Komunikaty PR

Dopasowane sukienki dla mamy i córki w ofercie Lidla - idealne na lato

2022-07-13  |  14:00

Wielu z nas z utęsknieniem czeka na rozpoczęcie sezonu wakacyjnego i beztroskiego plażowania. Bez względu na to czy planujemy dalsze wyjazdy, czy zostajemy w kraju, warto uzupełnić letnią garderobę. Z myślą o tym, Lidl Polska przygotował wyjątkową ofertę odzieży i dodatków dla całej rodziny.

Kolekcja pojawi się już w czwartek 14 lipca w sklepach sieci oraz online na www.lidl.pl. 

 


Jaka matka, taka córka

Podobne lub takie same stroje dla mam i córek, w duchu idei kolekcji matchy-matchy, to popularny od kliku sezonów trend. Jak wiadomo, córki uwielbiają naśladować swoje mamy, podpatrywać je podczas zabiegów pielęgnacyjnych czy przymierzać ich buty na obcasie. Z myślą o młodych elegantkach Lidl Polska przygotował specjalną kolekcję sukienek dla pań. Dzięki niej mamy i córki będą mogły ubrać się dokładnie tak samo. Już od czwartku 14 lipca w sklepach Lidl Polska znajdziemy dziewczęce sukienki Lupilu z dekoltem typu carmen, dostępne w dwóch wzorach (24,99 zł / 1 szt.). Sukienki Esmara o dokładnie takim samym wzorze, ale w wersji dla kobiet kupimy za 34,99 zł / 1 szt. Dodatkowo w najnowszej ofercie znajdą się przewiewne sukienki damskie Esmara z wiskozy, dostępne w trzech wersjach kolorystycznych.

Co ważne, wszystkie sukienki objęte są specjalną promocją –  przy zakupie dwóch sztuk, za drugą zapłacimy 40 proc. mniej (cena regularna 39,99 zł / 1 szt., cena za drugą sztukę 23,99 zł).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Problemy społeczne

Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.