Dyniomania w ETC Swarzędz
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Październik oraz dary jesieni – z czym się kojarzą? Oczywiście z dyniami, których w najbliższym czasie nie może zabraknąć. W najbliższą sobotę każdy będzie miał szansę otrzymać taki pomarańczowy upominek od ETC Swarzędz. Dynia przyda się do przyozdobienia domu albo do przygotowania smacznej, rozgrzewającej zupy. Co zrobić, by ją dostać?
W najbliższą sobotę 23 października ETC Swarzędz zaprasza do udziału w akcji „DYNIOMANIA”. Tego dnia każdy, kto zrobi w Centrum zakupy za minimum 100 złotych otrzyma dyniową niespodziankę. W godz. 10:00-18:00 przy specjalnym stoisku czekać będą hostessy, które po weryfikacji paragonu wręczą chętnym prezenty – i to nie byle jakie, bo iście jesienne. Z nich, już każdy w domowym zaciszu będzie mógł przygotować efektowną ozdobę - oryginalny lampion lub pyszną dyniową zupę. Instrukcja, jak to zrobić będzie dołączona.
UWAGA! Kwota zakupów w wysokości minimum 100zł może być sumą maksymalnie dwóch paragonów. Akcja potrwa do godz. 18:00 lub do wyczerpania zapasów. Regulamin akcji dostępny będzie na stoisku w dniu wydarzenia.
Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce!
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.