Komunikaty PR

Dreamscapes - krajobrazy ze snów

2023-09-25  |  01:00
Biuro prasowe

Raz w roku cała branża wnętrzarskie skupia swoją uwagę na słonecznej Bolonii, gdzie odbywają się coroczne targi Cersaie - prezentujące płytki ceramiczne i wyposażenie łazienek. Jak co roku, swoje nowości przedstawia tam również Grupa Tubądzin.

Cersaie, inaczej znane jako Międzynarodowe Targi Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek, odbywają się w dniach 25-29 września 2023 roku. To jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych na skalę światową. Przez pięć dni główni gracze na rynku prezentują swoje nowości, kształtują trendy, ale także przeprowadzają testy nowych modeli, analizują preferencje i zbierając opinie. Cersaie to nie tylko możliwość zaprezentowania projektów, które będą się cieszyły popularnością w najbliższych miesiącach, ale również doskonała okazja do spotkań z partnerami biznesowymi, wymiany poglądów i budowania trwałych relacji.

Grupa Tubądzin, jak co roku, wystawia swoje produkty podczas tego wrześniowego wydarzenia. Tym razem, zaprasza odwiedzających do magicznego świata, w którym marzenia stają się rzeczywistością. Motywem przewodnim stoiska są Dreamscapes - czyli krajobrazy ze snów, które czerpią  z głębi naszej wyobraźni. Te sny często odzwierciedlają nasze pragnienia, na przykład o życiu w piękniejszym otoczeniu, a Tubądzin te marzenia materializuje w doskonale zaaranżowanych wnętrzach.

– Projektując stoisko postawiłam na jasne barwy. Zależało mi na wykreowaniu przyjaznej, komfortowej przestrzeni, która zainspiruje naszych gości. Motywem przewodnim są sny i marzenia - o pięknych i funkcjonalnych wnętrzach. Krajobrazy ze snów najłatwiej stworzyć sięgając po nasze wielkofomatowe gresy, które zostały zaprojektowane z dbałością o najdrobniejsze szczegóły. Idealnie odwzorowują piękno naturalnych skał i minerałów. – tłumaczy Katarzyna Madalińska, architekt marki Tubądzin.

Tubądzin serdecznie zaprasza uczestników targów do swojego świata, gdzie krajobrazy ze snów stają się rzeczywistością. Gdzie wszystko jest osiągalne. Piękno idzie w parze z funkcjonalnością, a design otacza harmonią.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.