Za nami targi ISH 2023! Zapraszamy na relację ze stoiska Vasco!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Po kilku latach przerwy największe w Europie targi branży sanitarno-instalacyjnej ISH powróciły do swej tradycyjnej formuły. Około 2000 firm z 53 krajów zaprezentowało nowości i innowacje w Centrum Targowo-Wystawienniczym we Frankfurcie nad Menem. Wśród nich nie mogło zabraknąć wyznaczającej trendy w systemach instalacyjnych marki Vasco.
Organizowane co dwa lata targi ISH we Frankfurcie nad Menem od lat prezentują największe osiągnięcia w branży sanitarnej, grzewczej i klimatyzacyjnej. Także i w tym roku, w dniach od 13 do 17 marca we Frankfurckim Centrum Targowo-Wystawienniczym, można było na żywo spotkać się z przedstawicielami branży sanitarno-instalacyjnej.
Nowa, hybrydowa formuła
Około 2000 firm z branży sanitarnej, grzewczej i klimatyzacyjnej z 53 krajów zaprezentowało swoje nowości i innowacje szerokiemu gronu odbiorców. Do ich grona w tym roku dołączyli także Ci, którzy nie mogli pojawić się w halach targowych we Frankfurcie nad Menem. Czerpiąc bowiem doświadczenie z wirtualnej edycji ISH 2021, organizatorzy w postanowili połączyć obie formy prezentacji targowych – na żywo i on-line. Wyznaczyło to także nową formułę targów ISH Digital Extension umożliwiającą kontakt z klientami, partnerami i dziennikarzami przez Internet.
Wokół zrównoważonej przyszłości
W obliczu globalnego kryzysu i krytycznych wydarzeń ostatnich lat, skupiono się na rozwiązaniach na rzecz zrównoważonej przyszłości. Przez pięć dni na targach ISH wszystko kręciło się wokół innowacji, które były hołdem dla osiągnięcia celów zrównoważonego rozwoju. Tych kilka lat przerwy w targach przemysł i branża HVAC wykorzystała na intensyfikacje prac nad tworzeniem rozwiązań dla wspólnej przyszłości, innowacji, ochrony klimatu i efektywnego wykorzystania dostępnych zasobów. Oszczędne wykorzystanie wody, odnawialne źródła energii do wytwarzania ciepła i higieniczne, czyste powietrze w budynkach zdominowały główną tematykę targów. Nie mogło zabraknąć także najnowszych trendów projektowych, które z pewnością staną się ważnym wyznacznikiem rozwoju.
ISH Energy: wszystko dla transformacji energetycznej w budynkach
Imponująca przestrzeń targowa została podzielona tematycznie na dwa sektory - ISH Water: komfort spotyka się ze zrównoważonym rozwojem oraz ISH Energy: wszystko dla transformacji energetycznej w budynkach. Te ostatnie miało miejsce w pawilonach 8-12, gdzie wystawcy zaprezentowali całe spektrum innowacyjnych pomysłów na transformację energetyczną w budynkach: od pomp ciepła, poprzez systemy kogeneracyjne i systemy grzewcze z ogniwami paliwowymi, aż po fotowoltaikę i systemy solarne. W centrum uwagi znalazły się również: kotły kondensacyjne przystosowane do wodoru, rozwiązania cyfrowe, energooszczędne systemy automatyki i oczywiście wentylacja domowa z odzyskiem ciepła.
Home of Smart Climate Solutions – Vasco na ISH 2023
Na tak ważnych i prestiżowych dla branży instalacyjno-sanitarnej targach nie mogło zabraknąć także wyznaczającej trendy w systemach instalacyjnych firmy Vasco. Zgodnie z przyświecającą całości ideą innowacyjności na rzecz zrównoważonej przyszłości zaprezentowała ona kompletny, energooszczędny i w pełni zintegrowany system służący do uzyskania optymalnego klimatu w całym domu - Home of Smart Climate Solutions. To kompleksowe rozwiązanie dedykowane zarówno do domów jednorodzinnych, jak i obiektów użyteczności publicznej. Pozwala na nowoczesne, inteligentne, a przede wszystkim przyjazne środowisku zarządzanie przepływem ciepła w budynkach: od źródeł zasilania, przez zróżnicowane formy sposobu ogrzewania i chłodzenia pomieszczeń, po wentylację z odzyskiem ciepła.
- Dziękujemy gościom targów za tak liczne odwiedziny na naszym stoisku, inspirujące rozmowy, ciekawe pytania i konstruktywne opinie. Niezmiernie było nam miło zaprezentować Państwu nasze najnowsze rozwiązania, opowiedzieć o ich szerokim zastosowaniu oraz energooszczędnym i przyjaznym dla środowiska wpływie, jakie mają na ich użytkowników oraz otaczający nas świat – podsumowuje targi Patrycja Michałek, Product Manager Vasco Polska.
Do zobaczenia na kolejnej edycji targów ISH!
Więcej na: www.vasco.eu

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.