Wyposażasz mieszkanie lub dom? Asystent Klienta w Galerii Wnętrz DOMAR doradzi!
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_1859200192,w_170,h_95,wo_170,ho_95,r_png,_small.png)
Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut
ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl
W wyniku ostatnich, wzmożonych zmian w aktywności zakupowej konsumentów, wzrosła popularność nowoczesnych narzędzi pozwalających na kompleksową obsługę różnych kanałów komunikacji z klientami. Dotyczy to również galerii wnętrzarskich – stąd z myślą o przystosowaniu się do nowych warunków, zwiększeniu komfortu zakupów oraz oszczędności czasu, Galeria Wnętrz DOMAR wprowadziła bezpłatną usługę Asystenta Klienta. O jej szczegółach opowiada Aldona Mioduszewska, Dyrektor Marketingu w Galerii Wnętrz DOMAR.
Obecnie konsumenci coraz aktywniej poruszają się po zakamarkach sieci, zwłaszcza z intencjami zakupu dostępnych produktów. Jednak w przypadku wyboru mebli czy wyposażenia do mieszkania, proces zakupowy wciąż pozostaje głównie w formie tradycyjnej – kupno wymaga nie tylko obejrzenia produktu, ale i sprawdzenia jego dodatkowych parametrów, z których wygoda jest najważniejsza - a tę sprawdzić w sieci trudno. W celu ulepszenia dotychczasowych możliwości zakupowych, galerie wnętrzarskie sięgają po różnorodne, nowoczesne rozwiązania. Przykładem tego jest Galeria Wnętrz Domar, która wprowadziła bezpłatną usługę Asystenta Klienta:
„Wyposażanie własnego domu jest dużym przedsięwzięciem - dotyczy ono przecież aranżacji oraz zagospodarowania miejsca, w którym spędzamy sporo czasu. Dlatego kompetentny asystent nie tylko posłuży praktyczną pomocą lub w dogodnym czasie oprowadzi po przestrzeni sklepowej, ale również doradzi w kwestii aranżacji – także online. Wprowadzając taki rodzaj usługi chcieliśmy, aby bez względu na panujące okoliczności, klienci w każdej formie kontaktu czuli się przez nas w pełni zaopiekowani. I chyba nam się to udaje, ponieważ coraz częściej umawiają się na spotkania z Asystentem.” - mówi Aldona Mioduszewska, Dyrektor Marketingu Galerii Wnętrz Domar.
Poprowadzi i doradzi
A czym wyróżnia się tego typu usługa? Jak wyjaśnia Aldona Mioduszewska, obowiązkiem Asystenta Klienta - Mateusza Ozdoby - jest oprowadzanie, doradztwo oraz wyszukiwanie interesujących nas produktów lub salonów sprzedaży: „Zna on Galerię Wnętrz DOMAR od podszewki. Szybko wskazuje poszukiwane salony sprzedaży lub podpowiada, w których z nich znajdują się konkretne modele mebli. Mateusz może doradzić także osobom przeprowadzającym remonty w wyborze artykułów wykończenia wnętrz. Opracowuje trasę „zwiedzania”, dzięki której w odpowiednich dla klienta godzinach można bliżej poznać dostępny asortyment. Ten aspekt jest szczególnie ważny, ponieważ olbrzymia oferta produktów w każdym ze 100 sklepów różni się cenowo, stąd kompetentne doradztwo będzie wyjątkowo istotne dla klientów oszczędnie gospodarujących budżetem”.
Asystent Klienta Galerii Wnętrz DOMAR nie tylko umawia się z klientami na miejscu, ale także obsługuje czat na stronie: „Najczęściej zadawane są pytania o konkretny mebel lub podsyłane są jego zdjęcia. W odpowiedzi, Asystent Klienta lokalizuje produkt w danym salonie i przekazuje dodatkowe informacje na jego temat. Często zdarza się jednak, że po rozmowie z Mateuszem osoby zainteresowane danym asortymentem przychodzą po prostu do galerii i już wspólnie przeglądają ofertę.” – dodaje Dyrektor Marketingu Galerii Wnętrz Domar.
Galerie Wnętrzarskie ułatwiają zakupy oferowanych przez siebie rozwiązań wprowadzając wiele nowoczesnych udogodnień, które pozwalają na komfortowe i spokojne zakupy, ale również na sporą oszczędność czasu. Dopasowując się do aktualnej sytuacji, Galeria Wnętrz DOMAR wprowadziła bezpłatną usługę Asystenta Klienta, dzięki której klienci w relacji F2F oraz online otrzymują profesjonalne doradztwo, ale i przyjacielskie wsparcie.
_____________________________
O Galerii Wnętrz DOMAR:
Wrocławska Galeria Wnętrz DOMAR to największa galeria wyposażenia wnętrz w Polsce. Na 24 000 m² swoje stoiska ma ponad 100 najemców, którzy mają w swojej ofercie produkty wyposażenia wnętrz i materiałów wykończeniowych - począwszy od mebli, poprzez dekoracje, wyposażenie kuchni, podłogi, dywany, firany, zasłony, tapety, oświetlenie, kominki, drzwi, schody czy okna a nawet systemy do inteligentnych domów. Ponadto w Galerii Wnętrz DOMAR znajdują się: market Biedronka i drogeria Rossmann a także restauracja, klub fitness, szkoła tańca, bank i apteka.
www.DOMAR.pl
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/pakosinska-kmn-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej
Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.
Media i PR
Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem
![](/files/1922771799/iwp-prawa-wydawcow-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców. Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.
Psychologia
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
![](/files/1922771799/luna-alive-foto,w_133,_small.jpg)
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.