na kompleksową obsługę różnych kanałów komunikacji z klientami. Dotyczy to również galerii wnętrzarskich – stąd z myślą o przystosowaniu się do nowych warunków, zwiększeniu komfortu zakupów oraz oszczędności czasu, Galeria Wnętrz DOMAR wprowadziła bezpłatną usługę Asystenta Klienta. O jej szczegółach opowiada Aldona Mioduszewska, Dyrektor Marketingu w Galerii Wnętrz DOMAR.
Obecnie konsumenci coraz aktywniej poruszają się po zakamarkach sieci, zwłaszcza z intencjami zakupu dostępnych produktów. Jednak w przypadku wyboru mebli czy wyposażenia do mieszkania, proces zakupowy wciąż pozostaje głównie w formie tradycyjnej – kupno wymaga nie tylko obejrzenia produktu, ale i sprawdzenia jego dodatkowych parametrów, z których wygoda jest najważniejsza - a tę sprawdzić w sieci trudno. W celu ulepszenia dotychczasowych możliwości zakupowych, galerie wnętrzarskie sięgają po różnorodne, nowoczesne rozwiązania. Przykładem tego jest Galeria Wnętrz Domar, która wprowadziła bezpłatną usługę Asystenta Klienta:
„Wyposażanie własnego domu jest dużym przedsięwzięciem - dotyczy ono przecież aranżacji oraz zagospodarowania miejsca, w którym spędzamy sporo czasu. Dlatego kompetentny asystent nie tylko posłuży praktyczną pomocą lub w dogodnym czasie oprowadzi po przestrzeni sklepowej, ale również doradzi w kwestii aranżacji – także online. Wprowadzając taki rodzaj usługi chcieliśmy, aby bez względu na panujące okoliczności, klienci w każdej formie kontaktu czuli się przez nas w pełni zaopiekowani. I chyba nam się to udaje, ponieważ coraz częściej umawiają się na spotkania z Asystentem.” - mówi Aldona Mioduszewska, Dyrektor Marketingu Galerii Wnętrz Domar.
Poprowadzi i doradzi
A czym wyróżnia się tego typu usługa? Jak wyjaśnia Aldona Mioduszewska, obowiązkiem Asystenta Klienta - Mateusza Ozdoby - jest oprowadzanie, doradztwo oraz wyszukiwanie interesujących nas produktów lub salonów sprzedaży: „Zna on Galerię Wnętrz DOMAR od podszewki. Szybko wskazuje poszukiwane salony sprzedaży lub podpowiada, w których z nich znajdują się konkretne modele mebli. Mateusz może doradzić także osobom przeprowadzającym remonty w wyborze artykułów wykończenia wnętrz. Opracowuje trasę „zwiedzania”, dzięki której w odpowiednich dla klienta godzinach można bliżej poznać dostępny asortyment. Ten aspekt jest szczególnie ważny, ponieważ olbrzymia oferta produktów w każdym ze 100 sklepów różni się cenowo, stąd kompetentne doradztwo będzie wyjątkowo istotne dla klientów oszczędnie gospodarujących budżetem”.
Asystent Klienta Galerii Wnętrz DOMAR nie tylko umawia się z klientami na miejscu, ale także obsługuje czat na stronie: „Najczęściej zadawane są pytania o konkretny mebel lub podsyłane są jego zdjęcia. W odpowiedzi, Asystent Klienta lokalizuje produkt w danym salonie i przekazuje dodatkowe informacje na jego temat. Często zdarza się jednak, że po rozmowie z Mateuszem osoby zainteresowane danym asortymentem przychodzą po prostu do galerii i już wspólnie przeglądają ofertę.” – dodaje Dyrektor Marketingu Galerii Wnętrz Domar.
Galerie Wnętrzarskie ułatwiają zakupy oferowanych przez siebie rozwiązań wprowadzając wiele nowoczesnych udogodnień, które pozwalają na komfortowe i spokojne zakupy, ale również na sporą oszczędność czasu. Dopasowując się do aktualnej sytuacji, Galeria Wnętrz DOMAR wprowadziła bezpłatną usługę Asystenta Klienta, dzięki której klienci w relacji F2F oraz online otrzymują profesjonalne doradztwo, ale i przyjacielskie wsparcie.
_____________________________
O Galerii Wnętrz DOMAR:
Wrocławska Galeria Wnętrz DOMAR to największa galeria wyposażenia wnętrz w Polsce. Na 24 000 m² swoje stoiska ma ponad 100 najemców, którzy mają w swojej ofercie produkty wyposażenia wnętrz i materiałów wykończeniowych - począwszy od mebli, poprzez dekoracje, wyposażenie kuchni, podłogi, dywany, firany, zasłony, tapety, oświetlenie, kominki, drzwi, schody czy okna a nawet systemy do inteligentnych domów. Ponadto w Galerii Wnętrz DOMAR znajdują się: market Biedronka i drogeria Rossmann a także restauracja, klub fitness, szkoła tańca, bank i apteka.
www.DOMAR.pl

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań
– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.
Prawo
Seniorzy zyskają na rencie wdowiej średnio 350 zł miesięcznie. Od 2027 roku świadczenie jeszcze wzrośnie

Z początkiem lipca ruszyły wypłaty tzw. renty wdowiej. Ponad milion wniosków o świadczenie wpłynęło do wszystkich organów emerytalno-rentowych, przy czym zdecydowana większość do ZUS. Pierwszego dnia do 86 tys. osób trafiło łącznie blisko 317 mln zł, z czego ponad 30 mln zł to kwota, o którą wzrosły wypłaty w związku z zastosowaniem zbiegu świadczeń.
Motoryzacja
Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.