Domomarket – targi autorskie już 17-18 września w Domotece
Szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, wyróżniających się doskonałym designem, to znak rozpoznawczy Domoteki. Klienci świetnie wiedzą, co mogą znaleźć w ofercie, a także z jakich materiałów wykonane są produkty. Domoteka idzie jednak o krok dalej i w kreatywny sposób dopełnia swój asortyment. Temu służy wydarzenie Domomarket – targi autorskie, które odbędą się w dniach 17-18 września 2021 roku. Będzie można na nich nabyć unikatowe produkty modowe, biżuteryjne czy dekoracyjne.
Domomarket to wyjątkowe targi prezentujące najlepsze autorskie marki. Celem wydarzenia – organizowanego we współpracy z projektem Jestem Slow – jest wspieranie lokalnych producentów i projektantów oraz popularyzowanie idei „slow”, czyli świadomego, a także odpowiedzialnego dokonywania zakupów. – Domoteka to miejsce inspiracji, które kreuje trendy, a także zawsze wychodzi naprzeciw potrzebom klientów. Nasza oferta jest bardzo zróżnicowana, jednak postanowiliśmy ją nieco poszerzyć. Mamy świadomość, jak ważne jest poszukiwanie autentyczności, unikalności oraz produktów lokalnych, które powstają zgodnie z ideą slow oraz w trosce o środowisko. Stąd pomysł na organizację Domomarket, który uzupełni naszą ofertę właśnie o takie produkty – dekoracje czy akcesoria. Zależy nam przy tym na promowaniu małych producentów oraz projektantów – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera, właścicielu Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka.
Targi w Domotece stanowią więc idealną okazję do kupienia unikatowych, oryginalnych produktów, zainspirowania się najnowszymi designerskimi trendami, przetestowania kosmetyków czy znalezienia modowych perełek. – Wybierając marki do targów Domomarket, kierowałam się wartościami, które są bliskie nam jako Grupie Slow. Wystawców obecnych na targach łączy to, że ich projekty są autorskie i oryginalne, a oferowane przez nich produkty są wytwarzane lokalnie, w Polsce, w pojedynczych egzemplarzach lub krótkich seriach. Każda z marek ma jednak swój indywidualny, charakterystyczny styl, tak że oczekujcie ogromnej różnorodności! – zaprasza na targi Marta Głogowska, Manager Projektu w Grupie Jestem Slow.
W Domomarket wezmą udział wystawcy z następujących kategorii:
- Dom (artykuły dekoracyjne, dodatki, zapachy, tekstylia)
- Moda (odzież i dodatki)
- Pielęgnacja (kosmetyki i akcesoria)
- Vintage (artykuły dekoracyjne, odzież, rowery, plakaty, płyty winylowe)
- Kultura i rozrywka (magazyny, książki)
- Gastronomia
Na targach pojawią się produkty unikalne, autorskie, świetnie zaprojektowane. Wpisuje się to szerszą filozofię Domoteki, która zachęca do pięknych, dobrych zmian nie tylko w domu, lecz także w stylu życia.
Wśród wystawców znajdują się takie marki, jak: Adam Bart, Afish, Bartos Cosmetics, Bear Ebike, Bionaturalis, Bracia Mydlarze, Cosmo Stones, Cophi Coffe Solutions, DQ Dominika Niewczas, Dwa Borsuki, Galeria Sztuki Rowerowej, Intensi, Joccos Design, J&P Ceramic Boat, Kaya Impress, Lazy Sundays, LunaLoop , Maiss, Malinowa Szuflada, Malkontent, Myśl od Czapy, Oczar Manufaktura, Old Sail & Old Soldier, Playwoodworks, Tacos La Fiesta, TASHKA, TAS-KU, Winyl Market, Woodness, Wydawnictwo Claroscuro oraz Vende.
Więcej informacji na temat Domomarket, a także uczestniczących w nim wystawców można znaleźć na stronie WWW Domoteki oraz na profilu FB: https://www.facebook.com/events/210225864479026
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Serdecznie zapraszamy do Domoteki: 17 września w godz. 15-21 oraz 18 września w godz. 10-21.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.