Komunikaty PR

Drugoobiegowa moda wkracza na salony. Joanna Krupa ambasadorką Game4Planet

2023-11-27  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP ( 0.02 MB )

Zachęcanie do zrównoważonych wyborów, ekologia i… moda! Joanna Krupa została pierwszą ambasadorką społeczno-edukacyjnego programu Game4Planet.

Polsko-amerykańska modelka, prezenterka telewizyjna i znana aktywistka. Joanna Krupa to rozpoznawalna postać show biznesu i jedna z jurorek w programie „Top Model”. Teraz, w ramach kampanii programu Game4Planet, udowadnia że ubrania w drugiego obiegu to nie tylko ekologiczny wybór, ale i powód do dumy.

„Prawdziwa moda jest ponadczasowa” – mówi Joanna Krupa w jednym z video kampanii, opublikowanych w jej kanałach social media. W filmach na platformach Instagram i Tik Tok zachęca swoich obserwatorów do wzięcia udziału w programie Game4Planet i oddawania nienoszonych już przez nich ubrań, aby tym samym, dać im drugie i kolejne życie. W ramach współpracy, swoje wyjątkowe, drugoobiegowe stylizacje prezentuje nie tylko w swoich social mediach, ale także w programie „Top Model”, szerząc tym samym idee Game4Planet wśród szerokiej publiczności.

- Joanna Krupa doskonale łączy miłość do mody z ekologicznym spojrzeniem. Udowadnia, że moda z drugiego obiegu jest dla wszystkich oraz, że wszyscy możemy zaangażować się w działania na rzecz środowiska. To prawdziwa ambasadorka, która odważnie przełamuje stereotypy – mówi Agnieszka Dziedzic, Dyrektor Marketingu VIVE Textile Recycling.

Game4Planet to program społeczno-edukacyjny oparty na promowaniu idei gospodarki obiegu zamkniętego. Jego celem jest propagowanie etycznego i odpowiedzialnego podejścia do mody, znajdowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie recyklingu i edukacja konsumentów. W ramach Game4Planet konsumenci mogą, nienoszone już przez siebie rzeczy, przynosić do niemal 100 punktów w całej Polsce – dając swoim ubraniom szansę na drugie i kolejne życie.

Kampania we współpracy z Joanną Krupą realizowana jest od września do końca grudnia bieżącego roku. W jej realizacji są stosowane kanały własne ambasadorki oraz Game4Planet. Działania marketingowe realizowane są przez dział marketingu VIVE Textile Recycling, za działania w social media oraz PR odpowiada agencja dfusion.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Apart dołącza do ETC Swarzędz Biuro prasowe
2024-07-30 | 15:00

Apart dołącza do ETC Swarzędz

Znana i lubiana marka jubilerska już niebawem dołączy do ETC. Grupa Capital Park, właściciel swarzędzkiego centrum handlowego, podpisała umowę na wynajem powierzchni z Apart. Będzie
Zakupy Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox
2024-07-23 | 14:00

Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox

  Packeta Poland wprowadza usługę DropYourBox zaprojektowaną z myślą o polskich sklepach internetowych. W jej ramach Packeta zrealizuje nie tylko last mile, ale też first mile,
Zakupy Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”
2024-07-16 | 11:00

Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”

Wykluczenie menstruacyjne to problem, wokół którego wciąż zbyt często przechodzi się obojętnie. Tymczasem w Polsce aż pół miliona kobiet i osób

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Sport

Coraz mniej Polaków ćwiczy regularnie przez brak czasu i motywacji. To może pogłębiać problemy ze zdrowiem psychicznym

Ludzie, którzy w ciągu całego życia są aktywni fizycznie, zapadają na niektóre nowotwory co najmniej o 25 proc. rzadziej niż osoby mało aktywne. Mniejsze jest też u nich ryzyko wystąpienia chorób serca czy cukrzycy. Mimo świadomości dobroczynnego wpływu aktywności fizycznej tylko co czwarty Polak podejmuje ją regularnie przez minimum 30 minut dziennie, zgodnie z rekomendacjami WHO – wynika z raportu Medicover „Praca. Zdrowie. Ekonomia. Perspektywa 2023”. Brak ruchu najczęściej wynika z braku czasu i motywacji, ale może być także efektem poważniejszych problemów ze zdrowiem psychicznym. Eksperci dowodzą, że może jednocześnie te problemy pogłębiać, co tworzy błędne koło. Duża może być rola pracodawców, by zachęcać pracowników do aktywności fizycznej.

Moda

Luna: Bardzo mocno przeżyłam swój występ na Eurowizji. Nie do końca potrafię kontrolować emocje i często po prostu wygrywają łzy

Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że mogła reprezentować nasz kraj na tegorocznej Eurowizji w Szwecji i jak zapewnia, był to milowy krok w jej karierze. Jej zdaniem najważniejsza nie jest bowiem sama wygrana, ale możliwość zaprezentowania się szerokiemu gronu odbiorców. I choć bardzo przeżyła brak awansu do finału konkursu, to miło wspomina swój udział w tym wydarzeniu. Udało jej się zdobyć nowe doświadczenia i nawiązać wiele cennych muzycznych znajomości.