Komunikaty PR

10-dniowe świętowanie Dnia Mamy i Dnia Dziecka w Westfield Arkadia

2022-05-25  |  11:00

Samodzielna budowa placu zabaw z piankowych bloków, warsztaty z tworzenia bukietów kwiatowych za pomocą klocków LEGO czy spotkanie z youtuberem, Brodatym Geekiem, znanym z programu LEGO Masters – te i inne atrakcje przygotowało dla warszawiaków centrum handlowe Westfield Arkadia przy okazji Dnia Mamy i Dnia Dziecka. Moc atrakcji zaplanowana jest od 26 maja do 4 czerwca, w godzinach 12:00-19:00.

Westfield Arkadia przygotowało wydarzenie dla całych rodzin, które potrwa aż 10 dni. Od czwartku, 26 maja do soboty, 4 czerwca na wszystkich chętnych będą czekały ogromne piankowe klocki z nowatorskiego systemu Imagination Playground ™. Został on zaprojektowany przez amerykańskiego architekta Davida Rockwella w celu pobudzania pomysłowości, odkrywczości i wyobraźni u dzieci w wieku od 2 do 12 lat. Klocki pozwolą na stworzenie dowolnych budowli i obiektów – od budynków, zamków, mostów poprzez tunele, akwedukty, aż po różnego rodzaju postacie. W strefie na dzieci będą czekały dwie animatorki.

Dodatkowo 28 maja i 1 czerwca wszyscy chętni będą mogli wziąć udział w warsztatach, które poprowadzi youtuber, pasjonat i recenzent zestawów LEGO oraz juror I edycji LEGO Masters – Brodaty Geek. W sobotę, 28 maja dzieci stworzą bukiety kwiatowe dzięki LEGO Creator. Może być to nowoczesny prezent dla ich mam. Z kolei w Dzień Dziecka powstaną mini konstrukcje z LEGO Classic.

Westfield Arkadia jest miejscem przyjaznym dla wszystkich, także dla rodzin z dziećmi. Dzień Mamy i Dzień Dziecka to idealny moment, by wspólnie spędzić czas. W strefie stworzonej w Westfield Arkadia dzieci rozbudzą swoją kreatywność i wyobraźnię, pobawią się klockami LEGO oraz poznają z rówieśnikami, a rodzice odpoczną na przygotowanych dla nich pufach. Zapraszamy do wspólnego świętowania – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.

Strefa przygotowana na Dzień Mamy i Dzień Dziecka będzie zlokalizowana w przestronnym Theatrum, znajdującym przy głównym wejściu na parterze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.