Zaproś wiosnę do wnętrza!
A co ożywia wnętrza i nadaje im charakter? Dodatki i dekoracje! Te od marki Fyrklövern inspirują do spędzania cudownych chwil zarówno przy udekorowanym stole, jak i po prostu w pięknie zaaranżowanym wnętrzu.
Gdy w kalendarzu, a przede wszystkim za oknem, zaczyna rządzić wiosna, wiele osób odkrywa w sobie na nowo… pasję do aranżacji wnętrz. To właśnie wtedy mamy ochotę na zmiany – powiew świeżości, który wypełni pomieszczenie pozytywną energią. To zatem idealny moment, by przeprowadzić wiosenną metamorfozę. By ją z sukcesem zrealizować, niezbędne będą stylowe dodatki i dekoracje. To one sprawiają, że mieszkanie zyskuje wyjątkowy charakter.
Planując (nie tylko wiosenną) aranżację wnętrza i stołu warto postawić na produkty najwyższej jakości, które łączą w sobie ekskluzywność, trwałość, perfekcję wykonania i wyjątkowe wzornictwo. Właśnie takie są propozycje marki Fyrklövern, która została wyróżniona w prestiżowym, ogólnopolskim konkursie Laur Konsumenta 2023, otrzymując złote godło w kategorii Nakrycia stołu. Fyrklövern inspiruje do tworzenia zachwycających stylizacji, dzięki którym wnętrze zyska niepowtarzalny styl i wypełni je wiosenna, pełna ciepła atmosfera.
W asortymencie marki Fyrklövern znaleźć można idealne na tę porę roku motywy. Co zwiastuje wiosnę w przyrodzie? Oczywiście motyle – symbol eterycznego, ulotnego piękna i subtelności. To właśnie one zdobią kolekcję porcelany Fyrklövern Bella. Inspiracją przy tworzeniu tego serwisu był stan między jawą a snem, w którym zwiewne motyle, tańczące na białej porcelanie, przywodzą na myśl wieczne lato, niezależnie od pory roku. Bella to ponadczasowa estetyka najwyższej jakości, w nowoczesnym designie niosąca przesłanie wolności, radości i lekkości. Tę kolekcję zaprojektowała Cecilia Åberg. Jej dziełem jest również pastelowa seria Dream Collection, która idealnie komponuje się z porcelaną Bella. Kolekcję Dream Collection tworzą narzuty i poduszki z miłej w dotyku, 100% bawełnianej satyny, praktyczna i niezwykle estetyczna taca, która po rozłożeniu nóżek może służyć także jako stolik, porcelanowe pojemniki z bambusową pokrywką. Kolory akwareli ożywiają namalowane na nich szafirki, pachnący groszek i trzepoczące skrzydłami motyle. To prawdziwy powiew wiosny w każdym domu!
We wiosennej aranżacji nie może oczywiście zabraknąć kwiatów – i to zarówno tych świeżych, jak i w postaci motywów dekoracyjnych. Kwiatowe zdobienia warto wprowadzić do aranżacji stołu. Tu doskonałą propozycją będzie kolekcja Fyrklövern Sentiment, zaprojektowana przez Micaela Bindefelda. Obfitujący w detale wzór został zilustrowany przez Lenę Holtzberg, a inspiracją był ogród Micaela i jego ulubione kwiaty rosnące wokół domu. Unikalny dekor i głęboki odcień kobaltu tworzą kompozycję, która zachwyca wyrazistością i elegancją. Te same motywy zdobią kolekcję Fyrklövern House of Aspvik. Tu rządzi natura! Dwustronny pled, poduszki, kuchenne ściereczki oraz lampa zachwycają kunsztownym wzorem z granatowymi motylami, konwaliami majowymi, orlikami czy niezapominajkami. Niebiesko-biały motyw zawsze wygląda doskonale i nigdy nie wychodzi z mody.
Bardziej subtelne motywy kwiatowe znajdziemy w kolekcji Fyrklövern Clematis, która łączy w sobie nowoczesny, fiński styl z jakością i funkcjonalnością. Elegancka, biała porcelana najwyższej jakości, ponadczasowy design i uroczy, romantyczny, kwiatowy wzór tworzą doskonałą harmonię elegancji i prostoty. I wnoszą magię zaczarowanego ogrodu do każdego wnętrza!
Piękno świeżych kwiatów idealnie wyeksponuje natomiast wazon Fyrklövern Pearls. Inspiracją do jego projektu były wspomnienia z dzieciństwa nad morzem i koraliki z muszelek. Jasny, ciepły, przejrzysty kolor i umieszczone wewnątrz szkła koraliki tworzą piękną kompozycję.
Każdy wiosenny wieczór wypełnią ciepłym blaskiem lampiony Fyrklövern Dream Collection, wykonane z błyszczącej, efektownej stali nierdzewnej. Namalowane na nich motyle i kwiaty, w subtelnych kolorach, pięknie uwidocznią się o zmierzchu w blasku świec. Inną propozycją są latarenki Lighthouses. Charakteryzują się one miękkimi kształtami i zabawnym wzornictwem nawiązującymi do wież i latarni morskich, a wraz z latarenkami z kolekcji Townhouses tworzą unikalną kompozycję przywołującą na myśl wakacje i błogi relaks nad morzem. I to bez ruszania się z domu! Morskie inspiracje widać również w wyjątkowych świecznikach Fyrklövern Scallop, które zostały stworzone na wzór miękko ryflowanych muszli przegrzebków. Połączenia wygiętego kształtu muszli z gładkimi powierzchniami, powoduje piękne odbijanie światła, a ciężar świecznika tworzy wrażenie luksusu. Subtelnie rozświetlą coraz cieplejsze wieczory, sprawiając, że ta wiosna i lato staną się jeszcze piękniejsze!

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.