Dots Socks zaprasza do współpracy młodych, kreatywnych twórców!
Dots Socks zaprasza do współpracy młode, kreatywne osoby, przed którymi świat mody nie ma tajemnic, by zaoferować im możliwość rozwoju, a także przekłuć najlepsze pomysły w realne działania dla marki. Przedstawiciele firmy oferującej kolorowe i oryginalne skarpetki chcą budować przyszłość brandu i realizować projekty w zgodzie z najnowszymi trendami wspólnie ze swoimi utalentowanymi klientami.
Dots Socks to młoda, polska marka, która – jak sama twierdzi – za pomocą skarpetek pragnie wypełnić ulice kolorem i wcielać w życie pomysły, dzięki którym jej odbiorcy z łatwością będą mogli wyrazić siebie. W jej ofercie znajdziemy całe mnóstwo propozycji – od tych z motywem ananasa, ciastek i burgerów przez zwierzęta, czy rośliny na zabawnych napisach kończąc. Wszystko to w przeróżnych odcieniach, z dala od nudy i sztampy. Klientami firmy są osoby, które nie boją się łamać schematów i sięgać po nietypowe rozwiązania. Taka też jest najnowsza kampania marki, prezentująca szalone stylizacje, w których kolorowe skarpetki nosi się z klasycznymi szpilkami i eleganckim garniturem. Nie istnieją bowiem granice i schematy, których nie można łamać.
Marka tworzona przez młode osoby pragnie połączyć swoje siły ze wszystkimi, którym świat mody i najnowsze trendy nie pozostają obojętne, by wspólnie realizować i wcielać w życie nowe projekty, a także wyznaczać kierunki na przyszłość. To okazja dla wszystkich, którzy chcieliby stawiać pierwsze kroki w branży, budować swoje modowe portfolio i mieć realny wpływ na rozwój firmy, a także oferowane przez nią produkty. Przedstawiciele Dots Socks chcą tworzyć swoją ofertę nie dla swoich klientów, lecz wspólnie z nimi.
Napisz o swoim stylu, zainteresowaniach oraz o tym, co zwróciło twoją uwagę w świecie mody i spotkaj się z twórcami marki, by wcielić swoje pomysły w życie! Dołącz do kolorowego teamu, wysyłając zgłoszenie z prezentacją na adres mailowy natalia@dotssocks.com.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.