Dreamscapes - krajobrazy ze snów
![Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1805555996.png)
Raz w roku cała branża wnętrzarskie skupia swoją uwagę na słonecznej Bolonii, gdzie odbywają się coroczne targi Cersaie - prezentujące płytki ceramiczne i wyposażenie łazienek. Jak co roku, swoje nowości przedstawia tam również Grupa Tubądzin.
Cersaie, inaczej znane jako Międzynarodowe Targi Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek, odbywają się w dniach 25-29 września 2023 roku. To jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych na skalę światową. Przez pięć dni główni gracze na rynku prezentują swoje nowości, kształtują trendy, ale także przeprowadzają testy nowych modeli, analizują preferencje i zbierając opinie. Cersaie to nie tylko możliwość zaprezentowania projektów, które będą się cieszyły popularnością w najbliższych miesiącach, ale również doskonała okazja do spotkań z partnerami biznesowymi, wymiany poglądów i budowania trwałych relacji.
Grupa Tubądzin, jak co roku, wystawia swoje produkty podczas tego wrześniowego wydarzenia. Tym razem, zaprasza odwiedzających do magicznego świata, w którym marzenia stają się rzeczywistością. Motywem przewodnim stoiska są Dreamscapes - czyli krajobrazy ze snów, które czerpią z głębi naszej wyobraźni. Te sny często odzwierciedlają nasze pragnienia, na przykład o życiu w piękniejszym otoczeniu, a Tubądzin te marzenia materializuje w doskonale zaaranżowanych wnętrzach.
– Projektując stoisko postawiłam na jasne barwy. Zależało mi na wykreowaniu przyjaznej, komfortowej przestrzeni, która zainspiruje naszych gości. Motywem przewodnim są sny i marzenia - o pięknych i funkcjonalnych wnętrzach. Krajobrazy ze snów najłatwiej stworzyć sięgając po nasze wielkofomatowe gresy, które zostały zaprojektowane z dbałością o najdrobniejsze szczegóły. Idealnie odwzorowują piękno naturalnych skał i minerałów. – tłumaczy Katarzyna Madalińska, architekt marki Tubądzin.
Tubądzin serdecznie zaprasza uczestników targów do swojego świata, gdzie krajobrazy ze snów stają się rzeczywistością. Gdzie wszystko jest osiągalne. Piękno idzie w parze z funkcjonalnością, a design otacza harmonią.
![Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1581999827,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Oaza spokoju na Żoliborzu
![Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule](/files/_uploaded/glownekonf_239389579,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
![Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym](/files/_uploaded/glownekonf_561437929,w_177,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Handel
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4-ram,w_274,r_png,_small.png)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Handel
Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności
![](/files/1922771799/glod-raport-foto2,w_133,r_png,_small.png)
W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.
Media
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
![](/files/1922771799/zawierucha-aktorstwo-foto,w_133,_small.jpg)
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.