Dzień Kobiet w Centrum Korona
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
W dniach 5-6 marca z okazji Dnia Kobiet Centrum Korona zaprasza na wyjątkową wystawę, podczas której zaprezentuje sylwetki najbardziej inspirujących wrocławianek, wyłonionych przez Wrocławską Radę Kobiet w ramach konkursu „Wrocławianka Roku 2020”. Na klientów czeka również atrakcyjna promocja.
Od piątku Mieszkańcy Wrocławia mogą bezpłatnie obejrzeć wystawę sylwetek najbardziej inspirujących wrocławianek, będących laureatkami konkursu „Wrocławianka Roku 2020”. Wśród zaprezentowanych na wystawie kobiet znalazła się wrocławska radna Wanda Ziembicka-Has, profesor Bożena Ryszawska z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, aktywistka społeczna i działaczka na rzecz kobiet Anna Kowalczyk-Derlęga, studentka Politechniki Wrocławskiej Justyna Pelc, a także niezwykle zaangażowana w działania na rzecz przyrody i klimatu Małgorzata Piszczek. Wszystkie sylwetki prezentowane są wraz z krótkim opisem informującym o historii oraz ważnych osiągnięciach każdej z pań. Wystawę można oglądać w dniach 5-6 marca w godzinach 11:00-19:00.
„W Centrum Korona co roku świętujemy Dzień Kobiet zapewniając naszym klientom rozmaite atrakcje. Tym razem postanowiliśmy zorganizować wystawę sylwetek inspirujących kobiet, których historie mogą dodać klientkom pewności siebie, a także zachęcić do realizowania swoich marzeń. Odwiedzający mogą również skorzystać z atrakcyjnej promocji, która z pewnością umili zakupy” – mówi Magdalena Piechna, Head of Portfolio Management, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Korona.
Z okazji Dnia Kobiet klienci Centrum Korona mogą również skorzystać z atrakcyjnej promocji. Wszystkie osoby, które zrobią zakupy w Centrum Korona w dniach 5-6 marca za min. 100 zł będą mogły odebrać zestaw personalizowanych przypinek oraz kartę podarunkową do Centrum o wartości 30 zł. W celu odebrania nagrody należy zgłosić się z dowodami zakupu do Punktu Obsługi Akcji. Karty podarunkowe klienci będą mogli wykorzystać we wszystkich sklepach i salonach usługowych w Centrum Korona. Liczba nagród jest ograniczona a regulamin promocji dostępny jest w Punkcie Obsługi Akcji.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.